voltaren https://blog.dnevnik.hr/voltaren-salt

utorak, 08.04.2014.

Prozirno u boji

Da, stvarno je moraš napisati, tu priču. Ako isprva neće biti točno ono što želiš, doradit ćeš je. A možda odmah ispadne ona prava? Zna se dogoditi svakako, čak i da ne ispadne ništa :) Kako tebi bude draže? Jedna od dražih ideja! Ako je jedna od, znači da ih je bilo još? :)
Mirana se sjećam, spomenuo si mi jednom tu priču i nadala sam se jednom to i pročitati (Nije Miran samo tako, bez razloga promijenio ćud, što li se dogodilo? Ipak, vjerujem da se nije baš posve promijenio...), ali sada ću pričekati tvoju prvu izdanu zbirku priča za djecu. Evo, već sam isplanirala kupiti barem pet primjeraka. Zato požuri s pospremanjem tog ormara i pusti priče na sunce, proljeće je. A i rado bih vidjela tu knjigu dok me još služi vid i koliko-toliko pamet, sad znam da je život prekratak da stignem istražiti sve što želim. Opet, vidim i da je bio predug da bih upamtila većinu svega sam saznala, polako nestaju i priče koje nisam zapisala. Ne daj da se i tebi to dogodi, zapiši čak i kad nemaš onaj osjećaj da je savršeno. Pa će i te nedorasle priče krenuti u svijet i dobiti priliku za rast, razvijanje, tko zna gdje će tako završiti, dobro si to primijetio i slažem se da jednom napisane dobiju vlastiti život, pa možda ni njih ne valja čuvati pod staklenim zvonom nego ih pustiti da se bore za opstanak i jačaju.

Vjerujem ti. Za boje. Samo meni nisu bili prva asocijacija naši kameleoni, nego na žalost samo neki fluorescentno svjetleći kipići koji šalju mistične poruke, pa sam ti htjela predložiti da istražiš ne poručuju li i ove tvoje figurice što važno, ne žele li ti nešto reći? U tom slučaju pazi da se ne sazna, jer bi vam mase mogle početi hodočastiti po stanu, to je sigurno neugodno. Ajde, sad sam možda pretjerala, ponekad je nama nešto samo smiješno, a nismo ni svjesni da time nekoga drugog možda vrijeđamo, ali ne može čovjek uvijek biti ni samo oprezan, što mislim - mislim! i ako kome nanosim bol samim svojim mentalnim sklopom i postojanjem onda prepuštam višem sudu da riješi taj problem.

S druge strane, avaaaj, pa one figurice zapravo i meni nešto govore :)



08.04.2014. u 11:40 • 0 Dijagnoza?#^

<< Arhiva >>