morsky blog

utorak, 12.02.2008.

ima li života u Svemiru?


Ma ima, naravno da ima.
Zar ima neko ko u to sumnja?!
Ako ko zna, onda to znaju Ameri, oni su šetali po misecu, a oni nigdi ne idu tek tako, mora da je tamo bila neka interplanetarna konferencija. Na kojoj su oni bili glavni. Jer in je dopizdilo bit glavni samo na ovoj kuglici, triba bit glavni u Svemiru, to je fora. Modus operandi sa svemircima davno su oni usvojili gledajući Zvjezdane staze.
Uostalom, još drže u pritvoru one sirotane sa svemirskog broda koji se krivo parkirao u Roswellu.
Sve su oni iz njih izvukli guantanamskim metodama. Psihološkim pristupom.
Znaju oni.

Znaju oni da et-ji vole muziku. Pa su in poslali sondu-raketu-kompaktdisk da lipo svira kroz galaksiju.




Sve to meni jasno.
Samo mi nije jasno ko in je bija dj. Ko je izabra pismu od Bitlsa?
Neš mi ti pisme.
Šta oni iz nje mogu o nama skužiti?
I ko je reka da oni razume engleski? Ako ga i znaju, sigurno vladaju američkom verzijom istog jezika a ne onim nerazumljivim britiš-inglišom.
Da Bitlsi?!

Što mene nisu pitali koja bi pisma bila dobra za vanzemaljce?
Triba to bit jedna fina, obrazovna, didaktička pisma. Da im dočaramo našu povijest, naša dostignuća, naše snove, i to, suptilno nešto.
I svakako bi bila na hrvatskom jeziku. Lumeni su to, engleski njima prebanalan, prejednostavan. Njima su zahtjevniji jezici izazov.
Gramatički složeniji i sintaksno kompleksniji, pravopisno usklađivaniji i vokabularno obogaćivaniji.
Lumeni, kažem vam. Šta su im za ništa onako velike glave? Mozgovi su to!

Sad mi padaju na pamet raznorazne pisme... skoro da se ne mogu odlučiti.
Što bi falilo naprimjer onoj:

"Na kamenu tvrdom
o tom slova pišu
Od stoljeća sedmog
tu Hrvati dišu."



Pa pokoji stih od Thompsona, Škore, da steknu uvid i u sadašnjost, i tako...
O klapama ne triban ni govoriti...
Jednu lipu kompilaciju bi ja poslala.

Mislim, što se moglo i očekivati od Amerikanaca.
Ne znaju oni ništa.
Što bi se od njih i moglo očekivati kad su neobrazovani. Nemaju HNOS. Nemaju temelje, na čemu će gradit znanje?
Jadni.

P.S.
(Ko je nabasa na ovaj nazovi-post, neka me ne pita koji mi je klinac danas.
Došlo mi.
Balinjat.)

- 09:38 - Komentari (22) - Isprintaj - #