Never be affraid to dream!

01.07.2008., utorak

Objavljujem...

...da u petak imam ispit iz metodike htvatskog i da mi se ne da učit i da zaostajem s planom svojim (danas sam trebala obradit do 24. pitanja, a ja sam na hmmm...13.zapela)

...da mi stara babetina krade sate za posao! Ona prima i penziju i još mora radit kod ove na crno (ni šefici nije drago ali šta može, smislila je neki plan, valjda će uspit), a ja sjedim doma za to vrijeme..

...da ne koristim vrijeme dobro

...da se nadam da će prof pitat da sama izaberem pitanje

...da sam počela skidati filmove i crtiće s neta u stilu

...da sam skinula Trnoružicu Diznijevu

...da sam skinula par srednjoškolskih filmića koje volim gledati - BRATZ I BRING IT ON All or nothing

...da sam skinula Step up i pogledala jedan dio i svidio mi se

...da sam skinula Sex i grad i poludila jer se ful slabo čuje i na nekim dijelovima se pol face ne vidi

...da su filmove snimali amateri u kinu koji nemaju pojma o snimanju

...da sam smršavila kilo, dva

...da sam otvorila još jedan blog, ako se potrudite naći ćete ga u linkovima:)

...da sam sretna šta sam opet u blogosvijetu:))

...da vas sad pozdravljam da ne postanem boooring:)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.