Virujen da bi se teško moga nać neko ko svakodnevno prolazi autom priko mosta u Trilju a da ga - nakon šta je ima tri miseca uveden novi prometni režim - i dan-danas koji put mahinalno zbuni to šta nema više pravo prednosti prolaza na pravcu prema Livnu.
Dugo godina je glavni pravac bio upravo taj dok su vozila iz pravca Ciste čekala da se uključe u promet, da bi adminstrativnom odlukom redoslijed prvenstva promijenjen, šta je u početku stvaralo nemile probleme kako mještanima tako i gostima, i srića da je sve ostalo na beštimi i trubljenju te praktički bez nesriće.
Naime, domaći vozači su prvih nekoliko puta iz navike ulijetali u problematične situacije (svi redom koliko nas ima) da bi kompletna situacija brzo ušla u naviku, a stranci ionako u pravilu čitaju prometne znakove pa s njihove strane nije bilo problema nakon šta su uočili znak na mostu koji im kazuje kako je prema desno glavni pravac kad se ide iz pravca Sinja. Jedino je bilo problema s pojedinim lokalnim facama (znate ih, to su oni u pravilu neobrijani koji u staroj autini misle da su glavni) i određenim dijelom vozača s brojkama i slovima na registraciji, i jedni i drugi bi navalili ko sivonje ali bi nakon izbjegnutog udarca i spominjanja uže i daljnje rodbine skopčali kako nije bitno šta žešće uletit u raskrižje nego poštivat znak. Ali opet, ko zna pod kojim uvjetom je i dozvola dobijena, jel bilo u pitanju 100 maraka ili je ipak odvoženo 30 sati pa ispit, no to je već druga priča…
Ko i kod svake promjene, dobrom dilu građana nije bilo pravo šta se dogodila ova izmjena, tim više šta je prošlo dosta od posljednje promjene prometnog režima. Ipak, ima logike u istoj - planiran je spoj s autoceste koja bi prolazila južnim dijelom naselja Čaporice i Ugljane sa graničnim prijelazom Kamensko, i to u vidu brze ceste koja bi išla preko navedenih naselja do Velića di bi se spajala na postojeću državnu cestu Brnaze-Trilj-Kamensko. Kad se taj pravac dovrši – a riječ je o relativno doglednom periodu kroz koju godinu – te usporedo s daljnjim produžavanjem autoceste prometovanje postojećom cestom će uvelike opasti (pogotovo prema granici s BiH) pa će se gro prometa odvijati prema Cisti i Imotskom. S te strane, izmjene idu u pravcu navikavanja vozača na prometne uvjete koji će uskoro nastupiti.
Ili bi možda tribalo postavit semafor?!?
|