Moj tango https://blog.dnevnik.hr/22mojtango2o20

srijeda, 11.09.2013.

Crtice sa mora putujemo moru


Danas putujemo moru ja mala od palube i ti moj kapetan.Putujemo kiša nas prati i prostire nam svoje kapi po putu.Kilometri lete,lete jednostavno daljina postaje premostiva.Volim ovaj naš put ,ti voziš,tišinu raznosi dodir kiše o stakla ovog moćnog auta.Tišina ,put pred nama,kilometri jednostavno lete.Stižemo more se širi pred nama.Plavetnilo neba vječno stopljeno sa plavetnilom mora.Vidim brod i smijem se :Ha ha evo nas vratila se dva nemira.Naravno naši galebovi su tu,dvije mačke sa doka kao i mala ribarska flota.Dokom se šećemo ja i ti sretni što vidimo brod.Ispunjeni svojim nadanjima i očekivanjima ulazimo u brod.Brod je za mene odmor od svega.Priča koja počne i nikada ne završava.Ti ,ja i naša lučka ekipa za doček.Penjemo se po brodu i smještamo naše stvari..Zabavno je malo otić,malo doći.Volim kad dolazim na brod,more je opet tu.Vlada neka idila.Kiša je prestala padati.Igramo se nasmijani podjeljeni svaki u svojim životnim ulogama.Ni sam ne znaš koliko sreće u sebi donosim na ovaj brod.Jednostavno je .Ti voliš brod.on je tvoj odmor.Mjesto gdje odmaraš dušu a ujedno on ti je sve.Brod je za tebe život.Tvoja znam ja to on je najveća ljubav.Samo se smihuljiš i tjeraš život po svom.Grijemo se u svome velikom brodskom boravku .Praviš planove za danas i za sutra.Ti si sav u nekom poslu.ja naravno gospodarim kuhinjom.Pratiš prognozu,slušaš radio,gledaš po internetu.komentiraš da mirno je more.Miris mojih jela dovodi te do kuhinje.Želiš da odmorim i da mi dan bude odmor a ne umor Zoveš me vječno nemirna moja.Dan je dug puno je posla pred nama.Ti mi pričaš ja opet slušam.Uživamo u pogledu na zaljev.Bio je to zaljev naših snova u mladosti,zaljev naših nadanja a danas zaljev naše sreće.Smiješ se ,vidim da te sreća nosi kada ja i ti putnika dva ovoga broda na valovima nosi more.Neka brodi ova sreća brodarima a uspomene nek ostanu mornarima.Uživaću u prohladnom morskom danu.Gledaću tebe onako vječno otsutnog pokraj sebe.Došao si mi opet kao šaptač morskih priča za laku noć.Ja kao slušač morskog šaptača zaspaću noćas znajući da ti u sjećanju nosiš mene.Noć je idilično neko rujansko vrijeme.Ti i ja mala lučica uranja još jednu noć u san.Ujutro opet polagano krećemo na put .Putujemo .

Oznake: more, ljubav

11.09.2013. u 22:18 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< rujan, 2013 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2018 (8)
Travanj 2018 (1)
Kolovoz 2014 (9)
Rujan 2013 (21)
Kolovoz 2013 (16)
Srpanj 2013 (6)
Rujan 2012 (25)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga



wavewavewavewavewavewave
:

Linkovi

Blog je zaštićen licencom i autorskog prava

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada

Loading



U ovom blogu društvo će vam praviti jedan kapetan , ja nasmijana i zamišljena u prirodi prekrasnog mora,jedan veliki brod,predivna priroda,dva galeba i jedana mačka,