podloga

petak, 05.11.2010.

cudno

Image and video hosting by TinyPic
imam prijateljicu koja je promjenila nacin zivota olitiga visi na fejsu, ono zena gradi neke farme, igra poker, salje pokone i svasta nesto sto ja ne znam. nisam obracala paznju za time jer svako ima pravo da provodi svoje slobodno vrijeme kako zeli, a i nisam tip osobe koja kljuca ostalima, jebiga radi sto oces i bok. ali nesto mi je zapelo za oko, ima ona cudo prijatelja tamo na fejsu, gledam ja, puno nekih stranjskih, nista ne pitam, mozda zena zeli malo vjezbat stranjski jezik u pismu, bo. i tako mi na jednom izlasku, ono dobro je, nema guzve, muzika dobra i prolazi jedan decko pored nje tj. pored nas ko pored turskog groblja. mislim nije nista, znamo ga iz videnja i mozda mu danas nije po cefu pa nece pozdravit ali sutra oce ali ono mene malo zagolica jer sam vidjela da joj je on frend na fejsu. pitam se kakvi su to frendovi koji se u zbilji ni ne pozdravljaju ili je to neki fejskovsi kodeks: tko ti je fejs frend u zbilji ne smije ni zucnut ;)) naravno, posto nisam čka nego pravi frend nisam je jebavala s pitanjima nego mi je nekako bilo zao jer prava je cura, dobra, vrijedna ali je sklop nekih ruzni stvari koje su joj se izdogadjale udaljili su je od pravih frendova i gurnuli u virtualno sranje ili mozda ona tako bas zeli, bo.
i sad meni nije jasno, koji je status tih frendova na fejsu, jel to ekvivalent za poznanike u stvarnom zivotu?

- 10:17 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.