Never be affraid to dream!

22.11.2008., subota

Here I come

Evo da vas obavijestim da dolazim kod dragoga, što će reći u VG, što je blizu Zagreba, a znam da ima zainteresiranih za kafe, pa da vam javim...mislim da u srijedu Alex radi pa ću imat dio popodneva slobodno, od nekih podne do 8...tako da bi stvarno volila otić na kafe:))

Nešto mi9 na Fejsu ne štima, nije htjelo poslat poruku svima kojima sma htjela pa evo pišem ovdje:;)

Inače, neki dan sam pala ispit iz obiteljske pedagogije i bila tužna, ali sada sam ok:) Eto, prvi ove godine...valjda nije moglo da prođe jedna godina, a da ne padnem bar jedan ispit:) Bit će bolje sljedeći put:)

Puno vas pozdravljam i nadam se vidjet neke od vas:=))

Pusa od Ninuškeeeeeeeeeeeeeeeeee

13.11.2008., četvrtak

Vjenčanje br.3

Evo, napokon je stigao opis vjenčanja br. 3:) Bez slika ovaj put jer stvarno nisam baš slikala, a sliku mene uopće ni nemam. Ali bila je ista haljina, samo različita frizura:)) Imate neke slikice na facebooku....:)

Frizura...nastala spontano, nakon par pokušaja....uglavnom je bila puštena kosa, jedan dio sam nekako zafrknula i onda sam našla jednu zelenu špangicu na leptirića ito stavila, to je dalo nekakav štih mojoj frizuri:))

Kod M doma smo Ja, D i D bile zadužene za ukrašavanje auta, a kasnije sam ja stavljala revere gostima uz pomoć dvije D :) Iako smo tu dužnost izbjegavale, pošto drage Maje (koja je to valjda trebala stavljati) nije bilo neko vrijeme same smo se primile posla:) Nikoga nisam ubola! :))

Svirala je i pjevala jedna klapa kod nje doma i ugođaj je bio odličan. Popih malo hhhmmm, čega ono...? Nešto crveno ali....sad ne znam dal je višnjevača ili nešto drugo....e ne sjećam se više...ali mislim da višnja nije. Nije ni travarica ni orah ni loza ni koza ni vino. Bo. I naravno juice:))

Ljudi je bilo oko 130-150.

Kad su mladoženja i njegovi gosti stigli počela je fešta a draga mladenka je izašla iz kuće i bila je predana svom mladoženji:) Imala je istu haljinu kao i Silvija, da napomenem još jednom:)) I jedna i druga su izgledale fantastično u njoj:))

Krenuli smo do crkve, oženili su se, a onda je počelo slikavanje mladenaca sa svima:)) Mi cure, prijateljice smo se sve zajedno slikale s mladencima. Smrzla sam se vani dok je trajao ples na rivi i noge su mi otkazivale. I onda smo napokon krenuli na moje olakšanje prema hotelu:) Bilo je lijepo na rivi ali jaaaako hladno i jaaaako bolno. I mračno.

Hotel je bio jako lijepo uređen, tj.sala:) Stolovi su također ili okrugli, kao kod Silvije. Nas je za stolom bilo 7.
Hrana je bila dobra (pršut, sir, namaz od škampi njaaaaamiii, salata od mrkača neeee, ali probala sam tek toliko i tako...nije mi nešto..., juhica odlična, pa šurlice - njih ne volim baš, pa meso, krumpiri, povrće...torta je bila fiina, ali konobar mi ju je odnio dok još nisam bila gotova s njom!!! Mislim, jela sam je 15 minuta, nisam mogla odjednom...)

Muzika - presavršena!!!

Ugođaj i zabava i ples, odličan provod!! :)

Mi cure smo naručile kod benda da svira pjesmu Prijateljice od Severine, pa smo joj otpjevale, neke na mikrofon, neke ne:)) Sve smo bile zagrljene, zajedno s mladenkom i pjevale, dok nas je kamerman snimao. I tako, pa suza jedna, pa suza druga, pa vidiš ovu da plače, pa ova do mene plače, pa ajde, sad moram i ja, tako da smo do kraja pjesme sve plakale:)) I završile u wc-u popravljajući šminku i brišući nos:)))

Ma pre pre! I ja bi tako da meni:)))


Noga mi je malo bolje ali još šepam. nego sad me pazuh boli od jučer....hmmm, možda neki potkožni prištić će narasti.....nadam se...

Pusa svima!

10.11.2008., ponedjeljak

Let sa stepenica - slijetanje u kuhinju

Dakle, danas sam imala opet jednu nezgodu u Nina stilu. Naime, sletila sam sa stepenica. Ne brinite se, nisam ništa slomila, niti raskrvarila, nisam ništa uganula ALI....boli me stopalo kad hodam pa malo šepuckam.
I tako silazim po stepenicama, dolazim do zadnje stepenice, sklizne mi noga (papuča je kriva) desna i elegantno sam sletila na pod u kuhinji, ravno ispred ulaznih vrata. Nisam razgila ni koljeno, ni lakat, ni dlan...eto samo to stopalo boliii:( Naravno da mi je smiješan taj događaj, ali što meni nije smiješno:))

Pazite kako hodate moj savjet dana:))

03.11.2008., ponedjeljak

Opet ta Fiesta! i kratki update!

Dakle, čovjek bi se neki uhvatio za glavu i bacio auto na smetlište nakon svih tih silnih kvarova i događaja...

Prije nego napišem što se najnovije MENi naravno, dogodilo s Fiesticom da nas sve zajedno ukratko podsjetim što se sve i događalo...

Dakle, auto je star skoro kao i ja..ima nekih 18 godina...i dobro nas je služio do protekle 2 godine...

S njim sam najviše ja imala događaja...

Prvo sam opalila u neku grotu dok mi je tata signalizirao gdje da se parkiram. Nesporazum je završio mojim zabijanjem u grotu. Sva sreća auto je prošao sa minimalnom štetom:) Moja reakcija nakon udara - smijeh, a što drugo.

Jednom sam išla po brata i njegove frendove na autobusnu stanicu i naravno išla se unutra okrenut i tako sam jako zavrtila taj volan - naravno da nije servo - i nisam ga vratila koliko spada pa sam udarila u onaj rubnik...već sam vidjela svoj cijeli život...hehe, nije se niš dogodilo osim što se auto odbio od rubnika i skoro zgazio jednog frenda. Taj događaj me šokirao. Da:)

Prije nego što sam uopće dobila vozačku, prije desetak godina i više imali smo veći sudar sa krivicom drugog vozila koji je stao nasred ceste. Šteta je bila malo veća, ali nikome se ništa nije dogodilo.

Jednom sam udarila mačku koja je skočila na cestu. Mačka je preživjela.

E onda počinje zabava.

Jednom mi je auto zakuhao na putu prema Jurandvoru i to točno (srećom) na jednoj ravnici, odmah preko puta odlagališta smeća na Krku. Išla sam s 2 bratova frenda po mog brata na instrukcije. I tako auto stao i zakuhao. Još su me ova dvojica prepala da će auto explodirat, a ja se prepala i počela trčat ča od auta na njihovu provalu smijeha.

Auto zakuhava drugi put......puši se iz motora.

Problemi s uljem. Milijun problema s uljem.

Problemi s auspuhom - to je isto bilo prije nego sam provozila.

Gašenje u vožnji na NIZBRDICI!!

Famozan događaj rikavanja nasred gradskog parkirališta.

I sada najnoviji događaj. Današnji događaj. Ovako se to zbilo....Išla sam u teretanu...s autom naravno jer mi je dosta daleko od kuće. Taman sam ušla u ulicu gdje se nalazi teretana kad začujem glasno bubnjanje. Gledam ono - what?! I stanem. I niš se ne čuje. Krenem opet - opet buka. Pogledam iza misleći da se možda zapalio od straha i ništa. Stanem nasred ceste naravno, izgasim auto i izađem, odem iza i vidim da se neko čudo metalno šulja po podu. Izgleda kao poklopac od onih starih kanti za smeće. Nešto kraj auspuha - neki malo bolje informirani će znat šta je to. I niš, ja to zakačim opet i krenem. Išla sam valjda 20 na sat da ne padne opet. Naravno, kad sam se vraćala iz teretane mi je na pol puta opet to metalno čudo palo. Pa sam opet stala. Mislim da će sutra bit ravno stoti put da ovaj auto ide kod mehaničara. Ali stvarno bi nam trebao ovaj put dat gratis popravak. Ne mislite li vi tako?

:)

Vjenčanje br.3 slijedi u sljedećem postu vrlo brzo:)

Pozdrav svim dragim blogerima i čitateljima!:)

Dodatak!

Ovako...vidim da krivo mislite pa da ispravim to:)

Prvo, imamo novi auto godinu dana, isto je Fiesta, samo novi model...i super je:) Obožavam je voziti. Bez brige, shvatili smo da se opasno vozit u ovom autu:) I stara Fiesta nije polovna..:) Samo je stara eto..

Danas sam je odvezla kod mehaničara da popravi kočnice i rekla što se jučer dogodilo i dečko je rekao da je to poklopac od rezervne gume koja pak nije bila na svom mjestu nego u bunkeru?! Brat je neš experimentirao i očito da nije dobro zašarafio taj poklopac. Eto..

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.