Never be affraid to dream!

11.03.2008., utorak

Oprostite, oprostite, znam znam već sam svaku mjeru prevršila:( Okolnosti su takve eto...:( NO, ja za vas imam par dobrih vijesti!:)

Prvo!
Prošlu srijedu sam imala ocjensko iz hrvatskog i super je ispalo, prof je bila oduđevljena i dobila ja plus 5, ostale 3 cure dobile 5. :) Imala sam obradu pjesme Visibaba, nažalost za to nemam snimku, ali za ocjensko iz prirode od danas imam! :) Isto je bilo jako dobro, doduše, falilo je vremena, pa sma morala neke aktivnosti srezati ali sve u svemu je dobro bilo:) 2 brige manje:) Iz prirode sam imala obradu Pravilne prehrane, u 1.razredu:) A kako su ta dječica slatka:) I super su mi bili, kao i ovi sa hrvatskog prošli tjedan:) Oni su pak bili 2.razred:)

I za hrvatski i za prirodu sam imala za početak asocijacije: hrvatski: konačno rješenje je bilo visibaba, a priroda: konačno je bilo hrana. I brzo su oni to pogodili, pametna djeca, nema šta:)

Hrvatski: Znači te asocijacije, pa smo razgovarali o visibabama, o proljetnicama, onda sam im izrecitirala tu pjesmu:) Pa smo kratko pričali o njoj, onda su oni čitali pjesmu, a nakon toga su dobili 2 zadatka. 2 grupe su dobile zadatak napraviti igrokaz o susretu 2 ljubičice i visibabe, a druge dvije grupe kratki sastavak o tome kako bi bilo da su oni visibabe/visidjedovi:) To im se jako svidjelo:) Na kraju smo prezentirali to sve, a igrokazi su bili fenomenalni:) Koju maštu ta djeca imaju, to je nešto nevjerojato:)

Priroda:
Asocijacije, razgovor o doručku, ručku, večeri, onda kapa iznenađenja: unutra su bile različite sličice različite hrane, oni su dolazili, izvlačili po sličicu i onda je lijepili na ploču, na papir, na mjesto za koje su mislili da ta hrana spad: NPR.ako su izvukli jabuku smjestili su je pod užinu i tako..:)
Onda su u parovima sastavljali jelovnik za jedan obrok po želji, nakon toga više nije ostalo previše vremena na moju žalost pa sam morala požurit. Dala sam im listiće za doma i objasnila kako će to rješavati:) Ufurali se klinci u pisanje jelovnika hehe:)

Inače sam ok, sve je u redu, sad sam slobodna više od mjesec dana do ocjenskog iz tjelesnog:)

Ne znam gleda li tko BB nazoviga Selebriti - jer oni koji su unutra mi selebriti nisu, apsolutno. Ma Hrvatska niti nema neke Celebrityje...ali ono...Salome..nikad prije čula za tog lika/ženu, Marina Orsag, ok, čula sam površno za nju, ali ona nije Selebriti, onog Nevena bi katapulturala nazad u Hollywood kad već kaka po Hrvatskoj, Sandi je bio mi ok, Danijela...a ono...ne znam...simpa je ali..., Grubnić nije neki selebriti, nije niti Iva ali...Iva i Danijela su mi simpa i navijam za jednu od njih. Aha Ivicu sam preskočila..

Za Farmu, ako je hrvatska farma zašto onda na njoj borave bosanske zvijezde?

Što vi mislite o tome?

Pozdravljam vas svih puno puno!:)

Velika pusa mom Alexu!:*


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.