IGRA GENERALA U PRVOM RAZREDU

19.07.2018.


picture: digital art

A bili smo nas troje dečki iz dubrovačke Preparandije jako dobri prijatelji: Cvjetko koji je bio poznat po tome, da je uvijek imao jedan naheren pramen kose vjerojatno od spavanja, Davor Lucijanović Dabrović koji je kasnije postao slikar i mimo interesa i volje svojih roditelja i ja.

Vrlo često pred samu nastavu ili za vrijeme odmora ili nakon škole mi smo se igrali igre “generala”. Bijaše pored škole jako puno vrtova i u tim vrtovima mirte i oleandera pa bismo se mi zavlačili u tu mirtu igrajući se generala:

“A što si ti, Zlatane?”

“Ja sam general.”

“E, nisi ti general, nego sam ja general.”

“Onda sam ja general generala”.

I tako bismo se igrali neko vrijeme, a onda svatko svojoj kući.


iz moje knjige "DNEVNICI - 4. DIO"

http://www.digitalne-knjige.com/gavrilovic40.php

ISBN kod NSK RH 978-953-354-048-1

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.