15

utorak

svibanj

2007

...Samo njemu...

Noćas sam sretna, zbog tebe.
Sretna sam jer te imam.
Sretna sam jer znam da postojiš,
Da si tu samo zbog mene.
Jer jedino me ti tješiš kada sam
Sama, kada se ponašam kao da sam dijete
Koje ne želi upoznati svijet. Tako hladan i okrutan.
Ali ti me štitiš od svih.
Smijem se kada na tebe pomislim.
Glavni si lik u mojim snovima.
Ne želim te povrijediti kao što sam druge.
Ova ljubav jača je od mene same.
Oprosti, ali ne mogu si pomoći.
Ne želim te izgubiti. Ne želim misliti da
Si s drugom. Želim te uza sebe.
I vjeruj, ne želim odustati od nas!


Ova pjesma nastala je 5. ožujka 2007. i ne bi je našla da ne trebam vježbat matku. Inače neke svoje uratke pišem u jednu bilježnicu i tek sam je sada vidjela. rolleyes
Mislim, pjesma nije niš posebno. Ne volim pisati pjesme, više prozu.wink
Ovo je bio neuspjeli pokušaj da pišem pjesme.
A posvećena je osobi koja je meni posebna. Sada ta posebna osoba zna da sam, još prije nekoliko mjeseci, vidjela samo nju. Ionako ona, ta osoba, nije zbrojila dva i dva. Sada znaš da, od onoga dana kada smo se upoznali, uvukao si mi se pod kožu, postao si kao droga, a ja sam bila, i ostala, teški narkoman.

Kao i uvijek, pozdrav iz šume... (e nisam se danas sunčala, padala je kiša namcor)
...kap...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.