Don't worry...be happy... :)

06.09.2007., četvrtak

lijepo je činiti dobro

Jučer sam doživjela nešto lijepo.......

Zbog posla, upoznala sam divnu osobu, s kojom sam se našla na prvu........kada se vidimo, pozitivno djelujemo jedna na drugu...izrazito je otvorena i vesela osoba, kakve ja volim........

katkad popijemo kavicu i onako, baš babski izblebetamo.......tako ja jučer dođem do nje i ona mi pripremi poklončič......"zašto?" pitam ja....a odgovor: "Zato što si posebna, zato što mi je razgovor s tobom olakšao neke stvari, zato što si mi uljepšala dan.."......ostala sam iznenađena, ali u isto vrijeme sam dobila mala krila.......ne zbog poklona, već zbog onog divnog osjećaja da si nekome učinio nešto dobro, da si pomogao, a da je to sve bilo totalno spontano i eto, osjetila sam veliko zadovoljstvo........

ovo možda sada izgleda kao da hvalim samu sebe, ali mi to nije namjera, nego sam htjela s vama podjeliti veselje......

vani je bljakasto vrijeme, pa bi najrađe ostala doma i spavala........zahladilo je....čovječe, nekako mi je to došlo prebrzo, mada smo 9. mjesec i nebi trebalo iznenađivati da dolazi jesen.........moje dijete u tome uživa, trenutno se super osjeća, u petak ju tata vodi da se upiše na tajlanski boks....ha????.....kako ženstven sport.....ide sa frendicama iz razreda, a traži nešto gdje će se dobro ispucati i oznojiti........prvo je bila ideja da ide na ženski vaterpolo, ali ona je na ovo stavila više plusića, a smatramo da je bitno da si ona sama izabere........pitala sam ju da li ću je moći kinjiti ili će me zašutati...hiihihihihhi.....šalim se.......tražiti ću je da mi da malu poduku doma........hebate, pa neka mi netko stane na žulj.....inače imam jaku zagorsku ruku, pa kada ju još i "uvježbam"....cccccc........

da nebi bila dosadna sa svojim spikama, evo malo i noramlnih stvari.....jest da je stari, ali meni dobar....

Gusarski


Gusar sjedi u krčmi i pije rum, kad ga krčmar pita:
- Kako ste dobili tu drvenu nogu?
- Jednog dana sam plivao pored broda, naišao je morski pas i odgrizao mi nogu.
- A kako ste dobili tu kuku na ruci?
- U napadu na jedan brod mi je odrezana.
- A kako ste dobili taj povez preko oka?
- Gledao sam galeba kako leti i on mi se posr'o u oko.
- Pa, zar se tako može izgubiti oko?, krčmar će zbunjeno.
- Ne, ali to mi je bio prvi dan s kukom.

Image Hosted by ImageShack.us



Student


Sin Crnogorac kaže tati Crnogorcu poslije deset godina studiranja na pravnom fakultetu:
-Tata ja ne mogu vise studirat pravni fakultet, zato mjenjam i idem na ekonomski.
- Kako hoćeš sine, ja i djed ostajemo.


U braku


Razgovaraju Joža i Štef: "Štef, kak ti je u braku?"
Štef: "Loše - mislil sam da mi bude žena kuhala kao moja mama, a ona pije kao moj tata!"


Image Hosted by ImageShack.us


kaj nije pravi??????? darh vader, ili kako se već piše..........

pozdravčić svima...........


- 08:04 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (11)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (19)
Veljača 2007 (15)
Siječanj 2007 (19)
Prosinac 2006 (13)
Studeni 2006 (10)
Listopad 2006 (8)
Rujan 2006 (8)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (4)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (14)
Travanj 2006 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi