podloga

utorak, 06.05.2008.

Moja Fiume, Riko mila

Kada sjednes na MARKO POLO onako sa palube odozgora pocinju se otvarati neki novi vidici voljenog grada. Trabalo mi je da sjednem u staru kantu da bi shvatila da lovu koju uplacujemo svaki mjesec za "spomenicku rentu" nije porez na budale. Gladam obnovljene facade, pa dolazi osmjeh na lice. Sjedim i razmisljam da treba uvesti samodoprinos s kojim smo pol (i vise od toga) grada izgradili. Znate ono; radni ljudi svome gradu. Nazalost Rijeka je uvijek neka zadnja rupa na sviralu kada se dijeli drzavna lova. Nema veze. Mi ne dobivamo drzavnu lovu ali zato dobivamo drugo bogatstvo. U Rijeku dolaze ljudi sa svih strana lijepe nase ali i sire i dalje. To cini rijeku bogatijom, jer donesu nesto svojega, poprime nesto "domaceg". Bas to je ono sto nas cini "naprednim", nezatucanim jer ovdje se bas i ne prebrojavaju kromosomi i krvna zrnca, jer nema smisla ;).
E, al ja bi samodoprinos pa da vac jednom napravimo taj autobusni kolodvor jer toliko negativnih konotacija ostavlja na ljude u tranzitu. Kazu projekt je gotov i da ubrzo krecu u realizaciju.
Nisam mogla vjerovati kada je brod poceo isplovljavati, na prstice sam se propela i izvijala vrat da vidm ovu i onu zgradu. I vidi tamo je moj faks, e vidi mi se krov od firme, ajme vidi ovo... i onda se onako uhvatim, da sam nesvjesno pocela pjevati pjesmu Denisa Kraljevica, Fiume?! Ja pjevat! Al jednostavno je dosla sama na usta.

... Fiume, kao prva djevojka.....

POSLUSAJ OVO









- 08:02 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.