Astorija life!

10.10.2006., utorak

Snovi...

Da li se vama dogodililo da ste plakali u snu,da vas dusa boli do bola...To mi se znalo dogadjati vise puta,posljednji puta prije par dana.Sanjala sam da se grlim sa svojom mamom, i da obadvije placemo za bratom.
Ne znam da li cu ikada moci to prihvatiti i staviti u glavu, nisam ga ispratila na posljednji put,poljubila,oprostila se sa njim,to je sve tako tesko i bolno...
Pokusavam se uhvatiti za cinjenicu da cemo se vidjeti, da to nije kraj svega, ali previse mi fali,jos je previse zastrasujuce da ga nema, i nema, i nema...do kraja moga zivota.
Danas sam procitala post od moje drage Lori, pa me ona malo inspirirala na ovaj post,mada sam ja valjda zbog svega skupa sto mi se dogodilo uglavnom stalno u tom nekom razmisljanju.
Stalno vaganje svega sto smo dobili, i sto smo izgubili, znaci da je ipak velik cijena svega sto ovdje imamo.Koliko to ovdje zapravo imamo?
Ja konkretno bas ne osjecam neki dobitak,vise bi rekla gubitak.Zivimo u malenom stancicu,u sredini koja nije neko sretno rijesenje za djecu,jer nemaju prostora za trku,skakanje,dakle onu bezbriznost koju bi mogli imati doma.
Moja starija curica stalno pita kada ce ici kod babe i dide,svaki dan slaze stolice i govori da ce ovdje sjesti jedna baba,ovdje druga,ovdje dida,kao oni su tu negdje u drugoj ulici, pa ce doci svaki cas!
A da li ce ikada vidjeti didu,to je veliko pitanje.On je isto ozbiljno bolestan, tako da se bojim da ga necemo uspjeti zateci slijedece ljeto, kada smo konacno planirali otici da obidjemo sve nase drage.
Moj je otac poginuo kada mu je bilo 57 godina,sto znaci da nece najvjerovatnije ni jednog didu upoznati.Molim se Bogu da makar
dida Benu pozivi, da mi djeca zapamte bar jednoga.
Znaci,odrastaju ovdje bez svih mnogobrojnih necaka,familije,a ovdje ne dobivaju bas puno vise,sem jednog para hlaca i cipela.
Eto, to je realnost koju ja vidim i dozivljavam ovdje u tudjem i dalekom svijetu.To je moj nacin vidjenja,sto ne znaci da svi tako vide i osjecaju kao ja. Zivotne okolnosti su te koje odlucuju na koji nacin ces sve skupa prihvatiti i doziviti.

- 13:43 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi