Andrea Lopez:Intervju [ # ]



Šta ti je naviše ostalo u pamćenju tj. najbolje uspomene sa televizije?
Imam sve lijepe uspomene "U krevetu",Tony Navia je majka jedne djevojke.Nedavno sam vidjela jedan snimak i svi smo se smijali.Inače jako nam je lijepo.

-Kakve kritike ste dobili od ljudi za seriju 'El Fantasma del Gran Hotel' ?
Ljudi me susreću na ulici i naravno svi se interesiraju za seriju što me jako raduje,i naravno sve kritike su pozitivne.

-Kakav odnos imaš sa glumcima?
Sa glumcima nikada nemam problema; Michel je jedna divna osoba, pored toga ima jako dobar humor i stalno nas nasmijava. Ana Lucía je veoma draga, i slažemo se veoma dobro.

-Kako se osjećaš u ovoj novoj epohi tvog života?
Poslije 30 godina osjećam se mnogo ljepše u svom tijelu,moj0 seksu0lnost, i veoma sam zadovoljna sa mojim životom i uopće sa sobom, u prosincu punim 33 godine i veoma sam sretna i zadovoljna.

-Ti kotiraš kao jedna od najseksipilnijih žena na televiziji u Kolumbiji,da li si opsjednuta sa svojom figurom?
Jesam,to je moj jedini porok. Cijelog mog života vježbam i moje tijelo je već naviklo na to. Kad sam bila mala sudjelovala sam na Gimnasia Olímpica de Cali (Colombia) i imam disciplinu.


-Kako se čuvaš?
Moja ishrana je zdrava i volim ono šta vidim u ogledalu.Ja sam glumica i moram da budem spremna za scenu kada treba da idem u šetnju,kada sam u kupaćem kostimu ili u donjem rublju moram da izgledam lijepo,nema ništa bolje nego kad ste na sve spremni.

-Koja je tvoja rutina?
Pa dizanje utegova,vježbe sa kardiovaskularnim kombinacijama koja mi pomaže da oblikujem mišiće.

-A jel ponekad imas želju da pojedeš čokoladu?
Da,događalo mi se...Ali ja to onda u nedelju navečer pojedem jer tada osjećam najveću žudnju,volim brzu hranu.

11.03.2010. ...01:23 [ Komentari (1) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2015 (3)
Srpanj 2014 (43)
Siječanj 2014 (14)
Siječanj 2013 (13)
Kolovoz 2012 (2)
Svibanj 2012 (20)
Prosinac 2011 (4)
Studeni 2011 (5)
Lipanj 2010 (8)
Svibanj 2010 (7)
Travanj 2010 (9)
Ožujak 2010 (77)
Veljača 2010 (3)
Siječanj 2010 (41)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • SAPUNICE(VIJESTI)




    Ukoliko nekoga nešto zanima o nekoj zvijezdi i telenoveli a ja nisam zapisala molila bih vas da mi stavite komentare pa ću se potruditi da vam udovoljim.


    Nakon poduže pauze ponovno smo u funkciji !!!!

    Zahvaljujem svima na citanju mog bloga :)

    Hvala




    Website counter





    Otpočetka stavljen brojač posjeta!!!