AbOvo

05.10.2015., ponedjeljak

DEBRANDING u turizmu - što je? (Hrvatska blizu Venecije)

Što je to turistički debranding, ili debrendiranje u turizmu?

Nemojte se brinuti ako ne znate, jer složenica je nova, kao što je nov i sam pojam koji označava. Izraz se pojavljuje u petak, 02.listopada 2015., iz potrebe da se opiše događanje od prethodnog dna u Londonu, u organizaciji Hrvatske turističke zajednice, duhovito nazvanog "predstavljanje novog hrvatskog brenda", a ciljanog na postizanje iznenađenja kod posjetitelja, kada oni zapravo otkriju da se, upravo suprotno, radi o debrandiranju destinacije tj. potpunom brisanju njezina identiteta i vrijednosti, dakle potpuno novom i originalnom konceptu.

Toga su dana direktor HTZ Ratomir Ivčić, Ministar turizma RH Darko Lorencin i, primjereno značaju događaja, hrvatski Premijer, gospodin Zoran Milanović osobno, predstavili novi hrvatski "brend", slogan Croatia Full of Life, za koju su potrebu na Temzu kod Tower Bridgea simbolično postavili jedan plutajući hrvatski otok u obliku male naftne platformice.

Kako je u svojoj urnebesno duhovitoj izjavi uvodno naglasio direktor HTZ-a Ivčić, i otok je novi hrvatski brend odnosno služi podizanju svijesti o hrvatskom brendu (misleći naravno na taj otok na Temzi po 4,5 mil. kuna, jer ovi na Jadranu stari su milijunima godina i nemaju veze s brendom (op. a.)).
Direktor Ivčić, u izjavi za Dnevnik.hr, naglašava slijedeće (citat): Najvažniji su mediji! Oni su ti koji moraju prenijeti priču o novom hrvatskom brendu, o novom pristupu, o novim komunikacijskim vrijednostima koje naš brend zapravo komunicira! (??? (op.a.))
Potvrđuje to i ministar Lorencin riječima (citat): Krenuli smo sada prije sezone reklamiranja, kada ćemo, isto tako, taj koncept primjenjivati na sve ... nove naše kap..." (??? (op.a.))

Novinarka NOVA TV naglašava da: Britanci Hrvatsku vole zbog bogate kulturne baštine, povijesti i raznih događanja, što je i potvrđeno izjavama upitanih prolaznika na ulicama Londona, koji kažu: "Bilo je lijepo, zaista lijepo...!"; "Voljela bih posjetiti Hrvatsku, ali nemam još planova!"; "Jako im je jeftino, povoljne su cijene...!"

Naravno, ključnu je ulogu u predstavljanju odigrao Premijer. Zoran Milanović u srdačnom je razgovoru glumici Naomi Harris objasnio najvažnije prednosti Hrvatske kao odredišta, nakon čega je glumica ushićeno izjavila: Pričao mi je o krajevima čijih se imena ne sjećam, poznatim po sjajnoj hrani, ali je rekao da su blizu Venecije i da imaju izvrsnu hranu.

Nakon svega zaključeno je da je: "Cilj novog koncepta je Hrvatsku pozicionirati kao mladu i energičnu destinaciju koja nudi izniman broj različitih životnih stilova i iskustava."

Dakle u Londonu koji je (bez ijednog sadržaja kakve promovira "naš spot") najposjećenija svjetska destinacija s 18.82 miliona inozemnih gostiju, mi reklamiramo potpuno deplasirani, rudimentarni oblik masovnog turizma poznatiji kao SSS (sun, sea, sand). Čak i ispod toga ovdje se ne reklamirju čak ni naše prirodne ljepote već, kao u svojevremenoj reklami RTL televizije, samo zabava, koja se može dogoditi bilo gdje.

Originalne izjave i sam spot Croatia Full of Life (u kojem se ne može pronaći baš ništa prepoznatljivo hrvatsko) možete pogledati na slijedećim linkovima:

https://dnevnik.hr/vijesti/svijet/predstavljanje-hrvatske-u-londonu-u-prvih-osam-mjeseci-hrvatsku-posjetilo-387-000-britanaca---410787.html
https://dnevnik.hr/vijesti/hrvatska/hrvatska-u-londonu-nove-ideje-hrvatske-turisticke-zajednice-predstavljene-u-londonu---410917.html#video


- 17:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< listopad, 2015 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Rujan 2017 (1)
Travanj 2017 (1)
Ožujak 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Listopad 2015 (1)
Svibanj 2015 (1)
Ožujak 2015 (1)
Siječanj 2015 (1)
Prosinac 2014 (1)
Rujan 2014 (1)
Siječanj 2013 (1)
Prosinac 2012 (2)

Opis bloga

Linkovi