Never be affraid to dream!

04.09.2008., četvrtak

Slobodno mi čestitajte...

..nemojte se sramit...:) Mislim da i zaslužujem najveće čestitke..bez imalo skromnosti....

Zašto?

Pa dragi moji, danas je bio ispit iz matematike. Da, da, prošla sam ga ali nije u tome stvar.....

Dobila sam 5!!!!!!

PEEEEEEEEEEEEEEET!!! ALOOOOO 5! :)

Znate kad sam zadnji put dobila 5 iz matematike? U 6.osnovne negdje....tako nekako.....dakle Nina....svaka ti čast:) Ponosim se sama sobom danas:)

Uz puno veselja i sreće pozdravlja vas vaša Ninuška, a svom najdražem Alexu šalje 5 velikih pusaaa!:)

Trenutno raspoloženje: Mogla bih poljubit nosoroga od sreće!!! :) Sretna, vesela, zadovoljna, ponosna!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.