skolioza

ponedjeljak, 12.01.2009.

još jedna priča..

Evo samo da se javim. Razlog toga su dobre vijesti. Da krenem ispočetka.
U 10 mj sam redovito otišla na kontrolu kod dr.Kovača,doduše nisam puno čekala,možda oko sat i pol,i to sam se iznenadila da je tak brzo išlo,mada sam imala redni broj 23 ko i prvi put,samo ovaj put dosta brojeva nije bilo tak da je išlo brzo.I tak me doktor primio,malo popričali i tak mi je i reko da sam 120 po redu na čekanju za operaciju.Mada sam se zapitala zašto ja moram tak dugo čekat kad imam veći postotak skolioze,al eto taman sam se za to i pripremila da za negdje 2 god da ću na operaciju i eto.
I tako ja u 11 mj dobila posao taman počela radit,kad mi jedan dan došlo pismo iz dubrave.Točno sam se iznenadila,a kad sam otvorila još i više.Došla mi lista pretraga koje moram obaviti prije operacije.I sad mi više ništa nije bilo jasno.Znam da se to dobiva mjesec-dva prije operacije.I tak ja nazvala sestru Ankicu i ona mi objasnila nek počem radit nalaze odmah jer ću prije na operaciju i to kroz 3-4mj.Kako me je iznenadila,uopće nisam mogla ni pomisliti da če to biti tak brzo.To mi je baš bio šok!!
I tak sam se opet juče čula sa njoj i ona meni veli nek čak sljedeći tjedan dođem u Dubravu,jer najvjerovatnije ću ići na halotrakciju i u to vrijeme napravit ostale nalaze.
Uglavnom danas sam se opet čula s njom,i molila sam je da mi odgodi barem mjesec dana pa ću onda na operaciju,jer stvarno ovo me je dosta naglo iznenadilo,tud i najgore vrijeme,a željela bih doma biti za blagdane,sa svojom djecom i obitelji.I tak mi sestra Ankica rekla da će ona reć Kovaču da sam bolesna i da nemogu raditi pretrage.Stvarno za nju mogu reći da jako ljubazna,izašla mi je u susret i puno mi pomogla..Stvarno jako sam joj zahvalna..I eto mojoj sreči nema kraja.Kud me strah operacije tud sam i sretna ,samo da se riješim ove grbe..Eto neznam što više na napišem..Molite se svi za mene za mi operacija dobro prođe..
puse svima!!javim se najvjerovatnije poslje operacije..
MIRJANA

- 16:00 - Komentari (18) - Isprintaj - #