Don't worry...be happy... :)

20.06.2007., srijeda

samo sam se htjela na kratko požaliti.....

Nemam puno vremena, puno posla, teško raditi od vrućine.......i osjetim kako mi je loše i mislim si milslim "pa zakaj".......a onda čujem pjesmu Ruby i shvatim da potajno patim što ne mogu ići na ovaj Radar fest........netko kaže kako je super nama u Zagrebu, svašta se događa i sl.....što mi to znači kada nisam imala para da svoje dijete i sebe odvedem na koncert.........buuuuuuu..........

tompson je bio na maksimiru i mogla sam ga čuti u dvorištu, a on me uopće ne interesira, mogu reći da me čak i nervira, jednostavno ne slušam ga....a još me više nervira to što većina koja ga sluša i furaju se na tu domoljubnu spiku, nose te ustaške kapice i sl, a već sljedeću subotu će u nekom klubu pjevati cecine pjesme, i ostalih tih srpskih narodnih pjevača......jednostavno mi je to licimjerno ili kako da to nazovem....ja ne slušam narodnjake niti išta što vuče na to, ne kažem da neznam otpjevati koju i da, kada je fešta, da one podižu raspoloženje, ali eto, prije 2 mjeseca sam bila na svadbi i bilo mi je grozno što nisu svirali više zabavne stvari, nego narodnjake.....meni se na to ne pleše, jednostavno par pjesama i nemoj me daviti više........ah, to je sada kod nas moda......sva sreća što moje čerce se ne fura na tu spiku i sluša prave grupe........tako da se u autu uopće ne svađamo, u principu slušamo istu mjuzu.........

i tak se pitam, pa zašto nije danas koncert na maksimiru, pa da u dvorištu slušam ili se prošećem do dole, sjednem u park i barem malo uživam........u siget mi se ne ide......tko će me vratiti doma.........buuuuuuuuu...............bio je doduše neki dogovor da idemo moja seka, tara i ja slušati iz parakića, ali tara je u crikvi, seka kod doktora, pa ne mogu sama........bad mi je......ah.....

a ja vam obožavam koncerte, luda sam za njima, obožavam tu masu ljudi koja pjeva u glas, vrišti, dobra svirka, to me odvali.........

eto, idem sada završiti posao, jednostavno sam rađe napisala što me tišti nego da pojedem još jednu čokoladu.........
- 15:53 - Komentari (24) - Isprintaj - #

19.06.2007., utorak

strava

ovo je kopiran članak za one koji ga nisu pročitali a imaju žensko dijete, ili imaju prijatelje koji imaju žensko dijete........moram priznati da me je osobno zgrozilo, jer gdje ima dima ima i vatre.......


ŠOKANTNO U AMERICI TRI DJEVOJČICE PREMINULE OD ’GARDASILA’,
LIJEKA KOJI SE KORISTI I U HRVATSKOJ
U ljekarnama se prodaje ubojito ’cjepivo protiv raka’
Lijek protiv virusa HPV-a koji je u Hrvatskoj odobren u ožujku, i to nakon nečuvene medijske kampanje da ’liječi rak’, izaziva vrlo ozbiljne reakcije: konvulzije, paralize, poremećaje svijesti, abnormalnost fetusa i spontani pobačaj
Nataša ŠKARIČIĆ
Američka udruga za istraživanje korupcije u tijelima vlade Juidicial Watch 31. je svibnja na svojim stranicama objavila dokumentaciju o tri smrti povezane s cjepivom protiv HPV virusa ’Gardasil’ i 1637 izvješća o nuspojavama koja su upućena američkoj Food and Drug Administration.
Cjepivo je dvije godine hit u hrvatskim medijima koji su ga reklamirali kao "cjepivo protiv raka", a od početka godine i službeno je registirano na domaćem tržištu.

Terenske prijave
Juidicial Watch napominje da je dokumentacija zatražena od FDA u skladu s američkim zakonom o slobodi informiranja, a prikupljena je kroz Vaccine Adverse Event Reporting System (centralna datoteka prijava nuspojava izazvanih cjepivom) u koji stižu prijave terenskih liječnika iz cijele Amerike.
Pored smrti triju djevojčica u dobi od 12 do 19 godina, u VAERS su stigli podaci o 1637 reakcija na cjepivo, od čega je čak 371 kvalificirana kao ozbiljna. Radi se o uglavnom neurološkim komplikacijama kao što su konvulzije, paralize, poremećaji svijesti, sindrom Guillian-Barre, pareze facijalnog živca, itd. Od 42 trudnice koje su primile cjepivo, 18 je imalo nuspojave u rasponu od spontanog pobačaja do različitih abnormalnosti fetusa.

Katalog strave
- FDA-ov izvještaj o nuspojavama izgleda kao katalog strave. Sve državne i lokalne vlasti u kojima je Merck lobirao za službeno uvođenje cjepiva za mlade djevojke trebaju dobro pregledati ova izvješća. Čini se da je jedno nedovoljno ispitano cjepivo, koje izaziva opasne nuspojave, gurnuto na tržište kao čudotvoran lijek - izjavio je predsjednik Juidicial Watcha Tom Fitton.
Hrvatska Agencija za lijekove i medicinske proizvode odobrila je početkom ove godine gardasil, nakon nečuvene medijske kampanje tvrtke Merc&co koja je proizvod diljem svijeta reklamirala kao "cjepivo za rak", iako je to potpuna medicinska besmislica. Naime, kao i svako drugo cjepivo, gardasil štiti od virusa, u ovom slučaju od humanih papiloma virusa tipa 6, 11, 16 i 18, koji samo u određenom postotku, i ako bolest nije liječena, izazivaju rak vrata maternice i genitalne bradavice.
U Hrvatskoj postoji ozbiljna namjera da se cjepivo uvede u obvezan imunizacijski program, kao što su to uradili SAD, Australija i Italija, a hoće li nova saznanja koja je objavio Juridicial Watch nešto promijeniti, protekli tjedan nije bilo moguće doznati. Naime, Ministarstvo zdravstva i socijalne skrbi i hrvatski Merck&co preko "Slobodne" su doznali za prijavljene nuspojave, a svoje su reakcije najavili za nekoliko dana.

Sukob interesa
Državni tajnik za zdravstvo Ante Golem tako je u svom odgovoru zahvalio što smo ga upozorili na otkrića Juridicial Watcha, najavivši da će Ministarstvo zdravstva i socijalne skrbi provjeriti sadržaj navedene obavijesti.
Na naša pitanja o otkrivenim nuspojavama kratkim je dopisom odgovorila i glasnogovornica MSD-a u Hrvatskoj Tatjana Tomljanović.
- Zahvaljujem na pitanjima. S obzirom na ozbiljnost navoda, žurno sam ih proslijedila u centralu radi prikupljanja informacija i zaključaka, te se nadam da ću vam moći najhitnije odgovoriti do ponedjeljka ili utorka.
- Ni MSD ni Ministarstvo zdravstva nisu mogli odgovoriti jesu li članovi Odbora za prevenciju raka vrata maternice u Hrvatskoj istodobno suradnici MSD-a, što znači da su u sukobu interesa ako odlučuju o sudbini proizvoda na našem tržištu.
Koliko je to važan podatak govori i činjenica da je članica Uprave Europske udruge za rak vrata maternice dr. Magdalena Grce, istodobno jedna od najzaslužnijih za promociju ’Gardasila’ u Hrvatskoj, na naše pitanje odmah izjavila da "ne vjeruje da je gardasil uzrokovao smrt" iako, po vlastitu priznanju, nije upoznata s navedenim slučajevima.
- Ne znam točno detalje, ali ne vjerujem da je cijepljenje uzrokovalo smrt triju djevojčica. Prije vjerujem da su u pitanju nesretne okolnosti nego kvaliteta cjepiva, jer je ono prošlo klinička ispitivanja na velikom broju pacijenata i pokazale su se samo blage nuspojave - kazala je Grce.

Bez preporuke
Upozorena da je neozbiljno komentirati slučajeve s kojima nije upoznata, Grce je dodala da cijela priča "sigurno neće olako proći" i da će se novosti o ’Gardasilu’ sigurno ozbiljno razmotriti.
Zanimljivo je da je američki Centar za informiranje o cjepivima još 2006. odbio preporučiti gardasil kao univerzalno cjepivo za djevojčice upravo zbog nedovoljnih podataka o sigurnosti cjepiva.


Lijek za djecu i žene mlađe od 26

U Hrvatskoj je ’Gardasil’ odobren u ožujku, kao prvo i jedino cjepivo za uporabu kod djece od devet do 15 godina, te u odraslih žena do 26 godina za prevenciju raka vrata maternice, prekanceroznih lezija i drugih bolesti izazvanih HPV virusom tipa 6, 11, 16 i 18.


- 12:40 - Komentari (5) - Isprintaj - #

18.06.2007., ponedjeljak

kako je vrućeeeeee

znate kaj, tak je vruće da nisam svjesna svojih postupaka, pa eto tako napišem post i klik na krivo i odeeeeeee.......joj, kako me to može izbaciti iz takta, moja glupost.....ah......

no, što sam bila pisala.......prvo, htjela sam se požaliti (a to će shvatiti domačice) na ovih plus 30, bez klime u kući, za vikend sam odrađivala zaostatke, a to je značilo cca 5 sati peglanja.......pitate se kaj toliko, pa ja vam imam tinejđericu koja pazi da uvijek bude čista i mirisna, a to znači i puno presvlačenja.....ah..........pa onda još i kuhanje, divota...........

a kćerce je u subotu bila na turniru u Tuzli....to joj je prvi put da je bila u Bosni i za nju je to bio doživljaj.....prvo su bili u "shopingu" u Arizoni......naravno da je ona nešto kupila, ali mogu reći da su čak i zgodne stvarčice i nisu skupe......čak su se i cijenkali.....da mi je to bilo vidjeti....a onda su imali prvo turnir u školi a finale je bilo na jezeru...........to im je bio doživljaj godine.........na šljunak su stavili linoleum, što je klinicima bilo jako grbavo, ali i jakooo smiješno.......uz to je puhao jači vjetar i bilo je malo hladnije, no njih je to nasmijavalo do suza...........naravno da su jeli čevape i rekla je da bolje nikada nije jela......pa naravno, čiji je to specijalitet??!!!!................uglavnom vratila se sretna i zadovoljna, doduše bilo joj je žao što su malo pogriješili jer bi imali medalju, ali Bože moj, sve je to dio najecanja.......

a sada ponosna majka stavlja slike........joj kako su mi slatki.........i kako ih volim.........njen partner je tako drago i dobro stvorenje, vjerujte, takvo dijete bi svatko poželio........ali poznavajući roditelje, ima i na koga biti dobar.........draga moja jase, ako ovo čitaš šaljem ti veliki pusek.............

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


da eto, malo sam se morala pohvaliti.......

a evo za one koji misle tražiti sezonske poslove.......

Image Hosted by ImageShack.us

hm, hm, ako još neznate kamo bi na more, možda da razmislite drage moje....??????..........

Image Hosted by ImageShack.us

a da mi muški nisu zakinuti, evo nešto i za njih........

Image Hosted by ImageShack.us


eh da, što se tiče godišnjeg, neki će putovati autima, netko autobusima, a ako imate motor, razmislite ipak dali je to baš pametno, pogotovo ako imate višak kila.....hihihihihi

Image Hosted by ImageShack.us


za sada toliko, čitamo se brzo, valjda.........
- 13:07 - Komentari (8) - Isprintaj - #

15.06.2007., petak

kamo ide ovaj svijet????

više ništa nije normalno, ili su to samo izmišljene vijesti, ali čovjek se ipak mora zamisliti.......prvo je bila ova vijest:

Image Hosted by ImageShack.us

U jednom kineskom selu dvije godine stara mačka okotila je četiri mačića, od kojih jedan nimalo ne sliči na braću i sestre. Naime, on više izgleda kao pas. Šapice, njuška, rep – sve odaje da je poseban.


U Kini u malom selu pored Čengčoua vlada velika gužva. Gomile posjetitelja dolaze vidjeti mačku koja je navodno okotila psa. Mačka je okotila četiri mačića, od kojih jedan više liči na bijelu pudlicu nego na mačku.

''Izgleda totalno drugačije od drugih mačića, a njegova usta, njuškica i šape su kao kod psa. Njegov rep je centimetar kraći od repova drugih mačića'', kaže vlasnik čudnovatog bića Čang Ćiming.

Od kada se to desilo, ne može se obraniti od posjetitelja, stalno navraćaju razni ljudi da vide tu senzaciju.

Čang kaže da ovu mačku ima već dvije godine i da je već imala jedan okot, ali tada su svi mačići i izgledali kao mačići.

''Uvijek je pustim da radi što je volja, da se druži s drugim mačkama i ostavljam je vani preko noći'', dodao je vlasnik.

a ovo je bila druga vijest, koja me više i nije toliko iznenadila.......


Image Hosted by ImageShack.us


Kujica iz jednog kineskog sela postala je prava pravcata atrakcija kada je okotila treće štence - po izgledu sasvim nalik na mačića. Seljaci se kunu da je to mače, a veterinari da je mutacija. 'Mače', naime, laje.


Treće štence koje je okotila malena kujica iz jednog kineskog sela izazvalo je totalnu pomutnju.

Vlasnici kujice, obitelj Hua Čengpenga, ne mogu se načuditi otkuda se u leglu pasa odjednom našlo mače.

Iako Hui tvrdi da je štence stvarno maca, a lokalno stanovništvo ih već danima pohodi, kako bi vidjeli to čudo, veterinari tvrde kako se radi o genetskoj mutaciji i da je maca, ustvari, ipak pas, što potvrđuje i njegovo lajanje.

Hua je rekao kako je njegov sin donio psa iz Liaoninga, gdje je radio prije godinu dana.


to je sve bilo u Kini........pa kaj tamo rade??????.........po slikama nebi me čudilo da je neki mali pas nategnuo mačku, niti da je ovog malog peseka napao napaljeni mačak koji nije imao što drugo u blizini ili voli malo drugačije komade.........ali, halo, mačka laje????? pas mijauče??????........pa nije čudo da svi ludimo, u stvari mi smo još dobri.......tamo u kini ne dozvoljavaju rađanje, pa tko zna, jednog dana će se izleći mutant čovjeka i životinje...a opet s druge strane pa kaj i ljudi nemaju neke čudne želje i da ih ima svakakvih ( isječak iz jednog teksta "Jedan je frajer tražio da mu se u anus gura grožđe, simulacije čupanja noktiju su dosta tražena stvar, analni fisting do lakta također" pa kaj je to normalno???????..........nisam konzervativna, ali neki imaju stvarno čudne želje i ukus, da mi to već graniči s bolešću.....................

no evo nekih službenih termina, ako još niste čuli za to, ja priznajem nisam.....akromatofilija ili opsesivna žudnja za seksom s partnerom ili partnericom kojoj nedostaje noga jer je amputirana, asfiksiofilija ili žudnja za gušenjem gdje se osoba uzbuđuje davljenjem samoga sebe, dendrofilija ili spolna žudnja za drvećem, te (neka se nitko ne uvrijedi)
među najodvratnijim perverzijama: koprofiliju, tj. seksualno uzbuđivanje izmetom, emetofiliju ili uživanje u povraćanju, mizofiliju ili spolni nagon prema prljavim osobama, urofiliju (bolesno uzbuđivanje mirisom mokraće ili promatranjem druge osobe dok mokri) i na kraju zoofiliju (ili zoorastiju), tj. bolesnu privlačnost seksualnih odnosa sa životinjama, što je postalo čak i normalno??!!!!.





a evo i današnje vijesti iz europe, poludjela vjeverica..........




Image Hosted by ImageShack.us



Kad vjeverice polude

Ne zna se je li vjeverica iz parka na jugu Njemačke bila bolesna, željna parenja ili joj je jednostavno bilo dosta svega, no svoje je frustracije odlučila iskaliti na ljudima. Presudila joj je štaka.

U gradu Passauu na jugu Njemačke odvijao se neobičan scenarij - ljutita je vjeverica prvo ušla u jednu kuću i s leđa zaskočila sedamdesetogodišnju ženu zarivši joj zube u ruku, izjavio je u četvrtak glasnogovornik lokalne policije.

Žena je u panici istrčala na ulicu dok joj je vjeverica još visjela na ruci i nekako ju je uspjela otresti sa sebe.

Bijesna životinjica zatim je pobjegla na gradilište gdje je napala jednog radnika i ozlijedila mu ruku.

Međutim, ni to joj nije bilo dovoljno da umiri svoju srdžbu, pa je odlučila potražiti još koju žrtvu. No, zadnja je vjeveričina žrtva, za nju bila i fatalna. Sedamdesetdvogodišnji umirovljenik kojega je napala bio je dovoljno pribran da se posluži onim čime se najbolje služi - štakom, kojom je mahnitu vjevericu zatukao do smrti.

Glasnogovornik policije je rekao da stručnjaci misle da su ti napadi povezani sa sezonom parenja ili da je vjeverica bila bolesna.





- 10:51 - Komentari (13) - Isprintaj - #

14.06.2007., četvrtak

kratko

hello, biti vrlo kratka....ljudi, jednostavno nemam vremena........a i sve manje ću imati........nemojte misliti da sam vas zaboravila......nikako.....pusek svima



Tepanje



Kako su Vlatki Pokos tepali kad je bila mala?

Gucci, Gucci...


uh, kako mi ta žena ide na živce....


a ima i nekih simpatičnih

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

- 10:02 - Komentari (3) - Isprintaj - #

12.06.2007., utorak

kišica.............

Nemoj propustiti zalazak sunca…

…ili svanuće, kapljice kiše, snijeg ili neku drugu prirodnu divotu. Uzmi mali predah i nekoliko trenutaka uživaj u tom prizoru. Kao da nemaš pametnijeg posla, pomislit ćeš! Ali, ako se na trenutak zaustaviš i diviš se ljepoti koja te okružuje (na koju ne možeš utjecati), uskoro ćeš početi primjećivati i druge dobre stvari.

