WRC newz _by:totalni_WRCpHreak

< srpanj, 2004 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
F1?!?! pa zašto to gledate ljudi... manite se ćorava posla WRC ruleZZ
vaš : Pacijent

Linkovi
Blog.hr

wrc.com
wrc na eurosportu


VIPautosport
vidiauto.com


bloggeri

AUTOfreak

auto dana...
auto vijesti

ova mlada dama prati F1?!! (čitaj WTF?) ali kad se toliko trudi evo link :)

18.07.2004., nedjelja

pobjeda Sainza

1. sainz
2. loeb
3. duval
4. hirvonen
5. rovanpera
- 21:28 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Sainz u vodstvu, Grönholm odustao

Vip autosport 18.07.2004. 00:44

Grönholm je odustao pri kraju 19. brzinskog ispita, "odvalivši" kotač, što je Sainzu, koji je cijeli dan pritiskao i približavao se vodećem, donijelo vodeću poziciju dva ispita prije kraja 2. etape. Preostali ispiti bili su kratki prolog brzinci, na kojima se nisu dogodile veće promjene u poretku. Sainz ispred momčadskog si kolege Loeba drži više od minute i pol prednosti, a i ostali razmaci prema nižim pozicijama u poretku također su veliki. Posljednja bi etapa, stoga, mogla biti smirenija i s nadom u očuvanje dobrih pozicija, što ponajviše vrijedi za Sainza.

Treća etapa donosi 84,96 kilometara brzinskih ispita.

poredak nakon 2. etape
1. Carlos SAINZ 3:18:53.4
2. Sébastien LOEB +1:36.2
3. Francois DUVAL +3:55.7
4. Mikko HIRVONEN +8:46.4
5. Harri ROVANPERÄ +10:37.0
6. Luis COMPANC PEREZ +13:45.4
7. Gilles PANIZZI +17:13.3
8. Gianluigi GALLI +17:56.3

- 08:41 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Gronholmu 1. etapa u Argentini

Peter Solberg je poveo u prvoj etapi Rallya u Argentini, no prvo su uslijedili problemi sa zalijevanjem automobila nakon prolaska kroz vodu što ga je koštalo 30 sekundi, a po završetku posljednjeg brzinskog ispita zbog ponovljenih problema s automobilom morao je odustati. Do 5. brzinskog ispita drugo mjesto je držao Markko Martin, no na tom brzinskom ispitu uslijedilo je teže izlijetanja nakon kojega su vozač i suvozač prevezeni u bolnicu. Srećom, obojica su prošli bez težih posljedica, iako Martin još uvijek ima problema sa dvostrukim vidom. Automobil je potpuno uništen, a prilikom izlijetanja se nekoliko puta okrenu preko krova na kojem je i ostao.
U vodstvu je kratko vrijeme bio Carlos Sainz, no Gronholm je uspio preuzeti vodstvo i zadržati 8.4 sekundi prednosti. Sebastien Loeb imao je problema s alternatorom, no uspio se plasirati na treće mjesto. Visoko četvrto mjesto drži Duval ispred K. Sohlberga i Hirvonena koji je imao istih problema kao i Solberg sa natapanjem automobila i to na istim mjestima.
Današnja ruta se sastoji od brzinskih ispita u Calamuchita dolini, južno od Villa Carlos Paz te onih na pjeskovitoj podlozi Punilla doline.

Poredak nakon 1. etape:

1 Gronholm/Rautiainen Peugeot 307 2h00'52"2
2 Sainz/Marti Citroen Xsara 2h01'00"6
3 Loeb/Elena Citroen Xsara 2h01'25"8
4 Duval/Prevot Ford Focus WRC 2h03'43"0
5 Sohlberg/Lindstrom Mitsubishi Lancer 2h05'35"7
6 Hirvonen/Lehtinen Subaru Impreza 2h08'42"0
7 Perez Compa./Volta Peugeot 206 2h09'39"4
8 Rovanpera/Pietilainen Peugeot 307 2h10'57"0
9 Pozzo/Stillo Subaru Impreza 2h11'03"6
10 Warmbold/Price Ford Focus WRC 2h11'33"9

VIP autosport...17.07.2004. 08:55
- 08:39 - Komentari (0) - Isprintaj - #

16.07.2004., petak

Gronholm u minimalnom vodstvu

saznao sam zašto je martin odustao....
<--------


detalje ne znam... do 5 brzinca prvi i drugi bili su solberg i martin ...ali trenutni poredak je nakon ss6:


1Marcus GRÖNHOLM (FIN) Peugeot 307 WRC 1:00:30.9 0.0
2Carlos SAINZ (E) Citroën Xsara 1:00:32.5 +1.6
3Sébastien LOEB (F) Citroën Xsara 1:00:33.6 +2.7
4Petter SOLBERG (N) Subaru Impreza WRC 2004 1:00:42.3 +11.4
5Harri ROVANPERÄ (FIN) Peugeot 307 WRC 1:00:54.3 +23.4
6Francois DUVAL (B) Ford Focus RS WRC 04 1:01:55.6 +1:24.7
7Mikko HIRVONEN (FIN) Subaru Impreza WRC 2004 1:02:29.4 +1:58.5


sažeci na eurosportu
day 1 - 9.00 23.15 - subota
day 2 - nedjelja 9.30 23.00
day 3 - ponedjeljak 9.00 i 20.15


- 17:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Sabor odlučio: Kažnjiva i jedna kap alkohola u krvi vozača

Objavljeno prije 2 sata na index.hr

HRVATSKI sabor sinoć je većinom glasova donio novi Zakon o sigurnosti prometa na cestama po kojemu će se kažnjavati vozač i s najmanjom koncentracijom alkohola u krvi.Nakon upornog uvjeravanja Vlade i premijera Ive Sanadera da bi trebali podržati kažnjavanje svake prisutnosti alkohola u krvi vozača, dio HDZ-ovaca, koji su prošlih dana pružali otpor takvoj odredbi, ipak je popustio.Popustila su i četvorica najupornijih HDZ-ovaca (Jozo Topić, Mato Štimac, Branimir Pasecky i Franjo Arapović) koji su odustali od amandmana da se za svaku količinu alkohola u krvi kažnjava samo mlade i profesionalne vozače te instruktore vožnje, a ostale vozače samo ako premaše granicu od 0,3 promila alkohola u krvi.HDZ-ova većina nije prihvatila ni amandmane Odbora za promet i veze, IDS-a te HSS-ovca Ante Markova da ostane važeća odredba po kojoj bi se kažnjavalo vozače kojima se utvrdi prisutnost alkohola veća od 0,5 promila.Nije prihvaćen ni amandman HSU-a da dopuštena granica bude 0,3 promila za sve vozače te da se smanje novčane kazne za vožnju pod alkoholom.

Po novom će zakonu tako alkohol biti zabranjen za sve one koji sjedaju za upravljač - pokaže li alkotest da vozač ima do 0,5 promila alkohola u krvi bio bi kažnjen s 1.500 kuna i jednim negativnom bodom , od 0,5 do 1,5 promila plaćao bi 2.000 kuna i na tri bi mu mjeseca bila oduzeta vozačka uz tri boda, a za veću alkoholiziranost plaćao bi 3.000 kuna i dugotrajnije bi bio bez dozvole.

Ako bi u dvije godine dva puta pravomoćno bio kažnjen zbog alkohola, ali i zbog težih prometnih prekršaja, vozač bi mogao 60 dana u zatvor i oduzela bi mu se vozačka dozvola od jedne do dvije godine.

Odbijen je amandman Odbora za promet i veze po kojem bi mladi vozači morali na vozilu nositi vidljivu oznaku.

