'Google knjigovodstvo'!

srijeda , 03.07.2013.

Ući u poduzetničke vode nije lako, a u njima opstati još je teže, osobito kada imate 'situacije' sa vašim knjigovodstvom.

Zagreb je zapravo mali samo prostorno, jer na ovako malom prostoru ima toliko različitog tumačenja zakona, da kao novopridošlica u poduzetništvo, možete steći osjećaj da živite u pr.multikulturalnom Londonu ili Parizu.

Odlučite li tako svoje račune voditi kod knjigovodstva na jednoj strani Zagreba, usosili ste se u startu jer oni sa drugog dijela Zagreba tumače zakone na posve drugačiji način. Zatreba li vam stoga neko tumačenje zakona i, još važnije, njegove provedbe, moguće je da ćete dobiti posve različita mišljenja. Kako je to moguće, pitate se? Ooo, u Zagrebu vrlo moguće.

Što se to pobogu događa u praksi?
Za primjer, neki knjigovođe priznat će vam račune koji nemaju potpis i žig (jer to rade svi), a drugi ih vratiti (jer po zakonu zapravo morate imati elektronički ovjeren potpis koji onda vrijedi online). Nadalje, nekim knjigovodstvima možete sve slati e-mailom, drugima obavezno fizički dostavljati svaki božji papir. Jedni, na sreću mnogih malih poduzetnika, priznaju materijalne troškove (jedini zakonski način za izvlačenje novaca osim plaće i plaćanja turbo visokih poreza!), dok drugi u čudu govore nema šanse (?!). Treći su već uspjeli naći rupe u provedbi fiskalizacije i vješto zaobilaze propise, a drugi i na najmanji prekršaj upozoravaju....

Malom poduzetniku dođe da: viče (1.korak), pokuša riješiti situaciju ispitivanjem više 'stručnjaka' (2.korak), pokuša shvatiti što je upravo doznao (3.korak), počne se smijati od muke jer je upravo shvatio da je dobio 3 sasvim različita tumačenja propisa (4.korak), dođe mu da odjavi firmu i radi na crno, iako od toga brzo odustaje (5.korak), prilagođava se situaciji, počinje izučavati dijelove prava (iako nije odvjetnik niti ima za to vremena) (6.korak) i postaje oprezan kao lav pri napadu na žirafu (7.korak), a sve u svrhu opstanka i razvoja svoga biznisa.

Zaključak nas malih i (po)tlačenih jest da nam treba doslovce 'Google knjigovodstvo'...ono koje je na granici besplatnog/open za sve, TOP kvalitete i naplaćuje se od onih koji imaju/mogu platiti više. A kako danas nema toga što ne guuglamo, guglali bi i copy-pasteali i pravo i propise i zakone i - knjigovodstvo.

Onda ne bi tri različita knjigovodstvena stručnjaka mogla reći - različito, jer bismo imali 'Google knjigovodstvo' koje kaže: OVAKO JE! :)

Oznake: google, knjigovodstvo, računovodstvo, računi, zakoni, propisi

10 navika uspješnih ljudi

petak , 21.06.2013.

Vikend je, prema mnogim istražiteljima uspjeha, ključan za odrađivanje svih onih divnih opuštajućih stvari, kako bismo radni tjedan dočekali što spremnije i kako bismo bilo što - uspješniji. Stoga, ne zaboravite posvetiti vrijeme ovim sferama života...

1. Vrijeme s obitelji
Rezervirajte vrijeme za obitelj i prijatelje. Provedite ih s onima koje volite najviše

2. Vježbajte

Prošećite, rolajte, trčite, otiđite u prirodu..samo se pokrenite! To će vam dati nove ideje i razbistriti vam um

3. Oživite hobije

Pokušajte barem jedan vikend u mjesecu posvetiti svojim tajnim strastima, primjerice čitanju ljubića, slaganju puzzli ili nečem sasvim drugom.