Manje ćeš vremena provesti u ljutnji ili u želji da nešto mijenjaš. Kad se naučiš zastati i uživati u ljepoti, proširit će ti se vidici, u tvom životu bit će manje jurnjave i frke, a kad se ponovno baciš u akciju – bit ćeš mirniji/a.dead


Danas ću se truditi biti mirnija, kišica pada, svako malo zasten i gledam u te kapi i.......koliko god da uživam pomislim na to da moram po toj kiši u tramvaj i gužvu gdje se svaki kišobran cijedi po tebi, kao i tvoj vlastiti, da hodam po cesti u strahu od svakog nadolazećeg automobila jer očekujem da me zašprica, jedino kaj je u svemu dobro je to što je zahladilo.........možda je bolje da se cijedi kišobran po tvojim hlačama nego znoj od sparine, uz "predivne" mirise "otvorenih" pazuha nut(kada se prime za gornje drške), a penzioneri zatvaraju prozore zato jer im puše......uh, prestrašno............no, to su draži grada.......dođem onda doma, tegleći hrpu vrečica iz dućana ili placa kao magare, i čudim se zašto mi se ništa neda.....čovječe, prvo se trebam opustiti i smiriti živce.......

ali....bez obzira na vrijeme i prekrasne kapi koje lupkaju po mom prozoru, ja se osjećam dobrowink........na radiju svira jedna od mojih omiljenih pjesama.......sentiš.......misli mi odlaze u mlade dane.....leptirići u trbuhu......kako je to bilo lijepo, tada ti ništa ne smeta, niti vrijeme, niti brige, dosadni prijatelji, obaveze, bitno je samo da si s njim, da te zagrli i zaljubljeno pogleda.....joj.....halo, koji mi je????....TUP-TUP po obrazima, postajem previše sentimentalna lud.........neznam kako vi, ali ponekad poželim ponovno to osjetiti, na trenutak se vratiti u to doba.......ali samo na trenutak.......ja sam grozno romantična osoba, za mene je ljubav nešto bez čega definitivno ne mogu, volim svog mužeka (doduše, ima i onih trenutaka kada se pitaš "što mi je to trebalo" hiihihi) i još uvijek se veselim šetnjama držeći se za ruke (sada definitivno mislite da sam pukla???? pa govorim vam da nisam normalna!!!naughtynut)...........i voljela bih biti ljubavna vila, učiniti sve ljude zaljubljenima cerek, da se vole, da nema mržnje, da su svi sretni i nasmijani........da, ja sam definitivno utopista.wink....volim pobjeći u svoj svijet mašte gdje je sve divno i krasno, malo si odmaštam i na taj način si olakšam dan, rješavam probleme ali u isto vrijeme jedva čekam da posjetim svoju obećanu zemlju, to mi daje snage da izdržim......to je moj način smirivanja.........samo kaj znam ja jako odlepršati, pa kada me netko povuče i grubo padnem sa svojih oblaka na zemlju, to jakoooooo boli................

sada fakat trebam prestati kenjati..........više nitko neće doći.............samo još malo: želim da se svakome od vas danas desi neki lijepi romantični trenutak, to vam od srca želim.......a ako se desi, sjetite se da vam je to poslala ljubavna vila.....hihihihihihi




Žali se Fata susjedi: 'Mujo mi je 300 posto impotentan?'
'Kako 300? Jučer si rekla 100.'
'Pao je niz stepenice, slomio prste i pregrizao jezik!'

........hihihihihi, moj nije ništa slomio, hihihihihihideadkiss









- 09:02 - Komentari (7) - Isprintaj - #

11.06.2007., ponedjeljak

ah, jadne muške žrtve

evo jedne potresne priče koja mi je stigla mailom, i zabrinuta za sav muški rod proslijeđujem vam je ovako........znate, stvarno im nije lako.......

Dragi prijatelji,

Ovo pisem da vas upozorim na nesto sto mi se desilo i zato sto sam postao
nevina zrtva prevare ispred supermarketa. Desilo se je ispred Merkator centra u Siski a vrlo lako moze se desiti i vama.

Evo kako to izgleda. Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dvije zgodne tamnopute 18 - godisnjakinje prilaze do vasega auta upravo kad slazete namirnice, koje ste kupili, na pod ispred prednjeg sjedista i
spremate se za odlazak iz centra.
Jedna od njih pocne cistiti vjetrobransko staklo sa Windex-om za prozore, dok druga prilazi do vas i naginje se kroz prozor tako da joj
grudi skoro ispadnu iz grudnjaka i kaze: >Zivio!< sa juznjackim naglaskom.

Nemoguce je ne pogledati je!Kad im se uljudno zahvalis za ciscenje stakla i ponudis nesto za
napitninu, kazu da im treba prijevoz do Kranja i ako ih mozes povesti.

Ako pristanes, obe udju u auto i sjednu na zadnje sjediste. U toku voznje, odmah nakon sto izadjete na autoput, one se pocinju dirati, maziti i ljubiti a
onda jedna preskoci na prednje sediste i otkopca ti hlace, i, dok izvodi oralni seks, druga ti ukrade novcanik.

Ja sam na taj nacin bio napadnut u utorak, srijedu, cetvrtak i petak, ali u subotu i nedelju nisam ih vise mogao naci.

Budite oprezni!




ah, ta divna naša muška stvorenja......a još kada imaju ukusa......Image Hosted by ImageShack.us





- 13:38 - Komentari (2) - Isprintaj - #

08.06.2007., petak

eto mene...

evo da se i ja javim....doduše, napisala sam u srijedu iscrpan post, ali kriva tipkica i odeee........onda sam bila tak jako živčana pa nisam mogla napisati više ništa.......

Hvala svima na lijepim riječima podrške i komplimentima za moju čerce.....dobra je dobra......još da ispravimo neke sitnice, pa bi mogla biti i savršena......suncokretić: ljudi smo, dogovoriti ćemo se.......ima puno ponuda, pa možemo birati, a vi se potrudite nas zadiviti....hihihihihihi.....šala......

kako je moj mužek........dobro obzirom kak je moglo završiti........proveo je par dana u traumi, ispostavilo se da je puknuće dva kralješka stara ozljeda...to je ozljeda stara 20 godina (tada ga je pokupio šleper i opet je prošao super, imao je sreću da je bicikl išao pod kotače a moj dragi između), tada je isto bio u traumi i znali su da je nešto oštećeno jer mu nisu "šljakali" nožni prsti, no tada nisu primjetili da je imao puknuće kralješaka......tako da vam ne moram reći s koliko je "povjerenja" moj dragi tamo proveo jedva 4 dana....htjeli su ga još zadržati, ali moj se obukao i rekao doviđenja.....onda smo pokušali saznati zašto da još ostane i razgovor je tekao ovako:

mužekov tata (koji je isto doktor): zbog čega bi moj sin trebao ostati?
Dr. u traumi: pa znate, treballi bi ga još poslikati.
MT: pa slikali ste sve, kičmu, cijelo tijelo!
DT: Jesmo? ah, pa onda može doma.....

mislim, kaj tu treba nešto dodati.........otpusno pismo još čekamo........

a dragi stenje još i danas od bolova, boli da sve, ama baš sve...dobro se ugruvao......to ga već čini lagano živčanim, jer ne podnosi ležati, ali ipak, svakim danom je sve bolje.....znate kako se ono kaže: svako zlo za neko dobro, pa tako je i ovdje....moj dragec je radio i po 24 i 48 sati bez prestanka, nije imao vikenda, praznika, vremena za obitelj, kada radi-radi najbolje što može, i tako već 16 godina (koliko ima svoju firmu), prvih 4 godine je proveo u državnoj firmi ali vodeći dva odjela, tako da ni tada nije imao mira......eh, i tako se on već zadnjih godinu dana lomi kako da promjeni takav način rada, mislio je mislio i ništa posebno nije smislio, ali nakon ove nesreće mu je ipak sinulo da je to znak da si smanji stres, posao i da se mora reorganizirati i sada ima želju da to izvede do kraja.....jupiiii........

često sam mu ja, pa i drugi govorili da uspori, zar mora čekati da se nešto desi????.....hebi ga, ipak se moralo, ali kada se već desilo i on živ- neka ne bude uzalud, želim mu svu sreću da uspije u svojem naumu........tome se svi jakoooo veselimo........

za sada nam je budučnost kupiti maslinik i za kojih 10 godina se ozbiljno baviti time.....sada bi već laganini počeli saditi, a onda u penziji se posvetiti tome........more, masline, zdrava hrana, i eto nas žive i poletne i u 80-tim........hiihihihihihi...............daj Bože da si ostvarmo svoje želje!!!!!!!!!!!