Po novom zakonu mladi vozači u razdoblju od dvije godine nakon dobivanja dozvole neće moći upravljati vozilima čija je snaga veća od 75 kilovata (102 konjske snage), a u vremenu od 23 do 5 sati ujutro mogao bi voziti samo u pratnji osobe starije od 25 godina. Za mlade vozače vrijedit će i stroža ograničenja brzine nego za ostale vozače, a ako u roku od tri godine ne bi položili program sigurne vožnje dozvola bi im prestala vrijediti.

Drastično će se kažnjavanti prekoračenje brzine - s 300 kuna kažnjavat će se vozači koji do 10 kilometara na sat prekorače brzinu u naseljenom mjestu, ili do 30 kilometara izvan naselja, s 500 kuna oni koji u naselju prekorače za 30, a 50 izvan naselja,. Prekoračenje iznad 50 kilometara na sat kažnjavat će se s 2000 kuna, a s 3000 kuna vozače koji brzinu prekorače dvostruko nego je propisana.

Najmanja kazna za prometne prekršaje iznosit će 300 kuna, umjesto sadašnjih 50, a propisivat će se za, primjerice, pješaka koji prelazi cestu izvan zebre, vozača koji vozi bez vozačke ili mu je istekla, korištenje mobitela u vožnji.

U tekst zakona uvršteno je i više Vladinih amandmana. Tako će se kaznom od najmanje tisuću kuna i jednim negativnim bodom kazniti vozač koji ne poštuje prometne znakove ili naredbu prometnog policajca, dok će se za iste prekršaje pješaci kazniti s 300 kuna.

Uz motocikliste i mopediste, zaštitnu kacigu za vrijeme vožnje morat će nositi i biciklisti mlađi od 16 godina.

Novčanom kaznom od 500 do 2.000 kuna kažnjavat će se ovlšteni predavači i instruktori vožnje ako poslove ne obavljaju stručno i u skladu s propisima

Vozači s inozemnom vozačkom dozvolu koji počine prekršaj u Hvatskoj umjesto izricanja zaštitne mjere zabrane vožnje izricat će se zabrana korištenja inozemne vozačke dozvole na teritoriju Hrvatske.

Novi će Zakon na snagu stupiti osam dana nakon objave u Narodnim novinama, a očekuje se da će to biti oko 20. kolovoza.

- 10:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

SS2... dobio martin

završena su dva superspeciala i sad se kreće na prave brzince
poredak
1. Petter SOLBERG (N) Subaru Impreza WRC 2004 4:20.5 0.0
2. Markko MÄRTIN (EE) Ford Focus RS WRC 04 4:20.7 +0.2
3. Marcus GRÖNHOLM (FIN) Peugeot 307 WRC 4:20.9 +0.4
4. Carlos SAINZ (E) Citroën Xsara 4:21.8 +1.3
5. Sébastien LOEB (F) Citroën Xsara 4:22.8 +2.3
- 10:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #

SS1: Solberg blitzes the opening stage



Subaru's Petter Solberg leads the opening Rally Argentina timesheet after the first of two runs through the Villa Carlos Paz spectator superspecial.

With Peugeot's Marcus Gronholm close behind, though, the Norwegian can't guarantee he'll keep the overnight lead after the second time through. Gronholm's second-quickest time was just 0.3 seconds off Solberg's 2m09.1s effort, but the pair were a full 1.4s ahead of Ford's Markko Martin in third.

Citroen's Carlos Sainz and Harri Rovanpera's second Peugeot were evenly matched in fourth with a time 1.9s off Solberg's pace, while Francois Duval edged his Ford Focus ahead of the Citroen of current drivers' championship leader Sebastien Loeb to take sixth place.

Mikko Hirvonen rounded out the top eight in the second Subaru, while Gilles Panizzi and Kristian Sohlberg rounded out the top 10 for Mitsubishi.



- 10:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Tyres have crucial role in Argentina

ljudi moji ništa od kiše... dominacija solberga na pirelli gumama upitna

Leading teams and drivers have admitted that tyres could be the deciding factor on this weekend’s Rally Argentina, as the conditions are much drier than in previous seasons.

Despite the fact that this year’s event is being held several months later than in the past, deep in the heart of the southern hemisphere winter, conditions have proven to be unseasonably warm and dry, with temperatures averaging around 15 degrees centigrade – only slightly colder than expected.

According to Peugeot’s Marcus Gronholm, this means that the gravel stage surfaces are a lot drier and looser, and that the water levels in the splashes and river fords are lower. As Subaru team principal David Lapworth pointed out, teams had to nominate their tyres several weeks ago, and, as such, may have come ill prepared for such conditions. This could particularly harm Subaru, as its Pirelli tyres excel in the wetter and colder conditions that the teams initially expected.

“I wouldn’t say we were disappointed,” he said in the pre-event press conference. “It’s quite a challenge having to nominate your tyres in advance. You have to take a certain amount of a gamble and, for sure, if we’d known what the weather was going to be like, then our choice would have been a little different. We are less specific with our tyres, though, and that’s not necessarily a bad thing. We still look really strong, even though it’s not our perfect choice.”





- 09:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

15.07.2004., četvrtak

Gronholm prvi na shakedownu

Rezultat koji kaže vrlo malo... ali ipak očito da novi mjenjač funkcionira

Double world champion Marcus Gronholm and team-mate Harri Rovanpera got Peugeot’s Rally Argentina weekend off to a solid start with the quickest time on the pre-event shakedown.

The Finns posted the fastest times around the short shakedown test, run in the centre of the Villa Carlso Paz superspecial, with Gronholm topping the timesheets with a 3m02.2s best effort, closely matched by Rovanpera’s 3m03.6 time.

Reigning world champion Petter Solberg was next up for Subaru, matching Rovanpera’s 3m03.6s effort, while Citroen’s Carlos Sainz and Ford’s Francois Duval made it a hat-trick of drivers on the same time, suggesting that this weekend’s event could be the closest of the season so far.

Current world championship leader Sebastien Loeb was sixth quickest in the other Citroen Xsara with a 2m04.2s best effort, while Mitsubishi’s Kristian Sohlberg pipped Ford’s Markko Martin to seventh with a 3m06.2s compared with the Estonian’s 3m07.0s.

Gilles Panizzi’s Mitsubishi rounded out the works WRC cars with a 3m09.3s best.



- 22:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Phil Mills hvali ovogodišnju rutu rallya Argentina

Reigning World Rally Championship title-winning co-driver Phil Mills, the navigator for Subaru’s Petter Solberg, has welcomed the return of classic stages such as Mina Clavero and El Condor to this weekend’s Rally Argentina.

Although Mills admitted that the re-introduction of the famed stages to the far south of host town Cordoba will make hard work for the in-car crews on the recce, he praised their return, describing them as “the sting in the tail of this rally”.

“This weekend’s going to be a classic,” he said. “It’s got all the ingredients – changeable weather, high-altitude stages and some of the classic roads back on the route again. Whoever wins this event will have earned it. The organisers have come up with a really interesting route.

“It’s fantastic to see the Mina Clavero and El Condor stages back in. They’re both exceptionally high – over 2000 metres in places. I wouldn’t be surprised to get up to the start of Condor and see it covered in snow. If not that, then thick fog is likely to play a part. No-one can ease off until they’ve got through those stages.”



- 20:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

14.07.2004., srijeda

Rally Argentina

marcus gronholm argentina 2003 u petak počinje Rally Argentina.... a ja ću još jednom biti up to date i gubiti vrijeme na friške informacije
- 20:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Citroen uvjeren u pobjedu u Argentini

carlos sainz argentina 2003 Šef Citroen motorsport WRC tima Guy Frequelin priznao je kako je uvjeren u odličan plasman njegovih vozača na reliju u Argentini koji se vozi ovog vikenda, bez obzira što je ova staza nešto manje poznata za njihovog prvog vozača i trenutno vodećeg na vozačkoj ljestvici Sebastiena Loeba. Njihova Xsara uz odlične asfaltne rezultate sve je bolja i na ostalim stazama, tako da s pravom očekuju odličan rezultat. Trenutno su vodeći na obje ljestvice, vozačkoj i konstruktorskoj, a tamo se namjeravaju i zadržati.“Naše znanje o ovoj stazi nije veliko. Tjedana dana imali smo testiranja 2002. godine, a 2003. smo po prvi put sudjelovali u u trkama”, priznaje Frequelin. “Prošle smo godine bili odlični. Carlos je postavio sedam najbržih vremena i bili smo drugi. Od tada su svi timovi napredovali, no kako se Xsara ponašala u Turskoj daje nam za pravo da se i u Argentini nadamo pobjedi”.
Jedini je problem u tome što su se i drugi timovi i njihovi vozači - Marcus Groholm (Peugeot), Petter Solberg (Subaru) i Markko Martin (Ford) odlično pripremili za reli i svi očekuju vrlo visok plasman, čak i pobjedu.

Srijeda, 14 Srpanj 2004/automanija.com


- 20:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Gronholm zadovoljan testiranjima 5-brzinskog mjenjača

Marcus Gronholm Dvostruki svjetski prvak Marcus Gronholm je već nakon nekoliko dana testiranja u Finskoj potvrdio je kako je novi Peugeot 307 “bolji nego ikad”. Podsjetimo se, novi Peugeot 307 WRC od ove je sezone naslijedio višestrukog pobjedničkog modela 206 i pokazao se kao vrlo konkurentan. Početkom sezone bilo je nekih problema s prijenosom i mjenjačem, no ti su se problemi rješavali tijekom sezone tako da su i Gronholm i šef tima Corrado Provera zadovoljni razvojem događaja.Trenutno je Finac na četvrtom mjestu na ljestvici vozača s 21 bodom zaostatka iza vodećeg Loeba u Citroenu, dok je na ljestvici konstruktora Peugeot 33 boda iza vodećeg Francuskog rivala.
Gronholm je po prvi put dobio priliku isprobati novu 5-brzinsku mjenjačku kutiju u Finskoj, za koju kaže kako ona “upotpunjuje cijeli paket”, iako će zbog potrebnih dodatih testiranja na slijedećem reliju u Argentini najvjerojatnije koristiti stari 4-brzinski mjenjač.
“Imali smo dosta problema u prijašnjim testovima, no gotovo su sve greške ispravljene”, kaže Marcus. “Vrlo sam optimistički raspoložen za reli utrke koje dolaze”.


Subota, 10 Srpanj 2004
- 20:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

03.07.2004., subota

C4 wrc

Current World Rally Championship manufacturers’ title holder Citroen is pushing ahead with plans to develop the successor to its all-conquering Xsara WRC.

A World Rally Car based on the C4 hatchback could break cover as early as this autumn, before making its competition debut midway through the 2005 season, according to this week’s Autosport magazine. The car is likely to undergo an extensive testing campaign before being used on events to avoid the reliability problems that have plagued Peugeot with the new 307 this year, and various components for the car have apparently already been tested.

“The study for the C4 is already 90 percent complete,” said Citroen technical director Claude Vaucard. “The first prototype will run some time in the autumn. We have some work to do. The new car will be bigger, as per the regulations, but there are some parts that carry over from the Xsara. The engine is similar, but parts around the engine are different.”

Citroen has pledged not to halt development of the existing Xsara WRC, however, despite its recent impressive pace on gravel and historic success on asphalt. Further changes to the car and a 2005 homologation are expected to still be developed – a move which will no doubt please current drivers’ championship leader Sebastien Loeb.

“The current car is still not perfect,” he said after last weekend’s victory in Turkey. “We have to keep moving forward and develop the car, otherwise the others will come past.”


- 09:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #