Ljubav tvoja opija

28 studeni 2009

Taj pogled..
Te oci...
Te usne..
To lice...
Opijaju me jace od alkohola..
Ljubav ova jaca je od bilo kojeg opijuma...
Ti jednostavno postao si moja droga...
Jer volim te ko Boga...
Dodi daj mi jos barem jedanput..
Posljednji puta..
Da uzivam u tebi...
Da te iskoristim do kraja...
Sutra ja zaliti necu...
Pozeljet cu ti samo srecu..
A ti hajde..
Sjedni dolje i placi...
Sto sam posljednji puta sa tobom....
Zalit ce srce tvoje vise nego moje...
Sto ti prevario si me..
Jer toga trena grdno prevario si sam sebe...
Znaj srce moje ne oprasta prijevare...
Jer tko me prevari..
Ne zasluzuje me...
A ti hajde..
Pusti me iz zivota svoga...
Ja naci cu si drugog voljenoga..
A ti uzmi si tu gresnicu...
Za svoju ljubavnicu...
Ali znaj mene nitko...
Moci zamjeniti nece...
Jer od mene...
Nema ti vece srece...









..vas zeko..

Umireem ..

22 studeni 2009

umirem ovoga trena...
za usnama tvojim...
umirem na rukama tvojim...
umirem zbog ociju tvojih..
umirem zbog srca tvoga..
kamenoga..
hladnoga...
dalekoga..
umirem sama..
tu na rukama ti..
tako blizu..
a tako..
daleko od tebe...
pogled tvoj sve mi govori..
jednostavno ne zelis me ti...
ali srcu mome ja naredivati ne mogu..
jer za njega postojis samo ti...
vjeruj mi..rado bi..pobjegla od tebe ja..
ali te moje ruke ne zele ispustiti iz svoga zagrljaja...
zelim gledati tvoje snene oci dovijeka...
hajde ne budi kukavica...
zagrli me...
poljubi me...znam da volis me..
znam da zelis me..
znam da sam ti sve...
zasto me se bojis...
poslusaj srce moje..
kako kuca sretno zbog ljubavi tvoje...
zar ces dopustiti da stane zauvjek?
zar ces ga pustiti da pukne od tuge..
da umre zbog tebe?
prigrli ga..cuvaj ga..
netaknuto je..
cisto te voli..
jer ti si mu sve...








..vas zeko..

...

14 studeni 2009

Dodatak: ovo sam upravo dobila od jednog frenda i ostala sam bez rijeci .. "Zelis li moje krvi vampirice moja.. Svida li ti se njen metalni okus i zarko crvena boja, za ljubav tvoju dao bih je i kap posljednju.. Samo da dovjeka gledam samo tebe moju voljenu.."

Oprostite sto vam se tek sada javljam...bila sam bolesna ovaj tjedan pa su me stalno zezali frendovi...ugl.
upoznala jednog decka s kojim sam postala jako dobra...
i tako..a nezz sta bi vam rekla...objasnit nezz na koji bi nacin ...jer fkt ovaj tjedan se svasta dogodilo...i rade ostavljam tako kako je,,,
evo vam neka pjesmica...malo mi dosadno pa da vas malo izmucim..hh..
da imate vise za citati :p



osmjeh..
al onako kiseli...
oci..
sretne...ali nekako mutne...
pune suza...
to lice..
blijedo...
pa sta mi se to dogada?
opet,,,i veceras...
sjedim u mraku..i cekam...
cekam nesto..neobjasnjivo....
tako sam izmorena...
treba mi odmor..
ali oci se ne zele sklopiti...
polako niz lice mi padaju krvave suze...
da gotovo je...
stalo mi je do tebe...
postao si dio mene...nema povratka...
zavoljeh te....
zavoljeh tvoju njeznu stranu koja nikome nije poznata...
tvoj njezan glas i te njezne rijeci upucene meni...
hvala ti maleni moj andjele sto me svake noci cuvas..
i sto si uz mene...
sto me nedas nikome..
prijatelju...volim te...< 33...









..vas zeko..

I become that little girl...>.<...

03 studeni 2009

napisah ovo..iako vjerujem da nije bas nesto...
ali eto...prosudite sami...x.x

------------------------------------------------------------------

Jedna malena djevojcica...
Se ludo zaljubila...
Za ljubav jos zapravo nije ni znala...
Ali voljela je iskreno...
Voljela je cisto...
Zaljubila se u nekoga...
Zaljubila se u nesto,.
Nesto predivno...
Nesto mocno...
Nesto istinsko...
Nesto divlje...
To nesto je bio netko...
Zastrasujuceg pogleda...
Pogleda koji je ljudima ledio krv u zila...
Pogleda koji je njoj...
Predstavljao zvot...
Drzao se dalje od nje...
Bojuci se da ju ne povrijedi..
Ali nigdje se nije mogao sakriti...
Ona ga je uvjek pronasla...
Mozda nije znala sta znaci voljeti...
Ali i nije znala da je ona voljena i da voli...
Voli njega na pravi iskren nacin...
On do sada nikada nije nikoga volio...
Njegov zivot je bio posvecen...
Ubijanju...ubijanju drugih...
Tocnije...
Hranjenjem...
Ona mu je bila nesto...
Neopisivo...
Toliko ga je privlacila... ima nesto u njoj...
U toj malenoj...
Sicusnoj nemocnoj djevojcici....
Iako jos nije ni najmanje bila svjesna....
Kakvo je on bice...
Znala je da ce ona biti njegova bez obzira na sve...
Jer je ona zapravo...
Puna mracnih tajni..
Koje on nikad nije doznao...
U jednom je trenutku osjetila toliku strast...
Toliku zudnju za njime....
Nije se vise mogla suzdrzati....
Poljubila ga je...
U tome trenutku oni su postali jedno..
Njihova krv...
Je postala jedna....
Od tada..zive skupa vjecno.....
Obecani jedan drugome...
Bili su povezani krvavom vezom....
Vezom koja je bila neraskidna...
On je tada postao jos mocnije stvorenje....
On je...
Demon ovog naseg vremena!!!
Demon koji je sada tu kusnju stavio na mene.....
Trazeci me....
Da ja budem nositelj njihovog novog zivota....
Tolika je kusnja na meni,,,,
Tolika zudnja da postanem to bice...
Za koje oduvjek znam da sam stvorena...
A sada...se premisljam...
Dali je to zapravo ono sta sam ja oduvjek htjela?

------------------------------------------------------------------







------------------------------------------------------------------

..vas zeko..

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.