podloga

ponedjeljak, 30.03.2009.

novi materijal za proljetnu koznu torbicu

odlucila sam da necu piti nista od terapije. cak ni kalci. recesija je pa cu se i ja toga drzati. ma ne. nekako sam pocela vjerovati da bez obzira na svu kolicinu lijekova i ostalih pratecih preparata ce me proci i opet mi doci jer to tako mora biti.
JER PROLJECE JE, A U(NA) MENI NEMIR...
kada pogledam slike, nije tako strasno, cak moze posluziti kao dezen za torbicu ;)))) torbica od ljudske koze alergicara ;)))) samo korisnica bi morala trositi velike kolicine bodymilcha za odrzavanje jer imam suhu kozu ;) crni humor
dobro je dok se manifestira na kozi, samo da ne krene na sluznicu disnog trakta

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

- 12:59 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.