Don't worry...be happy... :)

12.01.2007., petak

prozvana!!!!

Prije par dana sam čitala nečiji post i mislila sam si "čovječe, koja dobra ideja taviti 5 stvari o sebi" ali nisam bila skužila da se to traži, onak fakat sam čorava......no, naletila i ja na minu......pa se pitam što da napišem......mmmmmmmmmmmm..........razmišljam.....................

1. Obožavam jesti slatko, to toliko volim jesti da sam sada na velikoj muci kako skinuti kile.....katkad mi ništa nije dosta slatko, pa sam jednom jela napolitanke i nešto mi je falilo...pa sam na njih namazala Nutelu i to je recimo bilo to.....ako nemam ništa slatko isti čas se primam pečenja palačinki, a ako sam sama doma i dobro raspoložena, primam se pečenja kolača, a katkad me tak uhvati da ispečem odmah 3 vrste kako bi imala dulje vrijeme (to sam zadnjih godinu dana prestala raditi jer sam se jako zdebljala)...a nije mi ništa teško, jer pečenje kolača mi je hobi od moje 16 godine, kao i skupljanje dobrih recepata....naravno kolača!

2. neznam s novcima, stalno sam u nekakvom minusu......taman dođem na pozitivnu nulu i nešto me "opsjedne" i ja trk u shoping i opet jovo nanovo.......dok sam bila mala uvijek sam se htjela otkačeno oblačiti, sada imam kćer i sve ono što je meni bila želja, kupujem njoj......na nju uvijek potrošim najviše novaca, a ne mogu vam opisati koliko mene usreći njen veseli pogled kada nešto kupujemo i koliko se ona svemu veseli......rađe doma ispečem sama kruh kako bi nas dvije mogle otići u dućan......grozna sam, znam........

3. volim peglati veš, i to si organiziram tako da gledam neki dobar film i peglam.....skužila sam da jedino tako i mogu pogledati film jer inače zaspim......no, grozno NE VOLIM pospremati taj speglani veš u ormar, to mi je najgori posao......imamo malu kućicu i ne previše ormara, pa je u njima itekako tijesno......

4. i ja se užasno bojim zubara.......nažalost, odem zubaru onda kada zaboli........pokušavam djetetu objasniti da se nema čega bojati i da treba redovito ići, na što je upsijem natjerati......ali sebe nikako, svake godine si obečavam da ću otići, i tako iz godine u godinu........perem zube ne 3 min, već 5, samo da ne idem zubaru (naravno da to ne pomaže, padaju stare blombe i morati ću otići, hoću, uskoro, možda, da, možda, uskoro.......)

5. usisavm kuću svaki dan, ne mogu ništa raditi ako nije sve koliko toliko na mjestu, imamo malu kučicu, kako sam već rekla, i ako nije sve recimo na mjestu, izgleda sve jako neuredno........ne volim niti kuhati, ništa, dok nije pospremljeno (recimo napravljeni kreveti, pokupljene stvari (čarape koje ostavi muž) s poda i sl. Znam da kažu da su to osobe koje neke stvari ne drže pod kontrolom pa si onda nađu nešto što uspijevaju, pa im je lakše. Može biti istina....ustvari je istina, samo čovjek treba sebe iskreno pogledati i shvatiti će stvarno koliko je sve to istina.




Prozivam SANELU, DVA, BINU, MEĐVEDICU, MALU BUBICU
- 08:42 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (11)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (19)
Veljača 2007 (15)
Siječanj 2007 (19)
Prosinac 2006 (13)
Studeni 2006 (10)
Listopad 2006 (8)
Rujan 2006 (8)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (4)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (14)
Travanj 2006 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi