morsky blog

srijeda, 10.12.2008.

posvemašnja pustoš u glavi

Očito mi se bliži odlazak u penziju. Blogo-penziju. Onoj drugoj niti se ne nadam.
Staro željezo. Niš iz njega ne moš iscidit.
Kad masline daju malo ulja, kaže se da "slabo plaćaju", ka naše ove godine. Od sto kili maslina dobiješ jedva sedan kili ulja.
Tako i moj mozak ove dane "slabo plaća". Ono što ima unutra, ne da vanka.
Pa onda mučin.
Dolaze me pitati je li mi dobro.
Dobro mi je, samo nekako prazno. Između ušiju.

Evo, da nisan vamo došla uzalud, dat ću van jednu sliku. A kako se ova moja praznina proširila i na moje oči i foto-aparat, posegnula sam za tuđin.
Riskiraću tužbu, jer slika je fenomenalna.
Autora san zaboravila, a nisu ga potpisali ispod slike na on-line izdanju Slobodne.

SVECI U VODI


Photobucket

- 15:07 - Komentari (10) - Isprintaj - #