4. Spavajte i isključite se

Vikend je idealan za spavanje i odmaranje, a isključivanje iz svih poslovnih obveza svakako vam treba biti prioritet

5. Volontirajte

Volontiranje u pučkim kuhinjama, socijalnim samoposlugama ili nekim humanitarnim organizacijama omogućit će vam da upoznate ljude i promijenite perspektivu

6. Upoznajte nove ljudi

Uspješni ljudi se ne "umrežavaju" slučajno, to je jednostavno stil života. Gdje god oni bili i što god oni radili, uvijek će će pokušati uspostaviti nove kontakte

7. Meditirajte

Razmišljajte o svome životu na način da se opustite i prepustite potpunom opuštanju, u kući ili u prirodi

8.Smijte se

Bez obzira gdje ste i što radite, smijte se što više. Od srca.

9.Gledajte blesave filmove

Doista je divno sjesti pred TV ili kompjutor i gledati lagane filmove koji će vas opustiti, odmaknuti od stvarnosti, oduševiti, nasmijati, razveseliti....

10.Vrijeme za ljubav

Grlite i ljubite osobu koju volite, izmasirajte se, odvedite je na wellness vikend. Provedite kvalitetno vrijeme zajedno.

Oznake: uspjeh, business, ideje, navike

Šetači pasa

srijeda , 19.06.2013.



Tražite dodatni način za zaradu ili samo volite šetati? Zašto ne biste šetali profesionalno, odnosno brinuli se za kućne ljubimce.

Oglas smo ugledali postavljen na kvartovskoj ploči na Jarunu, koji mami jednostavnom ponudom. Iako 40 kuna po satu nije malo (studenti su za pakiranje proizvoda obično plaćeni oko 15 kuna!), ovaj se ponuđač posla usmjerio na one koji imaju ljubimce, vole ih i žele platiti da ih netko od povjerenja kontinuirano šeće. Naravno, osobe koje će unajmiti šetače pasa obično su i one više platežne moći, stoga bi za ovog oglašivača bilo dobro da se reklamira i na nešto 'fency' mjestima.

Ali svakako posao od kojeg se može lijepo zaraditi, ako imate stalne mušterije.
Korak dalje u razvoju biznisa svakako bi bila web stranica koja bi nudila savjete o šetnji i igrama sa psima, a jednog dana i web shop, specijaliziran za prodaju opreme potrebne za ugodnu igru i šetnju.

Oznake: Psi, šetnja, business, ideje, zarada

Reklame na bedrima žena

utorak , 11.06.2013.



Novi vrlo zanimljivi trend polako osvaja Japan, odnosno tamnošnje žene koje za potrebe promocije iznajmljuju svoja bedra. Orange News piše da je broj žena koje pristaju po osam sati dnevno na bedrima nositi naljepnice s logom ili reklamnom porukom tvrtki u porastu svakog tjedna.

Žene moraju postavljati svoje slike s vidljivim oglasima na vlastitim Facebook i Twitter stranicama, a same promidžbene usluge promoviraju se putem PR tvrtke Absolute Territory (apsolutni prostor).

Zanima nas kako bi ovako nešto prošlo u Hrvatskoj i regiji :)

Oznake: reklame, reklama, bedra, guerrilla

Cipele direktno iz - raja!

ponedjeljak , 10.06.2013.



Nedavno smo ugledali natpis u trgovini: ove su cipele napravljene u raju! Je li ovo dobra prodajna fora? Naravno!

Ljudi iz marketinga ili prodaje trgovine cipela dosjetili su se napraviti malo iznenađenje svojim kupcima i uz nove zlatne cipelice koje ženama ne mogu promaknuti postavili simpatičan natpis.

Hoće li natpis utjecati na povećanje prodaje? Vrlo moguće!
Hoće li se naći još žena koje će fotografirati cipele+natpis, shareati fotografiju putem društvenih mreža i tako privući dodatnu reklamu i kupce? Definitivno!

Sigurni smo da ste zaključili da se svaka maštovitost na direktnom prodajnom mjestu isplati, jer trgovina u West Gateu je upravo dobila besplatnu reklamu.

A sad jesu li ili nisu cipele imalo nalik onima iz raja, za ovu priču, reklamu i prodaju u trgovini, manje je bitno :)

Oznake: cipele, moderno, žene

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Blog.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Blog.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Blog.hr kliknite na gumb "Slažem se".Slažem se