Never be affraid to dream!

26.08.2008., utorak

3 vjenčanja, kumstvo i besparica:)

Dakle, riječ je, o vjerovali ili ne 3 vjenčanja na koja sam pozvana:) Štoviše, jednoj od mladenki sam i kuma:) Veselim se svim tim vjenčanjima! :) Jedini problem je u tome što se ta 3 vjenčanja odvijaju u nepuna 2 mjeseca. Jedno vjenčanje je sad početkom 9.mj, drugo je sredinom 10., a treće samo tjedan dana nakon drugog! Prije sam kukala kako nisam nikad bila na vjenčanju, eto ti sad 3:) Žene se moje dvije dobre frendice i jedna mi frendica s faxa. :)
No eto, običaji nalažu i darove, a dvije mladenke su izrazile želju za novcima, a ne darovima (a ja bi jako rado kupila neke darove šmrc), pa eto sad moram pazit na ono šta zaradim jer neću im valjda dat 100 kn samo. Odoše moje plaće na darove:) Da su se malo bolje rasporedile hehe:) No dobro, 9.mjesec je idealan za vjenčanja, još uvijek je toplo, bliži se jesen, turisti napokon odlaze (iako to sad nema nikakve veze). :)

Da, kuma sam i to naravno znači da i ja predstavljam neki važan faktor na vjenčanju, tako da sad treba naći i smisliti što obući. Imam neke ideje, ali treba naći u dućanu tako nešto:) Frizura? Pa...nemam neke posebne ideje niti želje...pustila bi kosu, ispeglala, i nekako jedan dio uhvatila...nemam pojma...bo, još je rano ipak:)

Alex mi je prije 2 dana otišao doma :(((((((((((((((((((((( Tužna sam! :((((((
Za dva tjedna je opet tu jer....pa vjenčanje je! :) Prva postaja - Rijeka.
Naravno, bit ću takjo dobra pa vam ubaciti koju slikicu:) Posebno sa onog gdje kumujem:)

O da! Skoro zaboravih!
Jučer je bio jako zanimljiv dan na poslu mora se priznati. Prvo sam nekim Amero-Bodulima (ljudi rođeni na Krku, nastanjeni i oženjeni u Americi) krivo naplatila. Nisam sigurna kako mi je to uspjelo. Računala sam na kalkulator sve i ispala cifra od 195 kn. Žena koja ih je vodila njima govori da ću im dat popust (ma marš bezobraznice jedna, ona će tu šefovat, e nećeš!! Jel u dućanu pitaš popust??) . No, dala bi im svejedno mali popust. Ok, i tako rekoh ja, ajd 150 kn može (malo previše, ali nema veze). I plate oni, odu ća, a ja idem zapisat na papirić šta sam prodala i za koliko. I gledam ja malo čudno....ček ček Nina, krivo si ti to njima naplatila. Naplatila si im DUPLO MANJE!!!! JESI TI NORMALNA??? ja neznam...ovo je biser svih bisera, biser svih razbijenih stvari u dućanu. Ipak ovo zaslužuje titulu naj Nininih bisera za vrijeme posla. Mislim, račun je trebao doć oko 320 kn, ali ne, ja im zaračunala 195 i još popust! Bome su dobili popust. BIlo mi je tako bed pa si nisam uzela plaću za taj dan.

Kasnije taj isti dan, nešto sam zapisivala, a troje ljudi gledalo po galeriji. Kad odjednom pras! Lomljava stakla. Žena u šoku. Ja isto. Ja ne znam dal je žena šta dirala, mislim da nije kriva, ali uglavnom razbila se jedna stalaža, sve stvari su popadale dole, ali srećom zbog ribarske mreže se ništa osim stakla nije razbilo. Susjed zlatar je uskočio i pomogao mi oko stakla pa smo to riješili. Našla sam duplo staklo negdje pa ga stavila tamo di se ovo razbilo. O koji dan! :) Avantura, bome da:)

Pa.....do čitanja dragi moji, a sad krećem u obilazak:)

Pusa!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.