morsky blog

ponedjeljak, 07.04.2008.

ponovo plavuša

Photobucket

U svijetu pametnih tamnosmeđih brineta nisam se baš najbolje snašla, pa se polako vraćam u svoj prirodni habitus plavuše. Tome u prilog štreberski sam, dok se frizerkinom rukom prirodno nanesena boja sušila na mojoj glavi, u nju, mislim glavu, ubacivala sadržaj četiri propuštena broja Glorije. Mislim, nisu to jedini propušteni brojevi, ali nadoknađujem koliko mogu, ne mogu preko svojih ograničenih sposobnosti. Kad ovo apsolviram krenut ću po bibliotekama tražit sve arhivirane brojeve.
Tako sam povatala sve propuštene detalje svađe i pomirenja Ivaniševićevih, i još svašta lipog i zanimljivoga, ali sad me možete ubit, ali ne mogu se sjetiti za koje sam još podatke iz života selebritija bogatija.
Možete me podvrgnuti testu. Garant ću ga proći.
U frizeraju sam čula vijest da se jedan naš sugrađanin ženi za - Filipinku! Morat ću se malo raspitati i upoznati svoju sunarodnjakinju i pokupit malo informacija iz domovine. Ta domovina meni ko "špansko selo", to je baš sramota.

Imam vam se još nešto za pohvaliti.
Ispekla sam svoju prvu peku u životu. Sama samcata.
Gradska cura sama naložila vatru i ispekla peku.
Za dokaz imam samo sliku prve faze. Kad je bilo gotovo i tribalo poslikati rezultat, janjetinu s kumpirima - crkla baterija.
Moraćete mi vjerovati na riječ.

Photobucket

A cvijeće dobivate gratis. Bez suvišnog pilanja.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

- 10:43 - Komentari (17) - Isprintaj - #