jesmoinismo

nedjelja, 28.03.2010.

uhvaćena

Photobucket


uhvaćena u mrežu
koprcam se i pokušavam pobjeći.
ponekad pomislim: slobodna sam.
ali prevarim se.
shvatim da sam se samo još više zaplela u nju.

i nikad joj neću moći pobjeći
niti ću isplivati.
ona je moja kob
kojoj se uz borbu uvijek na kraju prepustim.

uništiti će i razoriti sve dosadašnje vrijednosti mog života.
ili će mi možda darovati nešto što nemam i o čemu sanjam?


- 23:07 - Komentari (10) - Isprintaj - #

srijeda, 24.03.2010.

prozori

otvoreni zatvoreni
dignutih roleta
spuštenih.
pokušavam ne pogledati u njih,
rijetko mi to uspije.
ponekad me neka sila tjera da prođem i nekoliko puta.
prođem jednom, pa se vratim.
pa opet.

mogla bih ići drugim putem
zaobići tu ulicu, te prozore
ali kao da onda propustim nešto što ne smijem.
kao da se bojim da nešto važno ne padne u zaborav.

kad dođeš, piše u poruci.
šutim.

ne znaš da sam ti blizu
i da se stalno pitam želim li ili ne želim
ponovo ući u taj krug dolazaka i odlazaka,
visina i padova.

sada kada znam tko si i što mi sve možeš dati i uzeti
trebala bih zaobilaziti tvoje prozore
ali putevi me moji vode baš ovuda,
pored tih prozora
u tom kvartu
u mom gradu.


Photobucket

- 22:01 - Komentari (8) - Isprintaj - #

nedjelja, 21.03.2010.

Photobucket


opirem se prvo vrijeme neumoljivosti proljeća
najradije bih ostala u zimi, stisnuta u toplom kutu
udugim noćima i u bjelini krajolika.
previše je sunca i mlačno zraka odjednom

a onda se prepustim
neka toplina me iznutra preobrati
i zima prestane vladati svojim dugim noćima i ogoljelim granama.

zahvaljujem prirodi koja mi dopušta da budem bar na neko vrijeme njen dio,
da sam sudionik tog trajnog obnavljanja, mijenjanja,
umiranja i ponovnog rađanja.


Photobucket
- 08:20 - Komentari (11) - Isprintaj - #

četvrtak, 18.03.2010.

meroveusu
odustajanje, da.
povlačenje pred nečim što ne možemo savladati, da.
odustajanje od stajanja pred zidom,
jer nema načina da ga se probije, preskoči, ni zaobiđe, da.
ogromno žaljenje zbog te silne energije,
silnih emocija, koje su bile toliko intenzivne a sada se čine izgubljene, prosute, rasute.
strah od onog sveg što predstoji ne odustane li se, ne pobjegne,
ne sakrije li se u lik koji ga više ne voli i ne želi, da.
olakšanje zbog prestanka opasnosti i rizika, hoda po rubu, ludosti, da.

daj si vremena, kaže.
misli da se može pojesti, prežvakati i probaviti sve.

ono što se teško probavlja bolje izbjegavati, ne konzumirati, zar ne?.




Photobucket
- 07:16 - Komentari (6) - Isprintaj - #

utorak, 16.03.2010.

više ne mislim da je to bilo nešto tako veliko
i tako važno.
ljubav je iluzija kojom hranimo samoću, naše snove, našu čežnju.
zakačimo se za tu tlapnju i gonimo se i tjeramo i uvjeravamo da je
to naša velika ljubav, najveća.

kad ne ispuni naša očekivanja,
kad se ne dogodi to čudo,
kad se ne ostvari ono što smo zamislili,
stišamo se, spustimo se dolje, k zemlji nakon lebdenja u oblaku
svojih umišljaja.
i onda nam nedostaju oni osjećaji koji su nas vodili tako visoko iznad učmalosti naše svakodnevice.
i to je to što mi nedostaje, znam, a ne on.

Photobucket

- 09:26 - Komentari (7) - Isprintaj - #

utorak, 09.03.2010.

Photobucket



Photobucket


zima, ta ukočenost pejzaža,
kad pogled utone u tu bijelo-plavu dubinu.
tišina je zimi, kad je snježno i hladno posebna
stvarno je tišina, kao da potiče onu unutarnju, našu vlastitu.
skroz nas tada obuzme neka sjeta.
i prošlost nas preplavi,
naše dječje oči opet kao nekad davno gledaju kroz prozor u bjelinu.



Photobucket
- 19:07 - Komentari (15) - Isprintaj - #

subota, 06.03.2010.

potraga

obuzme me često neka samotna tuga.
stvori se negdje unutra
kao klupko namotava se i postaje sve veće, sve teže,
postaje golemo.

ne mogu je ni sa kime podijeliti, nikome pričati o njoj.
ja i ona samujemo zajedno.
dolazi kao veliki val, nahrupi, a onda se povuče.
ostavi me, i ja sam slobodna tad.

nema više one opsesije uma, on je slobodan.
nema više misli koje su me tiranizirale
svojim neprekidnim prisustvom.
popušta onaj stisak emocija koje s me gušile.

ovo je samo duboki beskrajni prostor tuge
u koji se skloni duša kada shvati kako smo
izgubljeni i tužni,
u svojoj vječitoj potrazi za ljubavlju.


Photobucket
- 07:18 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>