A dijete......???????????............nakon svih događaja, pa eto i kraj školske godine, njoj se više ništa neda, tj. teško se koncentrira.....samo je umorna i pospana.......ah, neka sve ovo prođe i u sljedećoj školskoj godini će sve biti drugačije.......ove godine joj se stvarno svašta desilo, eto čak je na neki način malo zaboravila lopova, ali prije 3 tjedna došao opet policajac s nekim slikama i zamolio da pogleda dali joj je koji poznat...prvi put da je nekoga pokazala, ali ne sa 100% ali najsličniji......ako ih uhvate, opet će ići na prepoznavanje a to joj je groznan stres....odamh loše spava i sl.......užasno je senzibilno biće i svi ovi događaji ju jako pogode, onda se tu dodaju oni njihovi problemi sa prijateljima i simpatijama, koji su za njih ogromni........i hebi ga.........nešto mora onda "trpiti", a to je u ovom, a mislim i u najčešćem slučaju, škola...........i nervoza po kući, naravno........našto smo mi doma oduševljeni.......nezna se onda tko je živčaniji.........

a evo malo šala..................trebamo svi dignuti gore glavu i zahvaliti Bogu što smo tu i uživati dalje, a ono loše ostaviti za sobom............pusek svima

Ček i nakit



Izvjesni muškarac ulazi s prelijepom, mladom ženom u draguljarnicu i skupa s njom odabere dragulja i drugog nakita u vrijednosti većoj od 50.000 eura. Kad je trebalo platiti, muškarac je izvadio ček i na njega napisao ukupnu sumu.

Prodavač je bio zbunjen i nepovjerljiv, jer je čovjeka prvi put u
životu vidio. Ovaj je opazio prodavačevo dvoumljenje, pa mu reče: 'Brine Vas da li ček ima pokriće?
'U redu, ovako ćemo - budući da je danas petak i već su sve banke zatvorene, zadrzite ček i nakit do ponedjeljka. U ponedjeljak, nakon što unovčite ček, pošaljite dragulje gospodični! Slažete li se?'

Prodavaču je laknulo. U ponedjeljak, kad je krenuo unovčiti ček,
otkrio je da ček ipak nema pokriće. Istog trena je nazvao gospodina, koji mu reče:
'Ček slobodno bacite! Već sam ju povalio...'



Mračni...



Dolazi ženi ljubavnik kući dok joj je suprug na poslu.
Njen devetogodišnji sin dođe kući nenadano, ugleda ih i sakrije se u ormar kako bi ih i dalje promatrao.
Ženin suprug također dolazi kući.
Ona strpa ljubavnika u ormar, ne znajući da joj je sin već unutra.
Dječak: - Mračno je ovdje
Muškarac: - Da, mračno je.
Dječak: - Imam nogometnu loptu.
Muškarac: - To je lijepo.
Dječak: - Želis li je kupiti?
Muškarac: - Ne, hvala.
Dječak: - Moj tata je vani.
Muškarac: - OK, koliko?
Dječak: - 250 EUR.

Nakon nekoliko tjedana muškarac i dječak se ponovno susretnu u ormaru.
Dječak: - Mračno je ovdje.
Muškarac: - Da, mračno je.
Dječak: - Imam tenisice za nogomet.

Prisjećajući se što se zadnji put dogodilo, muškarac upita:
-Koliko?
Dječak: - 750 EUR
Muškarac uzdahne: - U redu.

Par dana kasnije, otac kaže sinu:
Uzmi loptu i tenisice, idemo se igrati.
Dječak odgovori:
Ne mogu, prodao sam loptu i tenisice.
Otac upita: - Za koliko si ih prodao?
Dječak: - Za 1.000 EUR
Otac: - To je grozno, kako si mogao tako opelješiti svoje
prijatelje... to je puno više nego što te dvije stvari stvarno vrijede!
Sad te vodim u crkvu da se ispovijediš!!!

Otac odvede sina u crkvu i u ispovjedaonicu pa zatvori vrata.

Dječak: - Mračno je ovdje.
Svećenik: - Ne počinji mi opet s tim sranjem.



Image Hosted by ImageShack.us

trenutno i Windows-i i nisu baš nešto, pada kiša pa se nema što raditi, idemo svi mi lijepo na kavicu....haa????




- 10:33 - Komentari (14) - Isprintaj - #

01.06.2007., petak

ahhhhhhhhhhhhh

Život nas iznenađuje svai dan, sat, minutu.....legnete mirno spavati, a iz sna vas prene zvonjava mobite...u pola 3 jujutro, nekako znaš da nisu dobre vijesti....eto i nisu bile.......ali čula sam glas svog mužeka, i bez obzira što mi je javljao da je u bolnici i da je imao prometnu, govori, čujem da je živ i tada u mene uđe misao: biti će sve ok, sada je samo bitno da to prođemo svi u što manjem šoku, ja više ne postojim, postoji samo on i moje dijete........a kako je to moje dijete proživjelo, staviti ću vam njen tekst sa bloga......ono govori sve.........a ja samo mogu reći da sam izrazito ponosna na svoje dijete, da mi je žao što to sve proživljava, ali stvarno je posebna, draga, brižna, nježna, jednom riječju predivna.........ribica, mama te voli najviše na svijetu, kao i našeg tatu i sve će biti u redu, glavno je da smo svi zajedno i da se volimo, a uz tu ljubav sve je lakše........

tekst tare:



ne...ne želim da mi se ovo događa...ne želim da meni najdraže osobe pate jer je meni onda još gore...pa zar je moja obitelj ukleta?ove noći probudio me mamin glas koji je dopirao iz dnevnog boravka..bila je uplašena i zabrinuta..pričala je sa nekim na telefon i jedna od rečenica glasila je:"ma biti će sve u redu..."...uplašila sam se slušajući daljni razgovor,kroz glavu mi je prošla misao da je to moj tata te sam otrčala do sobe i vidjela mamu kako sjedi sama...odmah sam znala što se događa.rekla mi je da je tata imao prometnu...vratila sam se u sobu te noć provela u suzama i sa jastukom na glavi jer nisam htjela slušat mamu kako zove bolnicu i tatu...dogodilo se to na nekoj okretnici kod samobora,izletio je sa ceste..auto je smrskan...okrenuo se par puta...trenutno leži u bolnici i biti će sve u redu..iako je natukao glavu i leđa,važno da je živ...neznam zašto,ali mislim da me to pogodilo više od svega...brinem se za njega,ali i za mamu...i u jednom trenutku molila sam Boga da je ovo samo san,ali nije..život je okrutniji nego što mi mislimo... :(

jedino što želim sada je nestat iz svoje kože,svog života i ovoga svijeta...no,nestat ću trenutno samo iz svoje kuće jer idem u bolnicu... :'(

Image Hosted by ImageShack.usvolim te tata...

ApDeJt:

bila sam kod tate sa majkom jučer...tata je divan,uz sve što mu se dogodilo i još k tome nemože se ni kretat,on nije izgubio onaj svoj smisao za humor... :) tek sam jučer zapravo saznala što se dogodilo...hvala Bogu što nije ništa slomio...neznamo još šta će biti,navodno je par kralješnjaka strgano koliko sam ja shvatila,morat će nosit korzet(gips za leđa) i neznamo dal će skoro iz bolnice jer se trenutno nemože ni pomaknut...auto je kod kuće i bolje je da to ne vidite...samo ću reć da bi suvozač poginuo,pa si zamislite kako izgleda..smrskan je skroz...
inaće,jako sam bila sretna što sam ga vidjela jučer..donjela sam mu stripove alan forda..jako se razveselio...došla je kasnije i Jajo,sestra...da samo vidite koliko se svi brinu za njega,a i za nas... :) toliko imamo divnih osoba oko sebe,ali nažalost to vidiš u ovkvim situacijama...

"prijatelj se pozna u nevolji..."

ja,priznajem,nisam baš najbolje...kao što rekoh,ovo sve me pogodilo i više nego što sam očekivala...možda zato što se cijeli život brinem za mamu i tatu,i stalno pazim da im se nešto ne dogodi...jučer navećer,dok sam šetala,sama pomisao na tatu u bolnici izazvala je suze u meni...nekako mi je teško kad pomislim da tamo leži sam,i da možda tužnim pogledom gleda u zid,trpi nepodnošljive bolove i nemože zaspati... :'( dobro je što mu možemo dolaziti i kad nisu posjete tako da sad idem složit stvari za školu i oko 10 cu krenut kod njega tako da nebude sam...kupila sam mu baby maramice da ga očistimo od stakla(sav je pun toga) i uzet ću mu jafa kekse(njemu najdraže) i mp4 da mu nebude dosadno..i taman kad ja odem u školu,dolazi mama i prijatelji tako da neće biti sam... :)

trebamo zahvalit samo Bogu što mu je spasio život,jer nije ovo bila mala nesreća...ali nesmijemo sad razmišljat što bi bilo da je bilo,ili kako će biti..trenutno je najvažnije da se brinemo za tatu i da mu pomažemo jer mu to sad najviše treba...ja sam sretna što je uopće živ,a to što posljedicu nisu najljepše i to što će idućih pola godine biti malo teže,nije bitno...ako sam mogla preživjet pljačku,bakin infarkt i tatinu nesreću..moći ću preživjet i ono što me čeka... :)



tarić još nije znala jutrošnju informaciju da je CT kralješnice u redu i da nije ništa slomljeno niti napuklo......jeeeeee..........vjerojatno će sljedeći tjedan doma.....još uvijek je nepokretan od bolova ali biti će sve ok

svima pozdrav, i čuvajte se....
- 10:08 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (11)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (19)
Veljača 2007 (15)
Siječanj 2007 (19)
Prosinac 2006 (13)
Studeni 2006 (10)
Listopad 2006 (8)
Rujan 2006 (8)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (4)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (14)
Travanj 2006 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi