Make your own glitters here
cetrdeset i neka

subota, 29.03.2008.

Love boat


Sjecate se serije na Tv,zvala se Love Boat?
Prikazivana je od 1977-1986.godine.
Brod na kojem se snimala jos uvik plovi.
Upravo prelazi Atlantik,negdje je na pola puta do Europe.
Ja cu ga docekat u Marseju i ukrcat se.
Gledat kako se obnavlja,usminkava i krenit s njim na mali cruise.
To su gole cinjenice.
Jos jedna gola cinjenica je gol Popaj.
Nadan se da ce me tako docekat nut
Taj brod se danas zove Pacifik. A prelazi Atlantik.
Prve dane uvjeti nece bit bas sjajni,jer ce nestajat vode,nema grijanja.
Brod je u remontu i ko te pita za lagodne uvjete.
Nadan se da ce Barcelona bit gostoljubiva,jer cu puno vrimena provest s njom.
Vec san bila tamo,jednom,par sati s brodom koji se zva Mistral.
I jos se tako zove i plovi istim tim portima kojima ce i Pacifik.
Love Boat.
Na Mistrala nam je kabina imala broj 101.
Na Pacifika smo dobili apartman broj 101.
Na Mistrala je bija crveni kauc.
Na Pacifika isto imamo crveni kauc.
Kauc na Mistrala ima svoju pricu..I to kakvu.
Zivotnu.
Kauc na Pacifika ce tek imat svoju pricu.

Kad buden tamo da vam saljem slike kauca ili pricam price??
Zelite slike ulica Barcelone ili price o mojim osjecajima prolazeci ulicama?
Mozda sliku golog Popaja?zujo
Za pocetak evo slike broda.
Dalje po dogovoru fino



Image and video hosting by TinyPic







- 21:00 - Komentari (34) - Isprintaj - #

srijeda, 26.03.2008.

Kave

Opet danas dan ka oni kad se ispijaju kave na milost i nemilost.
Pari mi se da san kopala,a ne sidila.
Bila danas sa Sanjom i Zorom. Ma necu sad link stavljat,znate koje su,lina san i umorna lipit linkove.
Ko zna zna,ko ne zna koje su,sta cu mu ja. sretan
Tribate vi vidit tu energiju jezika. Ma da je jedna umukla koju sekundu mozda bi ja i uspila sta rec.
A u kaficu guzva,susur,zamor. Osvrnen se oko sebe,same zene. Tu i tamo koji jadni primjerak drugog spola.
Pitan se di su nestali? Nije li prije bilo obratno?
Jesmo li mi drustvenije ?U cemu je kvaka?
Mora bit da je istina ono da su oni nasli novi zanimacije. A to je neraskidiva jubav s daljinskim upravljacem i listicima kladionica.
Onda smo krenile dalje,vanka,ispratit Sanju,a ulice opet pune.......zena. Isprid "Pauline" na klupici njih pet,svaka svoju lepinju zvace i smiju se. Gledan niz ulicu,tu i tamo koji suprotni spol probaulja sam i nekako izgubljen. A zene u grupicama .Rijetko koja sama i nenasmijana.
A tek Sanja i Zore .Kad smo izasle,ka da je ulica ozivila. Opet energija jezika na djelu. Ne mos ti to ugasit. Usle smo u dva ducana,a tek to,ma necu ni pricat. Ja jos nisan vidila osin sebe da neko tako brzo kupuje. Zore,svaka cast.Ja mislila da san jedina,ali moran priznat jaca si wave
To bi ja nazvala :vidjeno-kupljeno.
A provat,ma to je gubitak vrimena. Ko je vidija trosit vrime u svlacionu,more se i doma provat sretan
Dok san ja sinjala jedan komad,ona je kupila cetiri.Ja san jos pod dojmom i moran to napisat,bice mi lakse podnit cinjenicu da nisan najbolja u tome.
Ali zato Zore moja ti ne znas muchat ka ja hahahahahaha


Image and video hosting by TinyPic
- 22:15 - Komentari (30) - Isprintaj - #

*********************


Znan da su se ova jaja doli usmrdila,kako kaze @tigasti.
Samo par rici da ih maknen sretan
Spremam se za malo duzi put i misli su mi oko toga,jebemu nikako da smislin neki smisleni post.
Za desetak dana iden,imam kartu u jednom pravcu,sta znaci da ne znam datum povratka.
Mozda oko misec dana,vidit cu.Ali moj Popaj mi je pripremija tamo kompjuter i internet vezu iz kabine i dobivat cete izvjestaje.Prvo smo u Marseju par dana,onda Barcelona oko 20-tak dana.Krajem cetvrtog miseca brod iz remonta opet krece s putnicima na cruise i mozda ostanem jos koji vijad da vidin par tih Spanjolskih i Talijanskih luka
- 07:13 - Komentari (17) - Isprintaj - #

nedjelja, 23.03.2008.

