Afrine mudrolije

četvrtak, 19.01.2017.

Zašto neki muškarci misle da su iznad žena???

Potaknuta mailom jednog svog kolege, pitam vas - kaj vi mislite o tome???

Dakle, kako sam si napravila iskricu, slučajno me prepoznao jedan kolega kad sam mu u mailu poslala svoju sliku. I htio je da se nađemo... No ja to jednostavno nisam htjela. Ne iz razloga jer je dečko ružan - jer fakat nije, već znam da nije tip dečka na kojeg bih mogla pasti. Smetala bi mi činjenica da je dao manje ispita od mene. Nekako ne volim neambiciozne dečke, ne mogu si pomoći. Na zadnju poruku na mobu mu nisam odgovorila. I u međuvremenu sam si deaktivirala profil pa nakon par mjeseci opet aktivirala. I tad mi se opet javio na iskrici i opet na mail i na mobitel. Dok sam ja izbrisala i njegov broj i nisam ni memorirala njegov nick na iskrici niti njegov mail. Kako mi se ponovno javio na mail, odgovorila sam mu tu i tamo pristojno na mail budući da imamo neke zajedničke poznanike. I kako je on skužio da me očito ne zanima ( nisam mu odgovorila na zadnje 4 poruke na mobitelu ) napisao mi je u zadnjem mailu na moje pitanje zašto ga od svih cura na iskrici ja zanimam nešto nalik ovom ( izbrisala sam te mailove tak da ne mogu kopirati točno zadnji mail ) - "Pretenciozna kolegice, samo sam htio da ti pokažem da se nemaš čega bojati mene, mojih poziva i drugih ljudi na iskrici...." Odgovorila sam mu da se ne bojim nikog na iskrici i da sam već ionako upoznala 4 lika s iskrice. Njegov odgovor nisam dobila.

Ostala sam zabezeknuta...."Pretenciozna kolegice", wtf??? Dojma sam ( a rijetko kad me intuicija vara ) da on misli da je iznad mene. Ta njegova ljutnja na činjenicu da me ne zanima kao potencijalni dečko/jebač...... Nešto je u meni prelomilo.

Sjetila sam se još situacija gdje sam ostala dojma da muškarac misli da je iznad mene samom činjenicom da je muškarac. Nepojmljivo mi je to. Imam dva buraza i apsolutno mi je nepojmljivo to. Kad smo bili mali, tukla sam se i ja s njima, psovala i njima i s njima.... Ok, babe ( pokojna prabaka, baka i mama ) su me upozoravale da to nije ponašanje za "pucku", ali nisam to nešto pretjerano doživljavala. Normalan mi je bio tipičan curica izgled, špangice i "cvetkane" hlače i psovke. :trep: rofl Ako mi se nije sviđalo kaj je netko rekao, samo bih ga mrko pogledala i lupila po glavi. -.-

Baš zato jer odrasla okružena samim dečkima, burazima i bratićima ( jedina sestrična je rođena tek u ovom tisućljeću i nije bila dio naše ekipe ), nepojmljivo mi je to. Kad smo radili gluposti skupa, ja sam bila s dečkima u tučnjavi, mlađi brat nas se uvijek klonio. On je uvijek bio bubica, ja sam uvijek bila baš živahna curica. Nisu me isključivali ni stariji buraz ni bratići u igrama... Nepojmljivo bi mi bilo da su mi rekli da ne smijem jer sam žensko. Nepojmljivo. Od tate nikad nisam čula da dečki moraju biti jebači, a da njegovu kćer nitko ne smije taknuti. Bilo je rečeno da se ozbiljna veza traži pred kraj/nakon faksa. Za sve ista pravila. A već sam čula nekoliko primjera gdje frajeri sami govore da će paziti na kćer, paziti da čim kasnije ima dečka, a sinu govoriti da pojebe čim više cura. Koji kriteriji. Jedan moj frend veli da se zato ne hvali s kojom je curama sve spavao. Ima sestru i male nećakinje i sasvim sigurno ne bi volio čuti da itko govori ružno o njima. Zato on ne govori o svojim curama.

Čemu takvi dvostruki kritreriji i zašto neki muškarci misle da više vrijede samom činjenicom da su muškog spola??? Primjerice, određivanje statusa veze. Kad frajer sam odmah kaže kaj on hoće od veze, bilo to ons, ff ili službena veza. Pamtim ove situacije. "FF." "Ne želim biti s tobom." "Ti i ja nikad nećemo biti skupa." "Hoću tebe." Dobro, koji k*rac krasni??? A gdje sam tu ja??? Haaaaaaaaaaa??? Gdje je tu kaj ja hoću??? Pitaš li mene kaj ja hoću??? Znači, oni sami napišu i hoće komandirati i kontrolirati vrstu odnosa umjesto da pitaju curu kaj ona hoće. Uvijek je bitno kaj oni hoće, i ženska će pristati na njihove zahtjeve odmah i pod njihovim uvjetima..... Haaaaaaaaa??? To fakat negdje pali danas???

Znam da mi u natalnoj karti piše da smatram da sam potpuno ravnopravna s muškarcima, u svakom pogledu. Kaj oni mogu, mogu i ja. I to je fakat točno.


Kaj vi mislite o tome???


Pozdrav,
Afro

19.01.2017. u 18:02 • 67 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< siječanj, 2017 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Studeni 2019 (1)
Listopad 2019 (1)
Rujan 2019 (2)
Lipanj 2018 (1)
Veljača 2018 (1)
Prosinac 2017 (1)
Studeni 2017 (2)
Listopad 2017 (2)
Kolovoz 2017 (1)
Ožujak 2017 (1)
Siječanj 2017 (3)
Prosinac 2016 (2)
Listopad 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Afro Dita ( forum.hr )

Afro Dita ( Croportal Novi )

Afro Dita ( Žene - CP )

Afro Dita ( forum.roda.hr )



Hit Web Stats

Linkovi