Never be affraid to dream!

24.09.2008., srijeda

Razno

Taman sam napisala svima reply na komentar i nešto je krepalo i sve je nestalo, ah kvragu! :)
No dobro, tu ću samo dat odgovore na neka pitanja....
Cijene nekih proizvoda ste tražili:

Mice mace koštaju 40 kuna, svaka je drugačija i sve je to ručno rađeno.
Mali ćukovi...eh, iz određenih razloga ne mogu navest cijenu za male, ali cijena ovih velikih ćokova za svijeće je 75 kuna.

Mirisna lampa košta 120 kn, mornarići 35, isto toliko i ove male preslatke životinjice. Već sam si 2 kupila:D Jednu sam platila punu cijenu, a jednu sam naravno s popustom:) A magneti su po 30 kuna ovi na slici, a imamo i magnete na glagoljska slova po 20 kuna. :) Eto, ukratko:)

Sada sam kod najdražeg mi Alexa i uživamo...:) Tokom ovog posjeta upoznat ću nakon dugo vremena nekoliko mi jako jako dragih blogerica, a o tome ću nešto napisat nakon susreta naravno:) Haljinu još nisam našla, niti dala šivat...malo su skupa ta šivanja pa ćemo još malo potražit...:)

Uglavnom, imam taj novi mob ali i dalje koristim stari:) Prirastao mi je srcu...a i na tom novom mi nema niti jedne poruke...:( No dobro hehe...:)

Prije par dana sam 2 dana zaredom bila u Ri - jedan dan sam vozila brata i susjeda u njihov stan (počeo fax),a drugi dan smo mama i ja išle u potragu za haljinom....nažalost, imale smo jaaako malo remena. >I našle jaaaako skupe šivačke salone. Ah....vizualiziram si savršenu haljinu....zelenu ili roskasu...onako violet boja....no vidjet ćemo:)

Sad vas pozdravljam...malo bzvz post, ništa vam strašno zanimljivo ili smiješno nisam rekla. Nisam pala nigdje, ništa nisam razbila, nisam krivo naplatila jer više niti ne radim nažalost...ah da, kao i po običaju zaboravih par stvari uzet sa sobom. Ovaj put to su: piđama i pozivnica za vjenčanje Silvije. A mora se nešto zaboravit...:)

Veliki pozdrav, stižem za par dana:) Mislim novi post hehe:)

Trenutno raspoloženje i stanje: Kašalj, malo me boli guzica, vesela i sretna:)


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.