Afrine mudrolije

utorak, 17.09.2019.

Kako i zašto ljudi najčešće gledaju samo svoju stranu priče???

Pozdrav nakon dugo vremena, znam da sam vam falila. Falili ste Vi i meni, ali nisam imala ni vremena, a ni inspiracije za pisanjem. Jučer sam dobila inspiraciju. Umjetnik uvijek mora imati inspiraciju, znate, ne ide to na silu.

Danas Vam pišem o tome kako svatko gleda svoju stranu priče najčešće uvažavajući samo svoje stvavove i samo svoje stavove smatrajući istinitima. Jučer sam, po običaju razgovarala s jednom dragom kolegicom ( i frendicom ). Između ostalog o Andreji Andrassy, Elli Dvornik i Doris Pinčić. Prve dvije su imale bolju startnu poziciju u životu, a treća prednjači po slatkom izgledu i glumačkoj netalentiranosti. Je, jako sam zavidna svih trima navedenim. Naime, one su odlučile postati javne osobe ( na što bih se ja teško odlučila ), dok sam ja jesam razmišljala o tome - ali sam ipak odustala zasad. Mogu odmah reći da bolje izgledam sasvim sigurno od prve dvije, premda imam manje obiteljsko zaleđe. Za treću ostavljam svakome da odluči između dotične i mene što se fizički tiče ( Vi na blog.hru morate glasati za mene, a ne za Doris, da se razumijemo ), dok imam bolje obiteljsko zaleđe.

Dakle, Andrea Andrassy je kao što znate poznata hrvatska blogerica. Ja sam "samo" na fresh listi blog.hra. "Samo". I ne dobivam nikakvu novčanu naknadu za svoje postove ni plaću. Prije sad već više od 4 godine je naša poznata blogerica napisala ovaj članak: https://www.index.hr/rouge/clanak/Dnevnik-gradske-cure-Deset-deset-deset/829426.aspx Mene nešto poprilično bode u oči u tom njezinom postu, a to je ovaj citirani dio: Uvijek ima ta jedna Seknka iz Kaštel Kaštelovca koja vjeruje da se može uspjet samo ako spavaš s nekim. Andrea radi za Index, jebe se s Matijom Babićem. Da, dušice draga, vjerujem da se nisi j*bala s šefekom index.hra, no dušice draga, reci ti nama tko je tebi tvoj deda... Mislim da ti je deda bio poznati profesor na PFZGu i poprilično je poznato da je međunarodno pravo na PFZGu po čijim knjigama se dandanas uči međunarodno pravo, poprilično težak predmet na PFZGu. Dušice draga, pratim te i na Fejsu i na Instagramu jer nekad točno ubodeš. No, ovo ti je bio promašaj. Ti vrlo vjerojatno bi bila nitko i ništa da ti je deda bio neki Pero Perić iz Suhopolja. Lijepa nisi, doduše ni ružna, ono ništa posebno fizički. Tu i tamo ubodeš nešto dobro u svojim postovima and that's it.

Poznata blogerica i Instagramuša Ella Dvornik je urnebes nad urnebesima. Dotičnu ni ne pratim ni na Fejsu ni na Instagramu mada mi je jednom lajkala komentar na Instagramu. Zamislite Vi to, meni običnoj pučanki ( ok nije baš, tata mi ima neko dalje seljo beljo plemićko podrijetlo, ali s tim si možeš dupe obrisati jer od toga nemam nikakve novčeke ni dvorce - nažalost ) Ella Dvorrnik lajkala jedan komenatar na Instagramu. Trebala bih joj se nakloniti. Po čemu je dotična poznata??? Niti lijepa, engleski katastrofa priča što je poprilično žalosno s obzirom na to da je udana za onog Engleza ili Britanca ( ne gugla mi se )... Poznata je po tome tko su joj ćaća i deda bili. Boris je bio legenda. Ali dušice draga, ti si ništa. Ni klinka ti slatka nije. Buuuu.... baš sam zločesta, zar ne??? Inače, Instagram mi ju sam izbacuje pod prijedloge za praćenjem, ne zanima me dotična nimalo.

Poznata "glumica" Doris Pinčić Rogoznica je pak druga strana priče. Uspjela na temelju slatkog izgleda. Možda je i nekome pružala nekakve usluge za ulogu glavne glumice nebitne hrvatske serije, ne znam, a možda i nije, ne bih o tome. Znate, danas ne možete skoro pa i ništa javno reći, završiti ćete na OPĆINSKOM KAZNENOM SUDU u Zagrebu. Naime, taj sud je poznat po svojim cirkus presudama i tome da su stranke koje su tamo ikad boravile ili manji kriminalci ili neke vrste "zvijezda". O tome neću dalje budući da to nije tema ovog mog današnjeg posta. Dakle, vratimo se mi na našu Doris. Prije par tjedana sam bila kod mame na poslu, uzela časopise koji su tam i zamislite Vi to, na naslovnici Glorije je bila naša Doris sa svoje dvoje klinaca. Naime, dotična prodaje svoj stan u Zagrebu i s mužem koji je najpoznatiji po tome da je Boris Pinčić, pardon ovaj Boris Rogoznica. Dakle, poznatiji po tome tko mu je ženica. Bojim se da od njegove glazbene karijere nikad neće biti ništa. Slutim ja to. Ovih dana pak sam slučajno nabasala na ovaj članak: https://net.hr/hot/zvijezde/muz-doris-pincic-progovorio-o-krizi-u-braku-a-onda-se-pohvalio-u-nekoliko-godina-zajednickog-rada-uspjeli-smo-kupiti-kucu-bez-kredita/. I prisjetila se razgovora kod svoje mame na poslu. Ona se naime jako divi našoj Doris. Doris već ima dvoje djece, a 31 godinu tek, a već dva faksa koja uopće nisu neke težine, sad i kuću, a ja s 26 i pol tek sad nosila u 7. i 9.mj 2019.g. mentoru rad na pregled na nekoliko puta težem faksu nego dva kaj je naša dotična pametna Doris završila. I da, nemam dečka ni nijednu buhtlicu ni rješeno stambeno pitanje. Ni posao. Imam dva peseka, tek sad tražim posao,a prvo danas kupujem/razgledavam online odjeću i cipele/štikle za diplomu i promociju. Propali slučaj sam, znam. I Doris sam jako, jako zavidna. Doduše, ja znam da ću neki dio nasljeđa dobiti od svojih, dok je ona mukom i svojim neviđenim talentom morala to sve sama. U međuvremenu je Doris sa svojim voljenim mužekom Borisom dobila dva ploda neviđeno neviđene ljubaFi, a ja si nekako mislim da si oboje njezinih klinaca ništa drugo nego plod običnog seksića. Dakle, plod obične kopulacije, tata je "metnul pimpeka u maminu pipinku" i tak su nastali klinci. Nemam ja ništa s Borisom da njihove klince nazivam plodovima neviđeno neviđene ljubaFi, da se razumijemo. Ni ne znam ga. No po pričama od bolje upućenih, Boris si tu i tam voli cugnuti na nekoj feštici, a i gledati druge cure/žene. Tak da ja poprilično sumnjam u njihov brakić mrakić. Znate, mnogi su imali super duper brakić mrakić i onda "odjednom" puklo. Je, tak je. Odjednom. Samo mi se čini da je to odjednom trajalo više mjeseci najmanje, a vjerojatno godinama. Nisam nikad u braku bila, a nisam ni sudski vještak psiholog ( a zna se da oni nikad ne griješe u svojim mišljenjima ), tak da se moje mišljenje ne uvažava. Doduše, moram javno pohvaliti Doris u vezi jedne stvari. Ne blokira na Instagramu svoje neistomišljenike. Pratim ju i pratit ću ju, ne djeluje tak umišljeno, no bome - po meni taj brakić mrakić nije nešto.

Kaj Vi mislite o tome???


Pozdrav,
Afro

17.09.2019. u 06:46 • 15 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< rujan, 2019 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2019 (1)
Listopad 2019 (1)
Rujan 2019 (2)
Lipanj 2018 (1)
Veljača 2018 (1)
Prosinac 2017 (1)
Studeni 2017 (2)
Listopad 2017 (2)
Kolovoz 2017 (1)
Ožujak 2017 (1)
Siječanj 2017 (3)
Prosinac 2016 (2)
Listopad 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Afro Dita ( forum.hr )

Afro Dita ( Croportal Novi )

Afro Dita ( Žene - CP )

Afro Dita ( forum.roda.hr )



Hit Web Stats

Linkovi