Photobucket - Video and Image Hosting

Proći će kad se budeš udavala!

Ova rečenica dobiva jedan sasvim drugačiji prizvuk kad se to, štogod to bilo, mora dogoditi za malo više od 160 dana. Nisam od onih koje su od svoje pete godine s jastučnicom na glavi i plahtom omotanom oko tijela zamišljale kako uz zvuke svadbene koračnice hodaju prema oltaru. Iako za gotovo sve u životu slažem film u glavi ili radim petoljetni plan, o vlastitom vjenčanju nisam nikad razmišljala. Nisam zamišljala čak ni vjenčanicu, ali sve što sam oduvijek znala jest da ne želim izgledati kao figurica na vrhu svadbene torte. I naravno, oduvijek sam znala da veličina moje vjenčanice mora biti 38! Danas kada imam malo više od 160 dana do tog dana veličina vjenčanice je sve manje izgledna jer sve što treba „proći“ do tada neće baš uspjeti pa sam pristala na kompromis.
Dakle za skoro 160 dana ne stignem doći s veličine 42 na veličinu 38, a obzirom da je 34 novi 36, onda je 36 novi 38 i to bi već bilo previše! I također ne stignem uzgojiti duge plave uvojke da bi ih kasnije povezala u frizuru tipa svadbene sarmice. Sva sreća to ni ne želim!

S druge strane za skoro 160 dana se još barem 160 (+/- nekoliko) puta mogu probuditi iz noćne more u kojoj sanjam da:
1. „dolaze po mene a ja nemam vjenčanicu“
2. „dolaze po mene a ja nemam frizuru ni šminku“
3. „dolaze po mene, a ja vama pišem da dolaze po mene i cigaretom spalim vjenčanicu“ (opaska -blog addict)
4. „dolaze po mene, a mene nema“
5. „dolaze po mene, a ja sjedim u dvodijelnom žutom kostimu“ (opaska – moja buduća svekriva od svih boja najviše ne voli baš žutu, ne znam ima li tu kakve simbolike :))
6. „dolaze po mene, al' bez Pere jer on kasni“ (opaska – Pero je među onima kojima je vrijeme izmišljena kategorija)

Sve sam ovo već sanjala i iz svega se može pročitati da me to sve skupa opterećuje, iako samu sebe uvjeravam da me uopće ne opterećuje. Mogli smo lijepo pobjeći u Las Vegas, ali mi smo odlučili napraviti velike polutradicionalne slavonsko/bosanske svatove! Zahtjevan je to posao. No nema veze, drugi put ćemo pametnije:).


Povrh svega još je i Božić, pa onda Nova godina, a usput bih trebala razgovarati sa šefom o povišici no ne znam kako početi, iako bih nekome drugome da je u sličnoj situaciji u par natuknica mogla reći kako da to napravi i da bude uspješan.

Ukratko, sretan vam svima Božić i Nova godina i Dan žena i Uskrs i 1. Maj!

20.12.2006. u 12:00 | On/Off

Komentari (19) | + | -

Crna magija!

Previše sam puta pisala o hrani na blogu. I o dijetama. Ali nikad nisam pisala o crnoj magiji. No neki me je nedužni promatrač pronašao kad je u Google ukucao „kako da napravim crnu magiju svojoj ženi“. Definitivno vrh svih guglarija koje su dovele do Vražje:) Ne znam jel' mi žao žene ili mi je žao njega. Netko je u tom odnosu očito u povlaštenoj poziciji. Možda on ako je pretražujući Google zaista i pronašao način kako da napravi crnu magiju svojoj ženi.
Photobucket - Video and Image Hosting

Kategorija Internet? Humor? Crna kronika? :)

06.12.2006. u 10:05 | On/Off

Komentari (21) | + | -

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dr. Phil proclaimed, "The way to achieve inner peace is to finish all the things you have started and have never finished." So, I looked around my house to see all the things I started and hadn't finished, and before leaving the house this morning, I finished off a bottle of Merlot, a bottle of White Zinfandel, a bottle of Bailey's Irish Cream, a bottle of Kahlua, a package of Oreos, the remainder of my old Prozac , the rest of the cheesecake, some Doritos and a box of chocolates. You have no idea how freaking good I feel.

Arhiva

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (3)
Kolovoz 2006 (3)
Srpanj 2006 (2)
Lipanj 2006 (1)
Svibanj 2006 (4)
Travanj 2006 (2)
Ožujak 2006 (6)
Veljača 2006 (4)
Siječanj 2006 (9)
Prosinac 2005 (9)
Studeni 2005 (11)
Listopad 2005 (7)
Rujan 2005 (7)
Kolovoz 2005 (5)

Linkovi

Bloghaer








E-Mail!




Top linkovi

Žemskinje

Armanina
Dva
Dinamitna
Demjan
Dupinka
Dora
Dragica
Izgubljena
Jazzie
Jezdi
Jana
Koki
Moix
Penellopa
RiLady
Rubia despues
Slatka žvakica
Trill
Zvončica

Muškići

Đuro
M5
JJ
Neutrino
SSpot
Zlo-i-naopako