Don't worry...be happy... :)

17.09.2007., ponedjeljak

......

Žena stoji gola pred ogledalom u spavaćoj sobi. – " Osjećam se debelo i ružno."

Okreće se prema suprugu. - "Udijeli mi kompliment. ".

Suprug će. - "Vid ti je savršen. "



eto za početak, gorka istina.......................................

dobih mailom i odmah svima to prenosim......baš mi je doooobar.....

a ovo je poruka svima........

Blažen je onaj koji ništa ne očekuje, jer se taj neće nikad ni razočarati.

UVJETNI REFLEKS...................
Image Hosted by ImageShack.us



i ovo dobih.....i to od osobe koja me nazvala na dan otvorenja i rekla da je bila tamo.....uh, rekoh joj, nemoj ići na blog......a onda dolazi moja kćer i veselo mi kaže kako je upravo došla iz avenue moll-a.......hmhmhm........a ja na blogu napisala da stvarno moraš biti lud da ideš prvi dan.....ma nisu mi zamjerili.....

U Avenue Mallu kupci potrošili 30 milijuna kn
Hrvatska sirotinja kroz prizmu tinejdžera(ice ) O da, standard nam je jako nizak, Kaj, pa tata stalno pi_di doma kada dodje nakon posla i dere se do raspravlja sa susedima i mamom: "Teško je živjeti kod nas uz ovakve plaće, treba djecu školovat, OBUĆI IH (možda u ZARI), a usput kad smo već svi skupa (moja čitava familija) došli na otvorenje Avenue Malla (baj d vej, tata i mama su uzeli slobodan dan, kako bi se mogli čitav dan duhovno pripremati za svečano otvorenje i kako bi mogli uhvatiti onu gratis paštetu koju je dobio svaki kupac prvi dan), nešt smo i kupili. Al mama govori već 6 dana, otkad smo se vratili s mora (a bili smo 4 tjedna na Bolu na Braču) kako treba obući djecu za novu školsku godinu pod hitno!!!. Pa je tako mama došla na ideju da potroši koju tisuću kuna u ZARI, a mama skočila samo da pogleda kaj ima od parfema u SEPHORI, pa je na kraju ostavila 1000kn u dotičnoj parfumeriji, jer bez 2-3 parfema moja mama i ja nemremo otići iz Avenue Mall-a!! Kaj god, najnoviji parfem od Gucci-al za 450 kn naprosto moram imati!! A tek moja mama... Ipak, ona ima ukusa. Najveći fetish su joj cipele od Botticellia i onog drugog koje redovito kupuje za 4000 kn. Malo joj dođe na knap sve to, jer joj je plaća 4300 kn, ali moja mama je barem in. I cool. Tata je na otvorenju Avenue Malla neumorno peglao Diners,pa i onu neku revolving carticu (tak je on rekao, a ja pojma nemam kaj je to, iako idem u ekonomsku i ići ću studirat Ekonomiju. Valjda na Vern.) Jer ak tata ne plati kaj smo mi stavili u košaricu, neće dobiti noćas od mame, mama mu se stalno prijeti. Pa stari pegla kartice. fakat ne znam kaj bi mi curke rekla u školi da se nisam pojavila prvi dan u školi bez majice s natpisom ZARA. Sve se brinem kako ćemo preživjet ovu jesen, jer nije lako živjeti u Hrvatskoj, a pogotovo nama sirotinji u Zagrebu. Ma kaj god, fakat ću poludit ak nećemo ići na skijanje, ali tak je uvijek svake godine, pa ipak otiđemo na kraju na Kronplatz, jer Pohorje je ipak za sirotinju. Al već jedva čekam sljedeći shopping u City Centru u HERVIS-u, i ono na jesen kad ćemo tamo ići kupit skije, i novu opremu za 10.000 kn. Pa ćemo braco i ja onda sve to kupljeno ugurat, prvo u našu novu Hondu Accord koju je tata kupio nedavno na kredit za 200 000 kn, a onda i u naš stan od 35 kvadrata na Jarunu, u kojem nemamo kaj za jesti. Ali nije bitno, shopping je život. Jebeš Hrvatsku, kad smo svi sirotinja..."

I eto, toliko od mene.......trenutno sam dosta loše, tlak, srce, hormoni.......pitaj dragog Boga kaj mi nije........glava mi je kao bundeva, neznam više kombinaciju lijekova koje bih popila, pa sam se odlučila da se ipak javim doktoru i obavim pretrage koje obećajem barem 3 godine.......fakat me je stislo, pa sam se i ja prestrašila.....a jš sam mlada....hihihihihhi

Image Hosted by ImageShack.us


a moj pesek (dalmatinka Boni) zajedno samnom pati, stisli ju hormoni (tjera se, ne,ne, da ne mislite, ja se ne tjeram...hihihi....), a zbog nekih urođenih deformacija nije joj lako, pa smo eto dogovorili operaciju za dva tjedna, da joj sve izvade............a cijeli vikend nam je prošao u tjeranju mužjaka iz našeg dvorišta, čak smo je preko noći zatvarali, jer ti psi nisu normalni, kada navale trgaju sve.....ograda nam je strgana od fešti i nogometa, a psi su je još više razvalili......sada čuče izvan dvorišta (njih 5-6) i čekaju, čekaju, čekaju............sada se žurim doma, i nadam se da ju nisu dirali, danas je već, barem tako mislim, prošlo to tjeranje.......bar je tako izgledalo........

još jednom pozdrav svima..........pusek i čitamo se kada malo dođem k'sebi.......


- 15:37 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (11)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (19)
Veljača 2007 (15)
Siječanj 2007 (19)
Prosinac 2006 (13)
Studeni 2006 (10)
Listopad 2006 (8)
Rujan 2006 (8)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (4)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (14)
Travanj 2006 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi