ponedjeljak, 10.02.2014.

Komoda

Puna tri tjedna, svaku večer, radila sam sam na ovoj komodi.
Zato nisam stigla oprati staklo na vratima.
Molim za razumijevanje. rolleyes



Nije velika, slažem se, ali toliko mi je trebalo.
U svakom slučaju, dok dođem s posla, poobavljam sve što moram, nahranim sve one gladne živine koje me čekaju, nahranim dvonošce, budem umorna ko pas ( ne moj, nego neki jadni, napušteni, ničiji ), pa se izvrnem na kauč da skupim snagu za dalje.
Tako da radovi započnu negdje predvečer, dok se vrte turske sapunice. Tako učim jezik. Slušam i učim.
Dobro, ponekad i bacim oko na ekran. naughty

Rezultati nakon jedne ruke bojanja bili su poražavajući.
Nemam pojma zašto je boja tako slabo pokrivala. Ma mislim, znam da nije moglo biti bolje, ali moje nestrpljenje ...
Da sam bila pametnija sve bih najprije bila premazala bijelom temeljnom bojom za drvo.
Al nisam ... ma ne treba ... koji će mi to ...



Tri ruke, ponegdje i četiri.
Osim toga, kolebala sam se bih li je obojala i iznutra.
Najprije nisam htjela, ali me ponijelo, kao Gustava kojeg sam prije koji dan gledala kod Yulunge. Odmah sam se sjetila na njega ...



Da krenem ispočetka, jel ?
Dobro.
Trebala sam ovo:



- bijela akrilna boja
- nježno žuta akrilna boja
- maslinasta akrilna boja
- tamno zelena akrilna boja
- krep traka
- valjak
- kacavide
- šmirgl papir
- kist
- šablona
- prozirni akrilni lak

Odlučila sam da ću sve raditi u radionici ( sobi ). U nadi da neću zadrekecati pod, zidove, mačke, đukelu.
Prostrla sam po podu veliki komad pak papira, navalila na njega komodu.
A onda, šmirgl u ruke i kreni. Da je bilo lijepo vrijeme, to bih s malom brusilicom ili šmirglericom, ne znam kako se zove, odradila vani, ali nisam mogla.
Najnezanimiljiviji i najdosadniji dio posla. Šmirglanje, mislim. I nakon toga, namještaj izgleda grozno. Nepopravljivo i uništeno !



Onda sam odšarafila vrata, poskidala police i krenula.



Najprije sam je izvrnula naopačke.



Počela sam od dna. A kad sam je izvrnula, vidjela sam da se dio pozadine otkačio od ormarića. Naivno sam vjerovala da ću to zalijepiti drvofixom.
Ali neeeee ! Nema teorije da bi se to zalijepilo. Zašto uopće i bi ?!
Pa sam uzela čekić i čavliće u ruke ... zakoniti je rekao: sad kad sam ti to začavlao, daj mi napravi nešto za jesti. Svašta !



Čak su i one plastične vodilice za ladice bile ispucale. Njih sam uspješno zalijepila neostikom.

Obojala sam sve okolo - naokolo,



gurala se s neredom po sobi



i onda, napokon, kad se sve zabijelilo ...



odlučila sam da je to to.
Sad kreće nesanica. Nemam pojma što želim na toj komodi. Svašta mi pada na pamet, kombinacije nekoliko tehnika, motiva, detalja ,,,
Pa krenem švrljati po netu u potrazi za još kakvom dobrom idejom, pa se tek onda zbunim, pa bih onda svašta i zabrinem se da ne pretjeram sa svime ...
Onda par dana dobro spavam i vratim se prvotnoj ideji koja se, na koncu, uvijek pokaže najboljom.

Gurnula sam ormarić na njegovo mjesto i obojila dvije ladice nježno žutom, a dvije sam ostavila bijele.



Isto sam tako obojala i sredinu vrata.



Na vrata sam šablonom iscrtala maslačke,



produžila im stabljike,



nacrtala travu,



s jednog boka dodala maslačak,



s drugog boka drugi maslačak,



na ladice nacrtala maslačkove otpale čvrčke.



( obratite pažnju na ploče vrhunske glazbe, koje čekaju moju obradu ) smijeh

kao i na vrhu komode.




E da, i ovo vam moram pokazati. Pak papir nakon što sam završila s bojanjem.



Svaka bi me majka za svog sina udala ! naughty


I na kraju, moj trotjedni rad ...



Oznake: komoda na moj način

- 07:38 - Reci nešto (32) - Print - #

Design @ by:Nisa

< veljača, 2014 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28    

Siječanj 2023 (1)
Rujan 2022 (1)
Srpanj 2022 (1)
Prosinac 2021 (1)
Studeni 2021 (1)
Siječanj 2021 (1)
Rujan 2020 (1)
Srpanj 2020 (1)
Lipanj 2020 (1)
Svibanj 2020 (2)
Veljača 2020 (1)
Siječanj 2020 (1)
Studeni 2019 (1)
Listopad 2019 (7)
Rujan 2019 (2)
Kolovoz 2019 (1)
Srpanj 2019 (2)
Lipanj 2019 (3)
Svibanj 2019 (3)
Travanj 2019 (3)
Veljača 2019 (3)
Siječanj 2019 (1)
Prosinac 2018 (2)
Studeni 2018 (3)
Listopad 2018 (3)
Travanj 2018 (1)
Ožujak 2018 (1)
Veljača 2018 (1)
Siječanj 2018 (2)
Prosinac 2017 (3)
Studeni 2017 (1)
Listopad 2017 (1)
Rujan 2017 (9)
Srpanj 2017 (1)
Lipanj 2017 (2)
Svibanj 2017 (1)
Travanj 2017 (1)
Ožujak 2017 (5)
Veljača 2017 (8)
Siječanj 2017 (3)
Prosinac 2016 (4)
Studeni 2016 (5)
Listopad 2016 (6)
Rujan 2016 (12)
Kolovoz 2016 (16)
Srpanj 2016 (8)
Lipanj 2016 (5)
Svibanj 2016 (10)

Opis bloga



Ti me najbolje poznaješ:
Imaš vilinska krila i đavolji rep.
Imaš anđeosku aureolu i vampirske zube.
Imaš sjajno srce i demonske roščiće.


sretnimacak66@gmail.com


neki od LCHF recepata preuzeti sa grupe lchf sljedbenici.
Linkovi


Nisa
FreshCaYg
V
Roselina
Crafting Princess
malo ti malo ja
nečmenjanka
Plastik
Lilianke
dado
joca
sjedokosi
šašava mamica
Euro
20 do asa
bellarte
nisan EL DIABLO
hawkeye
mecabg
Simplica
obadzo
Isabel-ručni rad
catwoman
Tina
More ljubavi
Lion Queen
Bookeraj
geomir
apis
Mirela
neverin
Nemezis
križar
Ani ram
primakka
annaboni
B-612
topsicret
sarahB.
pablon
Lastavica
i tu i tamo
durica
Rib@rnica
povuci-potegni
GP-ZG
bocaccio
Okoš Bokoš
modrinaneba
mayday
shadow-of-soul
RandomHeart
walker gjuro
DOMENICO
Mayday
O-da životu!
VladKrvoglad
GMD
Lion Queen
Moja Moda
Mela
Wanda Car
gogoo
toma juda
SarahBernardht
Bolji zalet
Demetra
Dražen
stara teta
dnevnikjednerazvedenice
kako_ti_kupus
semper contra
Just me
Sinister Theatre
kaparoculica
suncokretica
atomski mrav


Guests