Afrine mudrolije

nedjelja, 13.08.2017.

Život tijekom prve polovice 2017. godine

Da vas prvo sve pozdravim. Nekolicina vas je već pitala na mojim starim temama gdje sam i zašto nema novih postova. Mislim da je sad došlo vrijeme da se odužim. Volim čitati druge blogere, par njih i pratim i volim ponekad nešto komentirati. No, nisam baš u zadnje vrijeme imala ni vremena ni volje za pisanje postova na blogu. A nema mi smisla napisati neki post na blogu tek toliko. Radije manje postova količinski, ali da imaju nekog smisla.

Prva polovica ove godine je za mene bila poprilično uzbudljiva. S aspekta faksa je bila i više nego uspješna te faks ide svom kraju. Uspjela sam dati većinu planiranih ispita i jako mi je drago zbog toga. Opet, s druge strane, već se raspitujem o zaposlenju, tražim neka poznanstva, sakupljam neke informacije.... Znam da se na masu natječaja za posao traži vozački kojeg ja još uvijek nemam. Kad sam imala 17 i pol, mama me upisala na vozački sa starijim bratom, no on je bio užasno zavidan jer bi to značilo da ćemo završiti vozački u isto vrijeme te sam ja odustala od vozačkog tad. Zato sad to želim čim pije riješiti. Ionako će roditelji platiti vozački.

A s ljubavne strane, poprilično drukčija. Ružna??? Hmmm... Ne znam kako to ni opisati. Nemam riječi, ne pada mi na pamet nijedna prikladna riječ da opišem prvu polovicu ljubavnog života. Bolno mi je pričati o tome. To je fakat filmski bilo sve. Nekolicina meni bliskih ljudi koji će pročitati taj post će znati o čemu se točno radi, no zasad ne želim svima otkrivati o čemu se radi. Morala bi vam sve opisati kaj se dešavalo u toj priči godinama. Možda nekom drugom prilikom.

Kaj se dejtova tiče, nije ih uopće bilo tijekom prve polovice 2017.g. Sad ovog ljeta sam si ponovno aktivirala iskricu te umirala od smijeha na neke likove, no to je druga tema - ne spada pod prvu polovicu 2017.g.

Kaj se prijateljstva tiče, i dalje imam par bliskih frendova i frendica. Kolege s faksa su mi ok za sam faks, privatno im ne dajem previše osobnih i intimnih informacija o sebi. Ok smo si, ali ništa posebno. Ne smatram ih pravim frendovima. Već sam pisala o njima na postu "Lažna prijateljstva" te se ne bi ponavljala.

Hobiji su mi i dalje isti. Nešto sam malo smanjila kupovinu kozmetike jer imam dosta toga i jer trebam potrošiti zalihe. Uskoro ću u Ikeu da si pogledam kozmetičke stoliće, a možda i naručim preko neta ako mi se u Ikei neće sviđati. Mislim da ću sad krenuti više istraživati modu jer fakat imam puno kozmetike i nema mi smisla trošiti lovu do dok ne potrošim zalihe. Čak mi je mlađi brat neki dan rekao da mi soba izgleda kao kozmetički salon. Oko 60 lakova za nokte, oko 15 parfema ( s tim da sam i podijelila dosta toga :o :o ), šampona i gelova za tuširanje uvijek ima u zalihi.... Volim i modne dodatke. Imam hrpu bižuterije i ukrasa za kosu. Kaj ću, ipak sam žensko. rofl rofl Sutra si planiram kupiti nove sandale jer su popusti.I tak.

Ovih dana razmišljam da mi je krajnje vrijeme da mi tata pofarba sobu jer su zidovi na štekerima jako zmazani. Ne znam ni koju boju da uzmem. Trebam si u cijelu sobu prerasporediti. Volim jako razne dekoracije interijera.

Trudim se zdravo hraniti, a ne junk foodom zbog kojeg sam se prije godinu i pol uprasila te sam te kile na koncu skinula. Barem jednom dnevno pojedem neko voće. Coca Colu izbjegavam, no tu i tamo me opali želja za tim pa popijem to smeće od napitka.

Horoskop je i dalje aktivan kao zanimacija. Čitanje bloga i čitanje forum.hra također.

Imam već duže vremena žarku želju da se naučim rolati ( da, sram me priznati - no ne znam se rolati ) pa mi se možda ostvari želja sljedeće godine. Za ovu sumnjam.


Evo, ovo je rijedak post ( mislim da jedini zasad ) gdje sam opisala zašto nisam pisala neko vrijeme. Kad nađem inspiraciju za neku fora temu, jasno da ću napisati post o tome.


Pozdrav svima,

Afro

13.08.2017. u 13:51 • 15 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< kolovoz, 2017 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Studeni 2019 (1)
Listopad 2019 (1)
Rujan 2019 (2)
Lipanj 2018 (1)
Veljača 2018 (1)
Prosinac 2017 (1)
Studeni 2017 (2)
Listopad 2017 (2)
Kolovoz 2017 (1)
Ožujak 2017 (1)
Siječanj 2017 (3)
Prosinac 2016 (2)
Listopad 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Afro Dita ( forum.hr )

Afro Dita ( Croportal Novi )

Afro Dita ( Žene - CP )

Afro Dita ( forum.roda.hr )



Hit Web Stats

Linkovi