Make your own glitters here
nema naslova za dispet - cetrdeset i neka - Blog.hr

utorak, 11.03.2008.

nema naslova za dispet

Dlanovi mi se znoje,tilo mi se trese.Oce ovo fibra na mene ili san u fibri.Zivotnoj.
Citan u sismisice post,nista ja ne razumin danas,a komentari idu samo u zore,pa nisan sismisici nista komentirala kad san tila.Onda san odlucila napisat post,nek se zna da san tu i pratin vas.BigZuza gleda!!
Spominju se ovrhe,gace kupacice,dica.Je li van triba jedna s posebnim potrebama?
Za ucinit samilost.Eto mene,samo se javite.S ovon novom frizuron,sveopcim sarenilon,taman parin ona s posebnim potrebama.Jedna mi je danas na blagajni rekla da oli jos nisu prosle maskare.
Zeno blozja,meni su maskare cili zivot,ne odricen se ja toga.Uvik san spremna.Cin neko vikne maskare,ja se nacrtan.
Glavon,bradon i koson.
Opet san malo chatala s Popajen.Moran ga spomenit.Nije danas grinta,jer mu nisan dala.Odma paljbu na njega cin je progovorija (napisa prvu ric).
Taman san posli obida popila casicu vise pa mi se razvezala tipkovnica.
Ma ko god mi je danas dosa na itac,nastrada je.
Pitan ja njega sta radi.Pise izvjestaje,salje u firmu,ceka servisere....
To je posal,recen ja.A zadovoljstvo?
Gledaju li te tako sarmantnog gospodina u godinama s dugon koson te zenskice tamo.
Da sta je meni,rece on,nisi ti pop pa da ti se ispovidan.
Ja san ti zena,kome ces ako neces meni.
Je,pogledala me jedna mala pohotnog pogleda,kaze on.
Koje boje ociju ima ta mala,pitan ja.
Nisan ja vidija koja je boja,ali je pogled bija pohotan.
Vi muski ne vidite boje,samo van je pohota u glavi,recen ja njemu.
Onda me pita kako dite.Vidi mustre,okrenija plocu.
Dite bolje od mene,sigurno,recen ja.Ne izmotavaj se,okrenija si plocu.
Onda je reka da mora po duvan.I kad se vratija,nakon 5 minuti pita sta san ja radila dok ga nije bilo.
Tila san mu rec sta,ali san se pridomislila pa san rekla istinu,jer ja san zena koj cijeni istinu.
Bila san ispraznit pepeljaru,pribacit program na tv,jer san cula neko mukanje na farmi,a ja to organski narafski ne mogu slusat ni gledat.
Dimis a,rece on meni.
Dimin,dimin (mislija je na pusenje ofkors)da ne zdimin.
Sta je tebi danas,pita on mene.Nekako nisi svoja.
Nisan ti to ja,recen.To je moje drugo ja.
Zabavlja me to tvoje drugo ja,rece moj Popaj.
Vidit ces ti zabave kad se nas dvi udruzimo.
Oce on obe.Ne mozes ga zajebat.
Pa smo dogovorili da sutra na chat dodjemo obe.
Onda je mora ic na sastanak.
Na moju zalost,jer san jos tila malo s njim o zivotnim mudrostima.
Ovo je moj drugi post danas,nek se zna.Kad pocnen pisat po tri-cetiri zovite 112.
Necu sad petavat sliku,mozda updajte,ako mi se bude dalo.
Haug

Update


Dosta je bilo gledanja mog dupeta,ko je vidija,vidija,rekla bi ciovka:)))

- 22:02 - Komentari (35) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.