Sretan Uskrs !



Svim mojim dragim blogericama i blogerima koji me vjerno posjecuju i komentiraju,
Vama i vasim familijama i svima koje volite zelim Sretan Uskrs!!
I svima koji slucajno navrate sretan



Image and video hosting by TinyPic
- 09:44 - Komentari (25) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 17.03.2008.

*****************************


Dobro jutro dr.ugarice i dr.ugovi blogeri!!!!!!!
Ajme sta je ovi zivot lip.Zaspes u tri ure iza ponoci,a probudis se u sedan.
Pa ti u glavi susur,ali bas si sritan jer ti dan nije prosa uzalud.Imas vrimena ko u prici.
Carpe diem!!!!
Tako iz dana u dan pa skupis lipe ure i ure koje nisi potrosija na spavanje.
Divota jedna.Puno san se nacitala ove dane.Svega.Mailova najvise.
To su van jako poucni mailovi,ne mozete virovat sta san sve saznala.Da van iden pricat ne bi nista rekli,samo zinili.
Meni su usta jos padnuta deboto do pupka.
Sta su mi se tek oci zamaglile od pustog citanja.Cila zaliha Visine kapi jedne apoteke ne bi bila dosta.
Meni van je dioptrija samo 0,75.Pa lipo stavin ocale i udri citat.Ali kazu slabe su ti te ocale,ne vidis dobro,to sta citas ne pise tako.Pise onako kako mi kazemo.Stavin ja druge,barenko dioptrije 2,jer more bit da diko triba poslusat i koga drugoga,a ne virovat svojin ocima.Ali kad ih ja stavin,hebate,zamagljeno.Onda mi kazu,to ti samo umisljas da ti je zamagljeno,ne vidis dobro,moras se naviknit i prihvatit i gledat samo kroz dvojku.
Ali meni nije cetiri godine nego cetrdeset i nesto.
Iman svoju glavu,znan mislit,nisan tuka,a tukon bi me se ucinilo.
Dugo nisan stavila koju lipu sliku ovde.
Iden stagod nac i zalipit.


Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic


- 08:58 - Komentari (27) - Isprintaj - #

subota, 15.03.2008.

Subota (o petku kad dobijen inspiraciju)




Sidin ja s mojim blogericama na kavi,riva naravno,sunce opicilo,a tek je devet uri.
Jedna je dosla u deboto kratke rukave,jedna u budnu,a jedna mezzo.Jer kod nas van je to tako.Nikad ne znas oce zapuvat mestral pa se smrznit ili se kuvat na suncu.Sidmo mi,smijemo se,kad gle,muskarac pilazi za nas stol.Ali sad ste se malo privarili,nije to onaj za petak,to je nas trogirski bloger,izasa i on na kavu pa se dosa javit.
Ode on mi nastavimo u nasem djiru.Red smija,red smija pa opet red smija.
Jedna od nas nije uvlacila jezik u usta,ali dobro,znamo je i mater joj je takva.
Bila van je tamo na rivu i jedna sta uvik seta s mobitelon na uvu.Kad god dodjem u grad ili vozin cestom,iskrsne ona,bilo nogicama da gazi po putu ili auticen mimo mene,ali mobitel je na uvu.Pa se onako smjeska cilo vrime i prica.
Uvik se pitan s kim po cili dan mlije na ono bidnoga mobitela i mora da je to neki s dobron baterijon,a bice da je i skup.Nije to njoj nista za platit,ona van je zena svoga muza,a on je zna se.Kako se ono rece?Da zene vladaju iz sjene priko svojih muzeva.Jesan dobro rekla?
Koliko je samo koracica napravila gori doli rivon,bome lipo se nasetala.To van je bila setnja od ure.Pa bi stala uz more,gledala niz kornizu,pa se opet okrenila,korak naprid,korak nazad.Onda se mislin,jesan ja luda.Kad prican na telefon,zavalin se na kauc i udri.A ona,pametna zena,prica i rekreira se.Moran prominit pogled na rekreaciju.
I sve se mislin,onoliko pricat,s onin izrazon na licu,zaboravila na cili svit oko sebe.
Bice da je bija petak suboton.
Nama vise ni jedno musko nije prislo stolu pa smo nakon kave isle svaka svojin puten.



Image and video hosting by TinyPic


- 17:03 - Komentari (14) - Isprintaj - #

petak, 14.03.2008.

Petak



Kazu da je petak dan za metak.Kazen ja da nije samo petak,ali sta sad?
Kako doc do metka,kad nema nikoga na raspolaganje.
Eno recimo moja cer.Izasla je jos u tri ure,spremila se zenska,upicanila.Prvo na kavu s prijama,svratit ce do babe vecerat,da se ne vraca doma.Onda ide u Split.Ekipno,prijatelji,prijateljice i momak.Doce doma ujutro i spavat sutra do rucka.
Lipo ce se provest,a mozda joj i petak bude petak.
Nisan ja ljubomorna sta ce ona izac,sta ce cilu noc u nekom discu izvijat tilo,ali san ljubomorna na petak.
Ne mos imat uvik sve kako zelis.
Tribala san odma jutros napisat naslov,ocu metak u petak i ko zna sta bi bilo.Mozda bi mi ga dan i donija.
Ali moj naslov je danas bija......odvedi auto na tehnicki,iskaraj se s geodetom,jer dva miseca cekan da iskolci teren.Ka da on mene placa,a ne ja njega.
Jos je pisalo da iden u spizu,na pazar i samoposlugu,da kuvan zeleni rucak i jos svasta,vec vidjeno.
Sad me malo strecaju ledja pa bi uz petak uzela i jednu masazu.
Ali ne mos imat sve.
Tila san i par komentara nabacit,ali meni jos uvik lose ide uklizavanje komentara.
Pa san odustala,ali sve san vas procitala.
Ko je dobija,dobija,drugi ce dobit sutra,priksutra.........
Ako vec nema petka,mogla bi bar napisat pricu o petku.
Ka da je bija.Cin uvatin vrimena.


Image and video hosting by TinyPic



- 17:43 - Komentari (18) - Isprintaj - #

srijeda, 12.03.2008.

Kucka



Jos s menon dominira moje drugo ja.Kucka.Kaze @uzbudljivi da su te zanimljivije.Muskarci dakle vole kucke.Nisam namjerno postala kucka,ali mozda i nije lose.
Nego sta,zar ne postoji i jedna knjiga s takvim naslovom?
Znam ja tocno sta muskarci vole,stalno o tome tupe.Tribas bit majka,odgovorna majka,kuca ti mora bit cista,rucak kuhani svaki dan,od predjela do glavnog jela i desert bloze moj,di ces bez toga.Neki doduse vise vole desert u obliku seksualne gimnastike,a neki bogami i jedan i drugi desert.Zena naravno mora i dok kuva bit obucena po mogucnosti samo u cipkane gacice,samostojece bicve,a ricipet mora i ne mora.Neki ga vole i znaju skinit dok si reka sex,a drugima je draze bez njega.Jednom sam citala na renomiranim net portalima da je za zdravlje zeninih zubi jako dobro njegovo sjeme.Onda zena koja to procita i ne shvaca da je to napisala muska sovinisticka svinja,lipo krene slusat savjete.Onako ujutro,kad svima da dorucak,posalje dicu u skolu,muza na posal,krene s ostalim rekreirajucim aktivnostima po kuci.I rucak skuva da ih sve lipo doceka.Je li vi vidite ovu bajku?
Frizurica na njoj vako slicno ka u mene,uska pripijena majica,gace na savrsenom tilu i stiklice,naravno.Onda zena kad sve to obavi mora mislit malo i na sebe i svoje zdravlje,pa uzme dozu sjemena od svog dragog,promucka,glo glo medju zube i ode se pogledat na ogledalo da vidi efekt.Onda muzjak popodne malo prilegne,ona mora skupit ovo od rucka,rastrit robu i dici pomoc pisat domaci rad.Onda se muzjak probudi pa bi kavu,a ako zena ne prakticia taj lijek bar tri puta dnevno,nema efekta,pa ona lipo opet glo glo dok se kava skuva.I jos jedna doza navece.Da bude sigurna da ce se ujutro probudit bljestavo bijelih i zdravih zuba.Citala sam isto da je usisavanje kuce jako dobra rekreacija za zenu.Sta bi isla na pilates ili fitness kad ima i doma rekreaciju.A ti vanjski rekreativni dogadjaji,naravno kostaju.Onda ja kad tako nesto procitan postanem kucka.
Moj vam je savjet zene moje blogerice i sire.Ne citajte to sta van muski pisu.
Oni bi da nas pretvore u robove,ka oni u filmu Stradforske supruge.Koja nije gledala neka pogleda,preporucam.Jako edukativno.



- 13:53 - Komentari (19) - Isprintaj - #

utorak, 11.03.2008.

nema naslova za dispet

Dlanovi mi se znoje,tilo mi se trese.Oce ovo fibra na mene ili san u fibri.Zivotnoj.
Citan u sismisice post,nista ja ne razumin danas,a komentari idu samo u zore,pa nisan sismisici nista komentirala kad san tila.Onda san odlucila napisat post,nek se zna da san tu i pratin vas.BigZuza gleda!!
Spominju se ovrhe,gace kupacice,dica.Je li van triba jedna s posebnim potrebama?
Za ucinit samilost.Eto mene,samo se javite.S ovon novom frizuron,sveopcim sarenilon,taman parin ona s posebnim potrebama.Jedna mi je danas na blagajni rekla da oli jos nisu prosle maskare.
Zeno blozja,meni su maskare cili zivot,ne odricen se ja toga.Uvik san spremna.Cin neko vikne maskare,ja se nacrtan.
Glavon,bradon i koson.
Opet san malo chatala s Popajen.Moran ga spomenit.Nije danas grinta,jer mu nisan dala.Odma paljbu na njega cin je progovorija (napisa prvu ric).
Taman san posli obida popila casicu vise pa mi se razvezala tipkovnica.
Ma ko god mi je danas dosa na itac,nastrada je.
Pitan ja njega sta radi.Pise izvjestaje,salje u firmu,ceka servisere....
To je posal,recen ja.A zadovoljstvo?
Gledaju li te tako sarmantnog gospodina u godinama s dugon koson te zenskice tamo.
Da sta je meni,rece on,nisi ti pop pa da ti se ispovidan.
Ja san ti zena,kome ces ako neces meni.
Je,pogledala me jedna mala pohotnog pogleda,kaze on.
Koje boje ociju ima ta mala,pitan ja.
Nisan ja vidija koja je boja,ali je pogled bija pohotan.
Vi muski ne vidite boje,samo van je pohota u glavi,recen ja njemu.
Onda me pita kako dite.Vidi mustre,okrenija plocu.
Dite bolje od mene,sigurno,recen ja.Ne izmotavaj se,okrenija si plocu.
Onda je reka da mora po duvan.I kad se vratija,nakon 5 minuti pita sta san ja radila dok ga nije bilo.
Tila san mu rec sta,ali san se pridomislila pa san rekla istinu,jer ja san zena koj cijeni istinu.
Bila san ispraznit pepeljaru,pribacit program na tv,jer san cula neko mukanje na farmi,a ja to organski narafski ne mogu slusat ni gledat.
Dimis a,rece on meni.
Dimin,dimin (mislija je na pusenje ofkors)da ne zdimin.
Sta je tebi danas,pita on mene.Nekako nisi svoja.
Nisan ti to ja,recen.To je moje drugo ja.
Zabavlja me to tvoje drugo ja,rece moj Popaj.
Vidit ces ti zabave kad se nas dvi udruzimo.
Oce on obe.Ne mozes ga zajebat.
Pa smo dogovorili da sutra na chat dodjemo obe.
Onda je mora ic na sastanak.
Na moju zalost,jer san jos tila malo s njim o zivotnim mudrostima.
Ovo je moj drugi post danas,nek se zna.Kad pocnen pisat po tri-cetiri zovite 112.
Necu sad petavat sliku,mozda updajte,ako mi se bude dalo.
Haug

Update


Dosta je bilo gledanja mog dupeta,ko je vidija,vidija,rekla bi ciovka:)))

- 22:02 - Komentari (35) - Isprintaj - #

Sretan vam utorak


Problemi s komentiranje i dalje traju,neki su otisli neki nisu.Necu se nervirat radi toga ima puno vise stvari za koje se "isplati" iznervirat.
Iden danas u frizera.Prominit frizuru,mozda iz temelja,mozda ne.
Oni koji me znaju,upuceni su u to da ja svakih nekoliko miseci napravin temeljitu promjenu.
Na glavi.Od jucer mozda i u glavi.Nesto san cula,saznala,taklo me,satralo me.
Ma koliko mi saznanje bilo bolno,suzu nisan pustila.Takva san.
Vaga san pa vazen,kombiniram i radin strateski plan.
Ne zamaran se odlukom,kad dodje pravi trenutak znat cu.
Neke odluke triba donit sa srcem i razumom.Tesko je to,ali ovi put mora bit tako.
Rekle su mi moje prije da kad tako cesto minjan frizure,da je to samo potreba za promjenama u zivotu.
Necu se sad bavit psiholoskim analizama oko jedne tako banalne stvari kao sto je frizura.
Mozda to ne radim zbog potrebe da nesto minjan u zivotu,mozda je to samo objest.
Ali me raduje,pa nek je i objest.
Ovo na slici sam ja,to ne radim iz objesti,vec iz cistog zadovoljstva.
Unatoc godinama.
Odjedriti.


Image and video hosting by TinyPic

- 09:10 - Komentari (17) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 10.03.2008.

Ponedebljak


Nakon nekoliko dana nekuvanja i kuzinavanja,jerbo nisan imala za koga osin za sebe,a ni to mi se ne da,danas san se najila mesine i kumpira.Pusen,stenjen,jer san i cikolatu drmnila nakon toga.Kad ti tako padnu zunte,naboje je poc lec.Pa san legla,peglat kauc,a ne ka nike tamo peglat robu.
Taman san ga peglala deset minuti kad eto opet sms.Popaj.
Da se ustekan na MSN oce on malo chakulat i ispricat kako mu je bilo po putu.Poceja je od one skoljke.Grlija je dan i noc,bidan.A put ga nanija u Brazil,dva dana cekat brod jerbo je zakasnije na avion do porta di je brod bija.Bice se poveselija.Dva dana zivota,odmora i pogleda na brazilske guzice.Ali,oma ga je oni gori kaznija,sto posto je ima sporke misli pa ga je zadrza u sobu na metar i po od bilog oltara.Napokon je doceka dan za ukrcaj,uzeja taksi,a tamo vam bas ne govore dobro engleski,pa ga je taksist umisto u luku odveja na aerodrom.Opet je svevisnji umisa prste.Tija mu je rec,aj ti Popaje doma,ispovidi se od tih sporkih misli.Okrenija je on njega,objasnija na mote i eto ih u luku.A tamo ulaza koliko volis.Voze se oni od jednog do drugog,ne moze nigdi uc,papiri ne valjaju.Nikako da oni taksista shvati da moraju na gat di se ukrcaju putnici.Pa je Popaj vec iznerviran poceja zasutavljat aute i pitat ko govori engleski.I nakon dvadeset auta,gle cuda,jedan govori.Kad ono agent koji ga je triba prije dva dana docekat na aerodrom,ali kaze da nije ima vrimena.Zali mi se da je uru vrimena proveja tu na brazilskom suncu i vlazi od sto posto.Rekla san mu nek bude sritan,bar nece bit blid u lice.
Pegula moja.Cin se makne od kuce,nevolje.
Sad je na brodu,mirno mu more,ja na blogu,mirno mi bloganje.
Eto Zore,jesan ti ispunila zelju??



Image and video hosting by TinyPic
- 17:48 - Komentari (21) - Isprintaj - #

nedjelja, 09.03.2008.

Nedilja



Danas se odmaran ka svaka zena koja je rintala cilu sedmicu hahahaha.
Nista ne radin.Jesan stavila sudje u masinu,zavrtila skuru robu,oprala lavandin,skuvala sebi pure i mlika i oprala kosu i tilo.
Dite mi radi na Gast sajmu,nema je po cili dan,Popaj odletija,a ja sve cetiri u ariju.
Mogla san dignit i dvi u ariju,ali nijedno musko mi nije u kucu uslo,samo zensko.
Ni kavu nije tila popit,samo limunadu,ali lipo smo se napricale,onako posteno.
Donila mi je kiki bonbone,bronhi bonbone,kutiju spanjuleti i dva kinder jaja.
I 505 s crtom.
Izmisala san bonbone i stavila u zdjelu,bas lipo izgledaju.
Sad cu jaja.Pojist.Evo,njami njami.
Gledala san i Nediljom u 2,cilih deset minuti.Gost Boris Kunst.
Koji kameleon,ajme ljudi moji rigalo mi se,pa san okrenila program.
Tila san malo i ubit oko,jer nedilja je,a nakon radne setemane triba se malo i odmorit hahahaha.
Nisu mi dali,telefon je zvonija svaki cas.Stizali sms-ovi.Svi isto pitaju.Sta radis doma?
Sta zoves ako mislis da nisan doma i ne das mi mira?
Ala cuda,Zuzi je doma.Di necu bit doma kad san cilu setemenu ne bila doma.
Popaj se javija isto.Kaze pojia nesto pa se ljubi sa skoljkom.Prisela mu hotelska hrana.Hebiga,ne mozes zenu svugdi vodit sa sobon da ti kuva.Puno san ga razvicijala sa zdravon ishranon pa cim kusa ono stranjsko,odma mu proradi jubav prema bilom oltaru.
Posli san mu poslala poruku i pitala je li bolje.Sta cu moran pitat,da mi ne zamiri.Reka je da je bolje i da se sad ide bacit pod tus.
Dobar izbor,kazen ja,bolje nego priko balkona.
Kad su me vec razbudili zamisala san malo zelene boje u vodi,rascerupala dva cvita i slikala.

Ovo je rezultat.


Image and video hosting by TinyPic

- 21:54 - Komentari (28) - Isprintaj - #

subota, 08.03.2008.

Sretna vam subota


I sretan vam svaki dan u zivotu.
Sitite se danas svih zena koje su spaljene na lomaci,
kojima je obrezan klitoris,koje su pretucene,
bacene niz stepenice,silovane,upucane .......
Nemojte slavit danasnji dan.
Slavite svaki svoj dan.
Budite ponosne na sebe i svoja postignuca.
Ne zaboravite na sebe.
Ne zaboravite na svoje potrebe.
Ako gradite karijeru,niste kucke.
Kad oni grade karijeru onda su uvazeni gradjani.
Budite samopouzdane i lijepe.
Ne radi njih,vec radi sebe.
Ne bojte se izreci svoje misljenje.O svemu.
Ne osjecajte krivicu kad kazete odlucno NE.
Ne klanjajte se glavnom neprijatelju za sve nedace kroz stoljeca.
Oni su napisali:
"Zene podlozite se svojim muzevima."
"U raj idu samo zene koje su bile pokorne i koje su
smatrale svoje muzeve gospodarima."
Stvorite same sebi svoj rajski vrt.
Jer samo je jedan zivot.


Žena nije svojina
ni stroj za pravljenje sina
užitak poput dobrog vina
ili za igru pogodna dolina

Žena nije za dokazivanje
ni samo za pokazivanje
ali ni za skrivanje
ili maltretiranje

što se događa najčešće
pa se tome još i plješće
ili samo promatra šutke
jer sve su žene-prostitutke

Al čuj ti snagalo
žena nije seksualno pomagalo
i koliko god ti se oči stisle
žene su bića što žive i misle

i osječaju od nas dublje
perući nam prljavo rublje
dok mi prežvakavamo teme šuplje
očekujući zov ratne trublje

A kada se poslije broji mrtve
žene su zapravo jedine žrtve
jer uvijek one tijekom rata
izgube oca, sina, muža ili brata

A svakako nisu milovane
počesto i silovane
negdje u žbunju ili ispod murve
pa zbog toga još ispadnu kurve

A one su to i kad drugog gledaju
kada o ljubavi raspredaju
i kada se trude da nam ugode
zapravo otkako ih donesu rode

Prečesto nažalost
muškom egu na pakost
i makar bi rekli da nisam čist
a da mi muškarci okrenemo list?

