Never be affraid to dream!

10.01.2008., četvrtak

Almoust lost!! + dodatak

Da..nešto što sam zaboravila podjelit s vama je to da sam prošli petak, na putu za doma (vraćajući se od dragoga) skoro izgubila mobitel. I to n aisti način kao i onaj novčanik. Na sreću, na vrijeme sma skužila da ga nema u džepu i našla ga u SMEĆU u busu, odmah ispod mojeg sjedala. Da...da..za krepat! :D Sva sreća da je bilo samo 2 ljudi u busu dok sma kopala po smeću:))))))

Eto, kod mene ništa novoga, fax je opet počeo, s njim i obaveze ( i one koje mi se sviđaju, a i one koje ne), tako da sljedeći tjedan imam ocijensko iz likovnog, kao i obradu jedne lekcije iz matematike (Kocka i Kvadar - za 4.razred gradivo) s tim da mi je to muka s tom matematikom. Likovni čas pjesme nakon glazbenog, ne bojim se uopće. :)
¨
hM, zanimljivo, u prošlom postu sam kod Malene vidjela neku štafetu i rekla sam da ću je odradit..i dođem i skužim da je štafetu jendom našla kod mene....zaista zanimljivo :D A ja sma pak pronašla neku sovju staru štafetu koja mi se sviđa ali ne da mi se sad s njom opet hihi:D

Kupila sam knjigu Harry Potter i darovi smrti neki dan!! Napokon sam je dobila u ruke i eto danas i završila čitati. Inače Harryjeve knjige više-manje pročitam u jedan dan, ali za ovu su mi trebala 3 zbog faxa, rođendana i tako:) Odlična je, stvarno odlična! :) Preporučam je svim ljubiteljima Harryja, a i ostalima:) Možda vam se svidi.:) Samo naarvno nemojte čitati sedmu knjigu ako niste ostale jer vam neće biti jasno. Nisu ni meni neke stvari bile jasne koje se potežu još iz 6.knjige, a pročitala sam je. :) hehe:)

No dobro...

Probat ću osposobiti svoj komp za stavljanje ponekih slikica da ima nešto šareno :) A za to vrijeme vi slobodno skoknite do Mog foruma! :) Link ću staviti i sa strane u box ako ga trebate :)

Puno pozdrava vam šalje vaša Ninuškaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :)

Dodatak:
maloprije sma čitala post i pročitam ovu rečenicu:

Likovni čas pjesme nakon glazbenog, ne bojim se uopće. :)

I gledam ovo : čas pjesme

Jeste ikad u životu svom čuli takav izraz?? Ja ne. Do sad. I umirem tu od smijeha i mislim si kako sam ovako nešto uspila izjavit. A smao sam htjela reći da je to mačji kašalj...heh


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.