'The Human Centipede'

23 srpanj 2010

Evo mene konacno. Vracam svima kommove polako iako uskoro opet odoh u Bosnu negdje oko 26.7. tako da znate :) Falite mi <3

ugl.spremila sam jedan predobar film hororac za vas ovaj puta :)
preporucujem da ljudi sa slabim zeludcem ovo ne gledaju.

NAJOGAVNIJI FILM GODINE: The Human Centipede (First sequence)


Što dobijete kada kirurški spojite anus jednog čovjeka na usta drugoga i tako više puta, a nije još jedna od hrvatskih stranačkih koalicija. Odgovor je jednostavanan – ljudska stonoga, točnije centipeda – člankonožac s mnogo nožica. Tako se i zove film (Human Centipede: First sequence) nizozemskog redatelja Toma Sixa koji je nedavno krenuo u distribuciju i već dobio pridjevak najodvratnijeg filma godine.

Priča prati dvije prezgodne Amerikanke koje su na proputovanju Europom te jedne noći zastanu usred njemačke šume u kojoj ih dočeka neobični stariji čovjek, zapravo ludi dr. Heiter opsjednut bizarnim eksperimentima. Ovaj će dvije Amerikanke serijski spojiti usta na anus te im pridružiti i japanskog turista kao lokomotivu.


Eto ukratko opis,na youtubeu mozete ukratko pogledat film :)
pa ako vam je dosadno eto vam malo zanimacije ^^



..Vas Zeko..

...

05 srpanj 2010

Evo da se ja javim, zao mi je sto vam se nisam javljala, pokvaren mi je komp i nemam vam se kako javiti. Tako da ne mislite da sam vas zaboravila il da sam ljuta... Falite mi svi nadam se da cu uskoro moci opet na blog da vas sve cujem.....Vas Zeko...

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.