3lj.blog.hr - Trilj online

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off





Za sve vridi: šaljite komentare na mail ili ih publicirajte ispod tekstova, pa ćemo najzanimljivije objavljivat u ovom odjeljku. Suradnika nikad dosta.
Kontakt-mail:
kosute@net.hr






Free shoutbox @ ShoutMix










Od 25.02.2005 čak ovoliko je ljudi ušlo vidit šta ima u online Trilju
Free Site Counters

Web Site Counter



Sport, pisma čitatelja, laži, videovrpce i sve ostalo



Zahvaljujem na ulazima i potpori sviju, ovaj broj je podstrek za svakodnevan rad. Ne zamjerite ako koji dan (i tjedan) priskočin...



O Trilju
Google

Trilj se nalazi u srednjoj Dalmaciji na rijeci Cetini na raskrižju državnih cesta Brnaze-Trilj-Kamensko i Brnaze-Trilj-Imotski. Na području grada u 26 naselja smještenih na 267 km2 živi 10800 stanovnika (popis 2001). Glavne djelatnosti u mjestu su uslužne, pretežno ugostiteljstvo i trgovina.
Naselja u sastavu grada su abecednim redom:
Bisko, Budimir, Čačvina, Čaporice, Gardun, Grab, Jabuka, Kamensko, Košute, Krivodol, Ljut, Nova Sela, Podi, Rože, Strizirep, Strmendolac, Tijarica Donja, Tijarica Gornja, Trilj, Ugljane, Vedrine, Velić, Vojnić Sinjski, Voštane, Vrabač, Vrpolje.


LINKOVI

TRILJ I OKOLICA ONLINE
Općenito o Trilju - sa studentske strane
Za vjernike

LJUDI I NASELJA
Kamensko
Tijarica
Voštanka
Studenti
Košute (2)
Rože
Dugo Selo - prijateljski grad

BLOG TRILJANI
Tregeze
Kiosk Priša
HSP Trilj

SPORT I ZABAVA
RK Cetinka
Trakanjaka News

SPONZORIRANE STRANICE
Neažurirane stranice nekog ko želi zaradit
Autor se očito dobro najio u hotelu pa hvali
Još jedan tekst nakon papice

OPĆENITO
Blog.hr

KOLEGE BLOGERI
NBA Blog
Hot programi
Tutor (korisno!)

VIJESTI
Index.hr
Iskon
Slobodna
Internet monitor

ZABAVA ZAGARANTIRANA
Vicevi (zaaakon!)
Klik


Triljska turistička ponuda
Dođite na kavu nediljom popodne, a može i od ostalih dana. Još nam samo fali more, sve ostalo imamo. Ako triba i to ćemo dovest i to uzvodno...

TOP LISTA – najupečatljivije ljetne odjevne kombinacije u Trilju

Je da Trilj nije Hvar, Pag, Makarska, Dubrovnik ili neka druga top-destinacija, ali ko misto orjentirano na ugostiteljstvo ima svoj nepisani dress-code… Slijede najupečatljivije ljetne odjevne kombinacije u Trilju

1. siva majica kratkih rukava, odrizane rebatinke, pamučne sportske bičve i (po mogućnosti ne baš čiste) patike – najčešći muški outfit

2. izblidile rebatinke trikvartače ili 7/8, crna ili bila majica na špaline i japanke – najčešća ženska kombinacija

3. nečisti radni kombinezon, bez majice i neke od šlapa sa stolića ili zimske postole – must have za popodnevnu kavu prije odlaska kući na ručak

4. šarena košulja, neki lažnjak od reba, moderne natikače ili trendy patikice, naoćale za pokrit pola glave – preporuka Nevena Ciganovića Hot Lips za večernji izlazak ili nediljnu jutarnju kavu u Trilju

5. crna haljina, crne sandale, ređipet s prozirnim naramenicama – za djevojke u ljetnim svatima u Dalmacije ili Lovca, uz obavezan večernji izlazak u neke od kafića u podrumima da ljudi vide da se večeras jide pečeno i da su se pršut i sir jili čak tri puta u pola dana – kod mlade i mladoženje te na početku svadbene večere

Budite in i pratite modu!


13.09.2005., utorak

Šta bi tek da imamo više raskrižja...

Virujen da bi se teško moga nać neko ko svakodnevno prolazi autom priko mosta u Trilju a da ga - nakon šta je ima tri miseca uveden novi prometni režim - i dan-danas koji put mahinalno zbuni to šta nema više pravo prednosti prolaza na pravcu prema Livnu.

Dugo godina je glavni pravac bio upravo taj dok su vozila iz pravca Ciste čekala da se uključe u promet, da bi adminstrativnom odlukom redoslijed prvenstva promijenjen, šta je u početku stvaralo nemile probleme kako mještanima tako i gostima, i srića da je sve ostalo na beštimi i trubljenju te praktički bez nesriće.

Naime, domaći vozači su prvih nekoliko puta iz navike ulijetali u problematične situacije (svi redom koliko nas ima) da bi kompletna situacija brzo ušla u naviku, a stranci ionako u pravilu čitaju prometne znakove pa s njihove strane nije bilo problema nakon šta su uočili znak na mostu koji im kazuje kako je prema desno glavni pravac kad se ide iz pravca Sinja. Jedino je bilo problema s pojedinim lokalnim facama (znate ih, to su oni u pravilu neobrijani koji u staroj autini misle da su glavni) i određenim dijelom vozača s brojkama i slovima na registraciji, i jedni i drugi bi navalili ko sivonje ali bi nakon izbjegnutog udarca i spominjanja uže i daljnje rodbine skopčali kako nije bitno šta žešće uletit u raskrižje nego poštivat znak. Ali opet, ko zna pod kojim uvjetom je i dozvola dobijena, jel bilo u pitanju 100 maraka ili je ipak odvoženo 30 sati pa ispit, no to je već druga priča…

Ko i kod svake promjene, dobrom dilu građana nije bilo pravo šta se dogodila ova izmjena, tim više šta je prošlo dosta od posljednje promjene prometnog režima. Ipak, ima logike u istoj - planiran je spoj s autoceste koja bi prolazila južnim dijelom naselja Čaporice i Ugljane sa graničnim prijelazom Kamensko, i to u vidu brze ceste koja bi išla preko navedenih naselja do Velića di bi se spajala na postojeću državnu cestu Brnaze-Trilj-Kamensko. Kad se taj pravac dovrši – a riječ je o relativno doglednom periodu kroz koju godinu – te usporedo s daljnjim produžavanjem autoceste prometovanje postojećom cestom će uvelike opasti (pogotovo prema granici s BiH) pa će se gro prometa odvijati prema Cisti i Imotskom. S te strane, izmjene idu u pravcu navikavanja vozača na prometne uvjete koji će uskoro nastupiti.

Ili bi možda tribalo postavit semafor?!?
- 21:21 - Reci nešto pa makar smisleno (2) - Jel ovde za printat? - #