Pa da ih uvredama ne gađamo
nego da im ugađamo
jer kada bi bile dobre volje
sigurno bi i nama bilo bolje

Da ih čuvamo, pazimo
poštujemo i mazimo
i da nešto novo kušamo
na primjer- da ih slušamo

Jer kad govorim iz vlastitog iskustva
različita su ženska i muška čuvstva

Mi što se od njih razlikujemo po bradici
mi smo svi u istoj ladici

Sjetite se samo vitezova
što su se za gospe borili
da bi ih onda
u tornjeve zatvorili

Mi smo ih pojasevima nevinosti opasali
mi smo umjesto njih glasovali
nismo im na djeci zahvaljivali
nego smo ih na lomačama spaljivali

Kao niža bića tretirali
stogoću na njima smo trenirali
da ih u hareme zatvaramo nismo prezali
još smo im i klitorise rezali

Umjesto da svaki ženin užitak
doživimo kao vlastiti dobitak
i da u ovom novom dobu
nja njih ne gledamo kao na robu

Znam da je glas mene jednoga
kao vapaj u pustinji žednoga
ali moram reći- žene ,volim vas
i oprostite nam, molim vas


PJEMU NAPISAO MARIO MIHALJEVIĆ






- 09:45 - Komentari (31) - Isprintaj - #

utorak, 04.03.2008.

Danas........


.......nisan citala novine,papirnate ni virtualne.
Tako da o nicemu danas nemam misljenje.
Nisan ih uspila stvorit.
Gledala san se po ure u ogledalo,veliko.
Kosa mi pala priko po lica.Nije lose.Bice manje posla.
Desna obrva mi je malo visocije od live.Ako iden radit autoportret,
gledajuci se u ogledalo,to ce bit liva strana,dignuta obrva.
Znamo da je Van Gog sebi okinija desno uvo.
Na autoportretu fali desno uvo.
Kako je on to izveja?
Posto mi je danas dan o nestvaranju misljenja,mozda vi znate?
U medjuvremenu je pa mrak,upalila san svitlo.
Sad mi vise nisu dobre sjene.
Crtat cu se drugi put.
Ogledalo je veliko.
Mogla bi se skinit.Gola
Sist na stolicu.
Pa se gledat........do mraka i neimat misljenje.
O nicemu.
Samo se gledat.
Odlucit cu kad stvorin misljenje o tome.
Sutra.


Image and video hosting by TinyPic



UPDATE

Je li vidite ovoga galeba sta se sprema poletit?
Tako cu i ja malo poletit i nestat ovih dana.
Vracam se,brzo:))


Image and video hosting by TinyPic



- 19:20 - Komentari (52) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 03.03.2008.

Gorko,kiselo i mirisno



Na nedjeljnoj kavi sam okarakterizirana kao nemirni duh.
Pozalila sam se da se ne mogu skoncentrirat na jednu stvar i zavrsit je do kraja,u komadu.
Sidin isprid kompjutera,citan blogove,dva-tri,pa mi dosadi.Dignen se,iden nesto proceprkat po kuzini,mozda i skuvat.Ostavin na pola i opet sidnen tu.Onda mi padne na pamet neka ideja za crtanje,pa izvucen pastele,rasprostren ih po stolu,zalipin papir na stafelaj i naravno ne dovrsin,jer mi je za oko zapelo nesto drugo.Vidin limun u zdjeli i mislin se kakve bi fotografije mogla s njim napravit.Razrezem ga,dodam ponesto.......slikajen,gledan,kombiniran.Onda se okrenem oko sebe i vidin koji san nered ucinila.Po stolu boje,rasute latice,iscidija se limun,sve se lipi.Nesto se krcka na spakeru.Olala i to triba zavrsit.Opet sidnem za kompjuter i citam,jidin se,smijen se......ala koliko je vrimena proslo,a ja nisam nista nacrtala,rucak oce-nece,nered oko mene,zatrpava me.......Jedino san uspila napravit par fotografija i ode dan.
Gledan te fotografije i vidin sebe.
Ovo san ja,sine mi.



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic
- 18:16 - Komentari (38) - Isprintaj - #

nedjelja, 02.03.2008.

Tajne zene sijede kose i crkvene tajne



Uvik zedna informacija surfan netom i gle.Profil zene sijede kose mi se ukaze.Uz clanak.Nju volin srest,procitat sta kaze i sebi spizdit dan.Letin pogledom,procitala bi to na preskoke,mozda ne shvatim sve i ne digne mi se tlak.Lete rici isprid ociju.....registar......branitelji.....povjerenstvo.
E to......sad sam morala procitat sve natenane,jer kad mi spomenu osnivanje nekog novog povjerenstva dobijen cir na mozgu,na zelucu ga vec iman.
Odma znan da od akcije "Dijagnoza" nece bit ni pola D.Sad ce oni malo ka ono istrazivat,davat izjave za tisak,obracat nam se ka da smo mi retardirani narod.Sve je obavijeno tajnom,registar tajan,clanovi povjerenstva tajni,arhiv cuva zena sijede kose,niko osim nje nema pristup.Ala sta se uzoholila do krajnjih granica.Ljudi moja,ja san vam jedna miroljubiva zena,ali ne daj bloze da nju sretnen,u papar bi je samlila.S guston!!!
Vec vidin za koji dan kako ce u medije iskrsnit neka nova afera,da se ova zataska i zaboravi.

Jeste citali o crkvenim taksovnicima?I to obavijeno tajnom.Ne smi se znat koliko su poskupile crkvene usluge.Kad san ja bila privatnik,ne daj bloze vise,morala san ga istaknit na vidljivo misto,izdavat racun i placat porez.
Crkva od vincanja i sprovoda skupi 15 milijuna kuna.Di su krizme,pricesti,krstenja,dobrovoljni prilozi,drzavne potpore,crkvene firme..........
Legalni lopovluk.
Prican jucer s jednon postarijom zenom.Sva mi ponosna govori da ni jednu nediljnu misu nije u svom zivotu propustila,osim kad je bila bolesna.Uz to ona i jos cetiri zene odrzavaju crkvu.One tri ciste i rade uz naknadu,ona se brine o cvicu,bez naknade,ponosno kaze.Pitan ja nju sta njen pop vozi.
Kaze Audija.
Sta vi vozite?
Ostala stara Skoda od pokojnog muza.
Ove dana ce dat misu za pokojnog i platit ce,kaze ponosno.
Ja na ovo necu vise nista rec.

Eto malo san zagrintala.Nisan sebi pokvarila dan,nadan se ni vama.
Nedilja je bila kako mala Zuza zamislja nedilju.Spavala napokon duze od 8 ujutro.Lino,lino i dugo,dugo pila jutarnju kavu uz dobru glazbu.Oko podne se sitila da triba i poc kruva kupit.Stala malo uz more i slikala galebe.Falija mi Oliver u pozadini,ali ne mos imat sve.
Popodne zazvonija mobitel.Meni jedna draga osoba poziva na kavu.Nije mi tribalo vise od pet minuti i bila san na putu za rivu.
Iden se sad malo odmorit od ovih gusti sretan


Image and video hosting by TinyPic

- 19:18 - Komentari (20) - Isprintaj - #

subota, 01.03.2008.

Acoustic:electric

Necete virovat,ali prvi put san veceras slusala Gibonnia uzivo.Veceras je zavrsija svoju turneju po Hrvatskoj,u Splitu.Zadnjih nekoliko godina slusam ga cesto,odlican mi je,osvjezenje na nasim prostorima u ovom moru smeca od glazbe.Volila bi da su na ovom koncertu bile face ko sta je basista Toni Levin s kojim je napravija "Mirakul" i jos mnogi drugi kvalitetni glazbenici s kojima Gibonni suradjuje.
Pored tih mojih,mozda prevelikih ocekivanja,dobila sam i vise.Gibonni je totalno,kako mi ovde kazemo "maka".Nije vise ukocen na sceni,prshti energijom,vidi se da radi sta voli i da to rado dijeli.S nama.
Komunikacija s publikom,humor,srcanost,glazba,rici,sve je bilo,mozda ne savrseno,ali meni jedan izuzetan dogadjaj.Puna tri sata odlicne glazbe,bez stanke,predaha.
Koncert je poceja s klapom Iskon.Gosti su mu bili Damir Urban,Rashida i Žana.
Urban mi je odlican,njegov ritam,energija i glas,predobro.
Dojmovi se jos nisu slegli,zato su tu slike pa uzivajte.

Opusten i savrsen


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic



- 01:46 - Komentari (37) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.