Moj tango https://blog.dnevnik.hr/22mojtango2o20

ponedjeljak, 16.09.2013.

Crtice sa mora kapetanova kafa

partypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartyparty



Evo dan je počeo brodarenjem od ranog jutra.sjedim na dugom doku vani ja i petnaest metara jedara.Bjelina jadara oko mene i plavetnilo mora,dotiče mi misli vjetar poslan od plavetnila neba.Vučemo jedra ,navlačimo ,razvlačimo,mjerimo,paramo,šivamo.utopljeni u masi jedara gazimo ovako molić u bijelom brodskom ruhu.Brodarim od jutra cijeli dan ti si moj pomoćnik a ja ovih par sati na doku tvoj kapetan.Slažemo jedra onako kako to mora biti kako mi kažeš kao po špagi pa na neku crtu.Vučem ta jedra dok ih šivam.Već i snaga me boli.Kad to tiho kažem ti se nasmiješ i ponavljaš smaga je boli..Može da boli.Pogledam iznad sebe jutarnje sunce se kupa zlatnim zracima. Ovaj brod je velik ti sa broda gledaš kako u bijelu bjelinu jedara dajem svoju snagu,svoje misli,svoj pravac šivenja.Pitaš me da li trebam nešto.kad šivam ovo tvoje rasparano jedro poželim popit jedino jednu kafu omako za dušu.Mojih dvadesetak minuta u miru i zvukovima mora da mi nitko ne smeta.mogu mi mačci lučki i galebi preletači praviti društva.Nestao si na nekoliko minuta i pojavio si se nasmijan noseći i kafu onaku kakvu ja pravim .Na lijepoj tacni nosiš dvije šalice vrele kafe.Jedna za mene druga za tebe.Trčiš donosiš i stol i stolice na mol.Lučica je pusta nigdje nikoga.Sunce je i ti.Nosiš mi i suncobran .Ja i ti za stolom i vrela kafa puno toga što nas u životu spaja..Zagledavaš se u mene i gledaš me vidiš da uživam,polako dirajući jedra uzimam šalicu vrele kafe.Nikad bolju kafu ja nisam popila kao što si mi je ti danas nakon dvadeset pet godina skuhao.Vidim da pamtiš sve šta volim.Pitaš me je li dobra,treba li mlijeka ili što god.Odmahujem ti rukom da sjedneš i dajem znak da šutiš.polako pijem kafu i uživam tih svojih samo mojih dvadeset minuta:Ti svoju kavu piješ polagano i pitaš se kad smo to zadnji put kavu popili ovako skupa baš tvoju kafu.Zezaš ne možeš ni ti da šutiš pa mi kažeš eto skuho ti ja mila moja morsku,kapetansku kafu.Ja mora jedro i kafa na doku na rivi,pa na molu u jedrima.Neka idilična romantična slika nenaslikanaBjelina jedara,svjetlost šalice i tamnoća tog napitka što neku okrjepu daje za snagu dalje da smireno krenem u daljnju igru sa jedrima .ja vučem ti potežeš,ja slažem,ti motaš,ti i ja i tišina je zavladala među nama dok radimo .Ne razgovaramo puno.mi kad počnemo ovaj posao sa jedrom,tebi se čini da to neće nikad biti gotovo.Sad kad je gotovo ja te molim da mi skuhaš još jednu kafu.Ti se zadovoljan i sretan smiješ se i govoriš mi da nema problema stiže još jedna kapetanska kava samo za vas gospođo jedro.Smijem se sad na brodu smo ,Ti mi donosiš moju kafu jest što jest zmirisalo e to je prava kafa sad kad ja pijem kafu i gledam lijepi sunčanin dan.Milina jedna.More se ziba,Sjedimo na brodu pričaš mi koliko je dan dug i kako si danas super zadovoljan i kako još treba sutra napraviti nekih par sitnica i možemo brodom broditi.Slažem se sa tobom da i sutra ima novi dan i da sve ide polako laganini i da moj ne savladivi temperament jedino ti kapetanski to možeš ukrotiti.Naravno ti imaš osmjeh i ono nešto što samo ti nosiš za mene u srcu i duši Dobrotu i toplinu iskrenog muškog srca.Napisaću ti da ti je srce kao najveće jedro koje grije ljubav kad ploviš brodom nadanja po oceanu neizmjerne ljubavi a jedra ti para vjetar imena daljina a ti se boriš u toj buri da mi do srca dođe tvoja čistoća duše i toplina dragih osjećaja.Titraj rvog srca uvijek sa nekim komadićem zebnje.Ne boj se za mene.Plovi i čuvaj dobro jedro da dobrotom svojom do srca moga doplovi u zaljubljenu luku.

Oznake: Kafa.jedro, brod, srce, luka

16.09.2013. u 00:24 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< rujan, 2013 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2018 (8)
Travanj 2018 (1)
Kolovoz 2014 (9)
Rujan 2013 (21)
Kolovoz 2013 (16)
Srpanj 2013 (6)
Rujan 2012 (25)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga



wavewavewavewavewavewave
:

Linkovi

Blog je zaštićen licencom i autorskog prava

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada

Loading



U ovom blogu društvo će vam praviti jedan kapetan , ja nasmijana i zamišljena u prirodi prekrasnog mora,jedan veliki brod,predivna priroda,dva galeba i jedana mačka,