Never be affraid to dream!

27.01.2008., nedjelja

Maškare i nagrada! :)

Dakle jučer sam na nagovor frendice i staraca otišla s njima na maškare. :) Ja, frendica i njen dečko, moji i njeni starci i još jedan par. U životu nisma bila negdje sa starcima (ne brojim ono kad sma bila mala) pa mi jeovo bilo malo čudno. To me nije spriječilo da popijem malo vina i da se rasplešem među njima. Nisam sad puno plesala jer su mi padale hulahopke,a i pjesme su uglavnom bile za parove, pa pošto jedina ja nisam bila sparena jučer..bilo mi glupo :)
No, igrala sam tombulu, mama, tata i ja smo svaki po 2 listića imali i dobili terno!! Tata je dobio ali sam ja trčala po nagradu :)
I što sma dobila? PUT U GARDALAND ZA 1 OSOBU!! Kako sam rastvorila oči kad sma otvorila kuvertu i to vidjela! Sreća neviđena! Sad treba skupiti za drugu kartu pa idemo Alex i ja...:) Naravno ako on želi ali znam da želi! Pošto je on spavao u to vrijeme još ne zna da sam išta dobila:) A poslala sma mu 2 poruke hehe:) Nije skupo ić u Gardaland ovako organizirano, maximalno je 400 kuna, put je oko 170 kn i 20 eura ja mislim za ulaz. Uzmeš si od doma za jest i to je to :) Jedva čekam! Samo treba skupit i isplanirat kad ić:) Na proljeće je nekako najbolje! Ili na jesen ali tko će čekat jesen...:D

Evo malo slikica...:)

Ja sma kao neka vještica :D



Update:

Sad sam se upravo vratila s ručka. Nisam niš pojela jer.....tata je ZAŠEĆERIO peku umijesto da je posloli LOL LOL LOL
A mama i brat su još dodatno šećerili ručak sebi u pijatu jer su mislili da je sol....hahahah LOL. I onda su skužili da je u soljenki šećer nekim čudom završio. LOL
To je tata napravio, ne znam na koju foru hahahahahaha
I salata je bila zašećerena:)))) Umrla sma od smijeha :D:D:DDDD:D
Nitko nije jeo osim tate, njemu je jestivo jer on nije dodatno šećerio :D:D
Nisam ni ja šećerila ali mi dođe slabo:)))

Alexinjo, ljubavi pusa velikaaa!:) Jedva čekam Gardaland! Volim te!:*

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.