morsky blog

srijeda, 05.12.2007.

moj mali čovik

Lani je bilo šest svjećica:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ove godine sedam. Naravno.

Na današnji dan, onda je bio četvrtak, rodila sam svoga sina.
U jedan tmurni, kišni i sivi jugoviti dan, meni je zasjalo moje malo sunce.
Sićušno biće.
Savršeno kao Svemir.


Štogod da sam u životu mislila postići i ne znam koje ciljeve ostvariti, koje planinske vrhunce osvojiti, sad znam da sam ostvarila onda i jednom prije toga, kad je na ovaj svijet došlo moje prvorođeno dijete, moja sada velika, lijepa i pametna kćer.

Nema tu puno filozofije.




Ovo je pjesma koju je moj sin prvu čuo u svom životu:



Dok sam ga ja glazbeno "obrazovala" slušao je Gibonnija. I još ponešto...
Kasnije je tu ulogu preuzela njegova velika sestra pa je prešao na Let 3, Hladno Pivo, Red Hot Chilly Peppers i još poneke...

- 12:26 - Komentari (11) - Isprintaj - #