Don't worry...be happy... :)

07.09.2006., četvrtak

Friški kapetani II

Dakle, ljudi, ova ekipa je mrak.thumbup...kada sam bila mlađa mislila sam da se samo mladi znaju zabavljati, raditi psine i sl....neeeeeeeeeeeee.......što si stariji, to se bolje zabavljaš, pogotovo ako imaš ekipu.......

Što vam želim ispričati............utorkom vam mi parovi (roditelji djece koja treniraju) idemo na tečaj plesa, tome se svi jako veselimo zbog toga što je turbo zabavno lomiti noge, hvatati korak i naravno smijati se istom drugome. Obzirom da su naša dva "dečka" položili za "kapetane kratke plovidbe", a jedan je bio stručna podrška i logistika, odlučili su se time svima pohvaliti. Moram priznati da su i mene iznenadili, doduše ja jedina nisam znala što spremaju, mada sam posumnjala čim mi je muž rekao da se prije plesa mora naći sa Žacom. Čim se nalaze, sigurno nešto spremaju, ali što.............rolleyes

Žac si je, kao prvo, dao truda da istokari svakome pravu kapetansku lulu, a onda su od šogora, koji je stvarno kapetan, posudili uniformu i tako ušetali.eekeekeek.....................bili su prekrasni, ja vam to ne mogu riječima opisati, jer se to trebalo vidjeti.......prvo face ljudi koji sjede na platou u kafiću i prolaze na kopnu 3 kapetana....poslije su dečki komentirali da sigurno nitko nije pomislio da su kapetani, već svirači limene muzike s Mirogoja........a onda onako prekrasni prilaze škvadri koja čeka ples zajedno s trenericom................VAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUUU.....jedino mi je bilo jako žao što nije bilo frenda koji bi se odvalio, ali eto, bio je na putu.......................jedva čekamo da mu pokažemo slike kada se vrati, ali to nije više to.............zaliven
Onda svi ulazimo u dvoranu diveći se još uvijek prekrasnim muškarcima, i da vam kažem iskreno, zaljubila sam se ponovno u svog muža cerekcerekcerek kada sam ga vidjela u toj uniformi, nije da se palim na uniformedead............ali mu ova tako dobro stoji........................naughty

No, da nastavim.............ulazimo mi i presvlačimo se za ples..........i tada smo se mi, njihove partnerice (plesne i životne) pojavile s majcama na kojima je pisalo "Ponosna supruga friškog kapetana" osim ove koja je imala starog, imala je i natpis sa "starim".yes...............eeee, sada smo bili u kompletu.......još smo na kraju tečaja počeli učiti tango.........plesati tango s facerom u uniformi vam je super..........!!!!!!!!!!!!!!

Fakat, moram se zapitati da stvarno nisam od onih plitkih koji pate na odjelo???!!!!!!!!!!!!!!! Ma nisam, sigurno, ali moj muž, onako visok, lagano preplanuo (još od mora), duga kosa i onda plavo odjelo s zlatnim činovima...............ma svi su mi bili super, pogotovo smo još ponosni što su se super sjetili tako nešto napraviti, jako ih volim.......

A da vam se pohvalim kamo mi babe idemo danas?????????????????????? hm,hm,hm, mi vam danas počinjemo s trbušnim plesomyesyesyes...........sada će se vjerojatno svako pitati, pa koji vam to .............treba?bangbangbang pa eto, čisto zabave radi, a možda se skine i koja kila!!!!!!!!!!! U svakom slučaju, biti će zabavno jer smo sve jako "mlade i prekrasne", pa još i trbušni ples!!!!!!!!! samo da nekome ne padne na pamet da viri kroz prozor eekeekeek, mogao bi imati traume kojih će se jako teško riješiti........roflrofl

Vjerojatno sam opet dosadna zijev, ali zar tome i ne služi pisanje posta???????????????????????????
wavewavewavewavewave

- 10:30 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (11)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (19)
Veljača 2007 (15)
Siječanj 2007 (19)
Prosinac 2006 (13)
Studeni 2006 (10)
Listopad 2006 (8)
Rujan 2006 (8)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (4)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (14)
Travanj 2006 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi