DRUGI SISTEM

14.05.2006., nedjelja

DANI PONOSA I SLAVE

Vinkovačke odbojkašice su se plasirale na svjetsko prvenstvo.To se događa samo jednom.Velika je čast predstavljati svoju državu i nositi grb na trenerci.Izborile smo 18.mjesto od 32 ekipe.Jako mi je žao što nismo bile bolje jer smo zbilja mogle.Dobile smo tešku grupu (Turska,Kanada i Češka),ali to ne opravdava naš loš rezultat.4 puta smo izgubile odlučujući 3.set samo zbog nesloge i činjenice da nismo ekipa.Kada je najteže i trebamo biti jedna uz drugu mi se posvađamo i samo prigovaramo.Kada biste razgovarali s curama iz moje ekipe pomislili biste da smo prvaci svijeta jer je svaka najpametnija i ponaša se kao da ima doktorat iz odbojke.Nekada smo bile tim i zbilja smo obećavale.Zato smo i osvojile 3.mj.u Hrvatskoj.Najviše od svega mi nedostaje Gratis.Što se mene tiče,otkada je ona otišla ništa nije više isto.Sada sve misle da sve znaju,a najbolje od svega im ide komentiranje tuđe igre.Ne izlazim s odbojkašicama već godinu i pol.Zato što mi je draži Walkow?Zato što slušam rock i nosim starke,pa se ne uklapam među njih šminkerice?Ne.To samo one misle.Prestala sam ići s njima u grad onoga trenutka kad sam za vrijeme utakmice iza svojih leđa čula samo kritike i ogovaranja.Moje prijateljice s kojima svaki dan treniram i provodim više vremena nego s vlastitim roditeljima i koje iznad svega volim i poštujem su pretvorile zvuk potpore i ohrabrivanja,u trenucima kad mi ne ide i kad mi je teško,u zvuk podcjenjivanja i nečega što me gura još više dolje.Takve smo postale jedna prema drugoj.Kad izađemo zajedno u grad grlimo se i licemjerno pravimo pravim prijateljicama.Daleko smo mi od toga...Jako ih volim i zato mi sve to tako teško pada.Bilo bi lijepo da se stvari mogu opet vratiti na staro,ali mislim da je to gotova stvar.Nedostaje mi moja stara ekipa,sve su i dalje tu,ali opet niti jedna nije...ako shvaćate što želim reći...

"Nema šanse srce..." -by Bane

Pam

- 16:26 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Zovem se Pam imam 17god.Volim filmove,izlaske petkom i subotom,rock i sport koji treniram.Psihički sam nestabilna i sklona samoubojstvu,ali takve priče želim zadržati za sebe.Planiram studirati režiju i ako ne budem jako sretna umrijeti prije 30.god.Želim snimiti najbolji film u povijesti hrvatskog filma i želim da me ljudi pamte.Ime sam si dala prema Morrisonovoj ljubavi Pameli Courson.
AS I LOOK BACK OVER MY LIFE,IM STRUCK BY POSTCARDS,RUINED SNAP SHOTS FADED POSTERS OF A TIME,I CAN`T RECALL...


Image Hosted by ImageShack.us



MALA ANKETICA:


Kakvu glazbu najradije slušaš?
rock
r'n'b
narodnjake
techno
neki drugi oblik glazbe
Free polls from Pollhost.com





SLUŠAM:


Image Hosted by ImageShack.us
THE DOORS



Image Hosted by ImageShack.us
AZRA



Image Hosted by ImageShack.us
BALAŠEVIĆ



Image Hosted by ImageShack.us
BREGOVIĆ



Image Hosted by ImageShack.us
CRVENA JABUKA



Image Hosted by ImageShack.us
IDOLI



Image Hosted by ImageShack.us
DIRE STRAITS



Image Hosted by ImageShack.us
BAJAGA



Image Hosted by ImageShack.us
PARNI VALJAK

Linkovi



JA NISAM LUZER


Rođen pod sretnom zvijezdom magičnom,
ali nad ovom zemljom generalno tragičnom,
čemu sam bliži - triput pogađaj.
Netko nad nama vrši oglede.
Hajde usudi se i pogledaj u poglede,
ovde je osmeh:događaj.

U šupak kosmosa smo upali.
Mnogi su domobranci zauvek prolupali.
Caruje virus apatije.
Al ti na mene stavi upitnik,
Pa reci:Dal ti bata deluje ko gubitnik?
Ma nema šanse šta ti je...

Ja nisam luzer,o naprotiv,meni je osmeh lajt-motiv,
Ja nisam luzer,ja imam nas,a za svet ko te pita.
Ja nisam čedo proseka,mene ne vuče oseka.
S tobom je tretman poseban,
Svaki je dan dolce vita,
I svud je Hollywood.

Namlatim mesečno 6 maraka
bude za cipolku i frtalj kile čvaraka.
Ološ mi veze ometa.
Al kad dođem kući tu si ti
E,tu će tvrđavicu malo teže srušiti
- to im je izvan dometa.

Ja nisam luzer,o naprotiv,meni je osmeh lajt-motiv,
Ja nisam luzer,ja imam nas,a za svet ko te pita.
Ja nisam čedo proseka,mene ne vuče oseka.
S tobom je tretman poseban,
Svaki je dan dolce vita,
I svud je Hollywood.




LIKOVI: Pam - ja
Vedrana-najbolja frendica
Treba S Bosuta-još jedna najbolja
Yama-jako dobra frendica
MC Biga-još jedna jako dobra



VIC

ZAŠTO JE PILE PREŠLO CESTU???????????
UČITELJICA: da dođe na drugu stranu
PLATON: za više dobro
ARISTOTEL: u prirodi je pileta da prelazi cestu
KARL MARX: to povijesna dužnost
MARTHIN LUTHER: imam viziju svijeta u kojem će pilići biti slobodni da prelaze cestu, a da se njihovi motivi ne dovode u pitanje
MOJSIJE: Bog siđe s neba i reče piletu: ti ćeš prelaziti ceste
ALBERT EINSTEN: je li pile prešlo cestu ili se cesta pomicala ispod pileta, zavisi od vašeg položaja u referentnom sustavu
ERNEST HEMINGWAY: da umre na kiši...samo...
BILL CLINTON: ja nisam imao nikakvu nemoralnu vezu s piletom
STALJIN: ne zanima me, samo ga uhvatite! Treba mi jaja za omlet
CEZAR: da dođe, vidi i pobijedi!



ZAKON PJESME:

HOTEL CALIFORNIA

On a dark desert highway
Cool wind in my hair
Warm smell of colitas
Rising up through the air
Up ahead in the distance
I saw a shimmering light

My head grew heavy, and my sight grew dimI had to stop for the night
There she stood in the doorway
I heard the mission bell
And I was thinking to myself
This could be Heaven or this could be Hell
Then she lit up a candle
And she showed me the way
There were voices down the corridor
I thought I heard them say

Welcome to the Hotel California
Such a lovely place
Such a lovely place (background)
Such a lovely face
Plenty of room at the Hotel California
Any time of year
Any time of year (background)
You can find it here
You can find it here

Her mind is Tiffany twisted
She's got the Mercedes bends
She's got a lot of pretty, pretty boys
That she calls friends
How they dance in the courtyard
Sweet summer sweat
Some dance to remember
Some dance to forget
So I called up the Captain
Please bring me my wine
He said
We haven't had that spirit here since 1969
And still those voices are calling from far away
Wake you up in the middle of the night
Just to hear them say

Welcome to the Hotel California
Such a lovely Place
Such a lovely Place (background)
Such a lovely face
They're livin' it up at the Hotel California
What a nice surprise
What a nice surprise (background)
Bring your alibies

Mirrors on the ceiling
Pink champagne on ice
And she said
We are all just prisoners here
Of our own device
And in the master's chambers
They gathered for the feast
They stab it with their steely knives
But they just can't kill the beast
Last thing I remember
I was running for the door
I had to find the passage back to the place I was before
Relax said the nightman
We are programed to recieve
You can check out any time you like
But you can never leave





VOLIM:



Image Hosted by ImageShack.us

OBITELJ



Image Hosted by ImageShack.us

PRIJATELJE



Image Hosted by ImageShack.us

MOG PSA



a href<="http://imageshack.us">Image Hosted by ImageShack.us

VJERUJEM U BOGA



Image Hosted by ImageShaa>ck.us
ODBOJKU



Image Hosted by ImageShack.us

TULUMARENJE



Image Hosted by ImageShack.us

ROCK'N'ROLL



Image Hosted by ImageShack.us

STARKE



Image Hosted by ImageShack.us

FILM



Image Hosted by ImageShack.us

ZANIMLJIVE KNJIGE



Image Hosted by ImageShack.us

LJUBLJENJE



Image Hosted by ImageShack.us

BROJ OSAM



Image Hosted by ImageShack.us

PEUGEOT 206CC



Image Hosted by ImageShack.us

EKSIRANJE



Image Hosted by ImageShack.us

ELEKTRIČNU GITARU



Image Hosted by ImageShack.us

JUICE VODKU