Image hosted by Photobucket.com

Welcome to......

Image hosted by Photobucket.com

01.06.2005., srijeda

fakat ono..

jebiga..danas mi se neda pisat..čopila me neka bedara i mozak je na odmoru pa ono..boli me grlo, boli me glava..već mi je 3 put curila krv iz nosa..jebote, ko da ću se raspast svakog trena.sranje.. danas sam skoro zakasnila u školu..lijepo se ja spremam i tak..i opet me zakrčila ona riba od jučer..jedva da sam šupak stigla obrisat:)
razmišljam..niš mi ne pada na pamet..e, kak ja mrzim tipove koji upoznaju curu..traže broj..jave se i odmah počinju temu o seksu..pa jebote, nismo mi rasplodne krave!! znam ja da nisu svi takvi al ipak..daj malo obuzdajte to u gaćama..pričaš s nekim i samo ono...vidiš da se nekaj miče..katastrofa!! opet ispada da se svodimo samo na jedno..divljački, bolje rečeno, životinjski nagon za razmnožavanjem vrste..možemo bit u odijelima, fini i pristojni..ali svima se ponekad samo to jedno vrti u glavi...nije to ništa loše..al ipak nemožeš uletit curi koju znaš dva dana i reći joj da te napalila do ludila..pa gdje ti je pamet???
i onda s čude kad je pozovu na cugu a ona neće..baš sam neki dan čitala na netu o tome kak se svećenici opet bune protiv kontracepcije..IDIOTI!
koliko je časnih već zatrudnilo jer su i svećenici zgriješili tu i tamo..:) misle samo na svoju guzicu i kao neki bezgrešan život..a na aids, neželjenu trudnoću i ostale bolesti..ko ih jebe! ma daj...pogotovo ne kužim razlog zabranjivanja pobačaja..slažem se da su djeca najljepše što ti se može dogoditi, ali ako su djeca produkt silovanja..baš i ne..koliko bi djece tako rođene moglo patiti od spoznaje da ih vlastita majka možda ne voli jer su ju silovali..jeli bolje poroditi dijete koje ima sidu i dati mu da pati cijeli život ili abortirati..neznam..to je na majkama i očevima da odluče..ali ipak mislim da se pobačaj ne bi smio zabraniti..
opće neznam kak sam sletila na tu temu..no dobro..ljudi moji, idem ja neki dan na jarun s frendicom i tak se mi šećemo i kaže ona meni da pogledam lijevo...NAJGORI PRIZOR MOG ŽIVOTA!!! nudistička plaža..jebote, fakat odvratno..sami stari dedeki i babe..i dva se okrenuli prema nama, smiju se i nekaj viču..skoro sam želudac kroz usta izbacila..majke mi...nemam ja niš protiv nudista..al, nisu baš previše udaljeni od ''normalnog''dijela, a stare, debele i mlohave guzice mi se fakat nije dalo gledat..pa smo se pokupile..da..nikad više!!
eto, toliko za sad..peace
- 14:43 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Image hosted by Photobucket.com

thug livin'..hmm...bla..kovrčava curica kojoj se piše..slova su baš zanimljiva stvar...kad ti je dosadno..ili kad te život ubije u pojam..toliko jako da ti moždane vijuge štekaju..pa ti treba ispušni ventil..nekima cuga, nekima pljuga..nekima ševa, a meni ovaj blog..home, sweet home...

Image hosted by Photobucket.com

Free Site Counters
Free Site Counters




mwahahahaha...........

Image hosted by Photobucket.com

Dont Click Here
NEMOJTE OVDJE KLIKNUTI!! OZBILJNO VAM KAŽEM...MWHAAAA:)))

PUŠILA SAM, I PUŠIT ĆU, TKO NE VJERUJE, NJEMU ĆU...;)))

KICKS ASS ;-)...
anchyy
ifa i kova
strange girl
zvijerka
tota
strijelac
KG
black soul
deadly sweet;)
danfica;)
roberta i sara
bonnie:)
sista:)
mala punkerica
SNOOP ONE-my boy

opis slike








FIĆI....

da li da ti ime spomenem? ono te vratit neće..
otišao si u daljinu i odnio zadnju kap sreće...
cugamo i pjevamo uz gitaru..pjevamo, i suze teku..
ekipa šuti i stišće zube da bar malo manje peku...
nema više zajebancije, nema tko u dućanu žvake krasti
jer ti si bio jedinstven..zar si na to morao spasti??
život je možda sranje, al jebiga, živi se...
napravi još jedan korak naprijed, i ne predaj se...
jer ti si uspomena svima koji su došli do dna..
svim klošarima bez ijednog sretnog sna..
al živimo, jebiga, pati se, al čvrsti smo..
jer klošarima netreba drugo, prijatelju,
osim jedni drugih...
i možda su te pokrili zemljom, ali ti si tu..
uvijek si s nama i u dobru, i u zlu...
dogorjela je zadnja svijeća, vjetar je puhnuo
plam je izgorio..i u daljini nestao...

LEA...nedjelja, 15.5.2005.
ovo je za tebe, i za sve one kojima je teško...riječi govore puno...a ove su došle iz mog srca..za sve vas..