Moj tango https://blog.dnevnik.hr/22mojtango2o20

subota, 15.09.2012.

Crtice sa mora dvadeseti dio

mahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmah



Danas je nas pospance na brodu probudilo pravo morsko idilično vrijeme.Kupa se sunce u vodi i umiva se svojim zracima.Nemože čovijek vjerovati kako je lijepo .Znači to danas nas sigurno čeka more ,plaža kupanje,plovidba.Danas nam je bitan doručak kažeš i juriš u luku po naše namirnice.Jurimo žurimo do devet sati sve je gotovo.Sad dobro razbuđeni kujemo plan.Idemo prvo na plažu ,po putu pokupit ćemo pečene ribice koje si naručio u konobi i pravi ribarski ručak ide sa nama na plažu u našoj košari.
Ovo danas mi je vremenka idila.More mirno a plavetnilo se preljeva svojom ljepotom.Krećemo kažeš danas se ne ludiramo danas plivamo i tako ja putujem sa tobom na plažu trčkarajući za tobom.Ti se važno kapetanski držiš i grabiš uvijek naprijed koracima od sedam milja.Plaža je pusta a tako lijepa niti vjetra niti valova.Cijela plaža samo za nas.Ovih nekoliko sati nešto je najljepše jer tada svatko od nas radi šta voli ti voliš roniti i plivati,Ja volim malo plivati i u svojoj hladovini nešto pisati malo priče,malo pjesme i crtati .Zoveš me da plivamo i malo po malo plivamo sve dalje .Ti malo malo zaroniš i povučeš me za noge kao da me neko nepoznat vuče na dno.Ne bojim se to je tvoja stara fora.Plivamo i kad se umorim ti me držiš da plutamo na vodi tad ti svojim velikim i jakim rukama plivaš i za mene i sebe.Svaka čast tako se ja malo plivam i malo odmaram na vodi.Okrenem se a kopno daleko,daleko .Bojim se ,a ti hrabro kažeš neboj se ja sam tu.Plivamo prema obali.Ja odlazim pod svoje staro drvo a ti i dalje u vodi ,Vičem kasnije na tebe tri puna sata plivaš po plaži gore dole i nikad ne izlaziš.Došao si mi sav mokar i smrznut pretvoren u žabca.Ja samo pišem a ti mi pričaš o vremenu,atmosferskim promjenama,o ljepoti dana koji traje.Voliš mi pričati o moru to me uvijek zanima pa mi je to zanimljivo slušati.Divimo se zajedno suncu.Milina jedna.
Poslije našeg ribljeg ručka.Nema nama vidim ja danas odmora trčkaramo mi na brod natrag.Ti si danas za popodne sastavio neki svoj plan i program po kojem plovimo današnjim danom.Kažeš mi važno da danas opet isplovljavamo na otvoreno more .Donosiš na brod i moju slavnu kanticu punu ribe za čišćenje.Danas i kapetan čisti ribu sa mnom da bi mu večera kad se vratimo sa plovidbe brzo bila gotova.Polako se iskradaš prema svojoj kabini i polako se brod počinje kretati.Riba je oćišćena.Sad ja mogu u miru sa svojom kavom gledati ovo osunčano lijepo i meni najljepše more .Volim kad plovimo.Sigurna sam u kapetanovu plovidbu.Uvijek plovimo polako.Ti kažeš da uživaš upravljati brodom i u ljepoti prirode,Sunce me je danas oduševilo nakon onog jučerašnjeg sivila.Plovimo .Ja uvijek sjedim na palubi u svojoj zavjetrini na klupi i lijepo mi je.Vidiš me odozgo kad kormilariš brodom.Zoveš me .Davno si mi obećao da ću sa tobom voziti brod barm malo kormilariti.
.Stajem za kormilo ti mi stavljaš ruke i pokazuješ kako se drži kormilo stojiš sa strane jednom rukom ipak pridržavaš kormilo .Kapetanski kažeš da plovimo ravno .Pokazivaš mi i kartu pomorsku ovog akvatorija ali tu je i navigacija.Otvoren ti je i laptop .Kažeš da gledaš vrijema i vijesti.
Danas je idealno vrijeme za plovidbu,ti mi pričaš a ja važno čvrsto držim kormilo.Zezaš me kao i uvijek da ide to meni samo se d
brod vozi polako.Mene naravno zanimaju brzine.Čvrsto pridržavaš svojom rukom kormilo samo polako.Pričamo o moru i brodovima .Naravno tu temu kapetan najviše voli a ja mala od palube moram pozorno da slušam kapetana .Zezam kapetana zašto ne pjeva kad vozi brod sad može ona o sole mio samo ja ,more i nebo smo publka.Nisi mala od palube u pravu ribe si zaboravila da su i one moja publika.Na repertoaru kapetanskom je pjesma o more more.Kormilarim važno i kapetan usporava brod tek toliko da se krećemo.Oboje držimo kormilo .Jedno kormilo i četiri ruke.Smijemo se.Kažeš mi tebe mala od palube ima za četiri života.Samo polako.Sad ti kormilariš i okrećeš brod polako,polako .Znam tu tvoju rutu.Polako plovimo još sat vremena i vraćamo se u našu malu mirnu luku.Zoveš me da opet kormilarimo zajedno ovim brodom.Dok stojim za kormilom kažem kapetanu da me bole noge,od kormila mi trnu ruke.Bole me ramena.Ti se smiješ naravno do suza.Kapetanski nasmijano staviš mi onu kapetansku kapu preko očiju čvrsto držeći samnom kormilo.Misliš ti mala da je lako voziti brodove pitaš me?.Odobravam mu , naravno da nije.U smijehu i šali kapetanski spretno brod dovodiš u našu malu mirnu luku.Sretna sam što sam probala voziti brod a ti što smo se sretno vratili sa otvorenog mora.Ja pripremam tvoju omiljenu večeru a ti nasmijan kao i uvijek ljuljkaš se sjedeći na ogradi broda i jedeš grožđe.Nosiš to grožđe i pokušavaš me hraniti grožđem dok ja kuham.Ludilo .Kapetan i mala od palube u kuhinji zakon kapetanski provodi i ja moram jesti grožđe.On mi nikad nije otkrio gdje skriva naše kolače koje kasno noću vadi od nekud i mi ih sa užitkom jedemo mada oboje nebi smjeli.Ha ha ha ha kaže mi kapetan neću ti mala nikada reći,To onda nebi bilo nemirna mala iznenađenje.Danas mi je najveće iznenađenje bilo kad si mi ostvario moju staru želju da i ja malo zajedno sa tobom pokušam biti kormilar.Dobrom kapetanu zahvalu piše tvoja nemirna mala od palube.

Oznake: brod

15.09.2012. u 19:44 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

  rujan, 2012 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Svibanj 2018 (8)
Travanj 2018 (1)
Kolovoz 2014 (9)
Rujan 2013 (21)
Kolovoz 2013 (16)
Srpanj 2013 (6)
Rujan 2012 (25)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga



wavewavewavewavewavewave
:

Linkovi

Blog je zaštićen licencom i autorskog prava

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada

Loading



U ovom blogu društvo će vam praviti jedan kapetan , ja nasmijana i zamišljena u prirodi prekrasnog mora,jedan veliki brod,predivna priroda,dva galeba i jedana mačka,