Priroda Djeca Mi

petak, 22.04.2011.

Prvašići Komareva

SADNJA LJEKOVITOG BILJA

Photobucket
Okupljanje, pregled sadnica cvijeća i dogovor

Photobucket
Nas stotinu idemo po malu kanticu vode, mi smo vrijedni vodonoše koji samo čekamo tren da zgibamo u nekom smjeru

Photobucket
Učiteljica Jelena najvrednije je brinula o uređenju zemlje u spirali

Photobucket
Zaljevanje, morali smo u život vratiti nekoliko usahlih cvjetnica

Photobucket
Uređenje spirale s nekoliko različitih foto-pogleda

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Međusobno povezivanje, povezivanje s Prirodom, umirenje nam je trebalo i slušali smo zvukove oko sebe

Photobucket
Radovi - svaka grupa na svom komadiću zemlje radi svoje oblike

Photobucket
Sunce sa zrakama

Photobucket
Srce sa malim srcem iznad sebe, uvijek je to simbol koji djeca najradije ostavljaju iza sebe

Photobucket

Photobucket
Mali građevinari ostavili su kreaciju kuće

Photobucket
Krenuli smo s mjesecom pa zvijezdom pa na kraju napravili Uskršnjeg Zeca!?
Photobucket
Vrijedno crtanje impresija i upisivanje u bilježnice


Photobucket
Oči u oči s kozama

Photobucket
Koze ipak u očaju poželješe zgibati, ali hrabri lovci ne odustaju

Photobucket
Još jednom mi, i mi i mi...
Bilo je divno, veselo, živahno, neuhvatljivo...

Photobucket

Photobucket

- 17:23 - Komentari (1) - Isprintaj - #