Never be affraid to dream!

25.08.2007., subota

Jubilarni! :) + dodatak

Evo 100. post! Nisa ga namjeravala sada pisati ali eto....:)

Prvo- što se tiče dizajna....ono zeleno mi je samo nestalo samo od sebe...a onaj smajlic....došla sam u blog editor i uopće nije bilo onog html koda...Ubila bi one idiote sta su isli usavrsavat ovaj blog i tako zasrali ouno dizajnova ljudima. Hvala im na tome. I sad moram vratit nazad taj zeleni...zamolit cu dragog da pomogne, pokušala sam danas nešto ali fali mi nešto....ah....

Malo o djevojačkoj...:)

Bili u Rijeci u jednom pubu Fiorello se zove, na Korzu je. Rezervirano je bilo samo za nas cure unutra:) Bilo nas je 11 ako se dobro sjećam...pjevalo se, plesalo, pilo, jelo.....popih 5 jeger fanti...onda sma opet pričala pizdarije, zvala Alexa iz wc-a i nešto mu pričala....:D U isto vrijeme je gledao neki horor i odgovarao sa "aha" tako da me slušao na pol uha samo ccc:P Nije me bilo briga, ja sam samo mljela. Onda je bila neka pjesma od Olivera kojoj nisam znala riječi pa sam pjevala nešto svoje..a jedna cura se smije i rekla je "Ovo je pjesma u izvedbi Alla Nina" :D
Do 3 i pol smo se zabavljale, a onda doma na spavanac....stan je bio prazan....i tako, spavala do 11 sa nekoliko prekida i buđenja telefonskim pozivom od šefice. Danas nisam trebala radit ali ipak oću....zamolila me ova cura pa eto....a i neka cura, njena frendica je danas poginula, saznala sam to kad sam se vraćala...a dečko koji je vozio ostao bez nogu...strašno...ne poznam ih, ali ona je bila konobarica u našem lokalnom disku, a on valjda vlasnik....grozno..

Sad ću vam reći nekoliko osnovnih podataka o mom blogu...

Datum i vrijeme prvog posta:
04.02.2007. (00:09)
Zadnji post napisan: danas
Broj postova u zadnjih 30 dana: 42
Broj postova u tekućem mjesecu: 38
Prosjek postova po tjednu: 4.4
Prosjek postova po mjesecu: 17.7
Mjesec s najviše objavljenih postova: kolovoz, 2007. (38 postova)
Mjesec s najmanje objavljenih postova: svibanj, 2007. (12 postova)
Najveći broj neaktivnih dana između postova: 7
U koje doba dana najčešće pišete postove: poslijepodne (14 - 16 sati) i oko podneva (11 - 14 sati)
Ukupno riječi u svim postovima: 8937
Prosjek riječi po postu: 73
U prosjeku pišete kratke postove (manje od 250 riječi po postu).

I evo, napravih pizdariju i pol posta mi se obrisalo. wow...

Nego, htjedoh reći da sam ideju za post dobila od Sanjice, kad j episala o organizaciji feštice za blogere...:)

Pa evo, da vam kažem kako bi to kod mene izgledalo...:)
Naravno, ostajem pri ideji o organizatoricama....naravno JA :) I Sanjica. :) U Krku bi to sve bilo organizirano, izbacila bi starce iz kuće pa bi bila samo naša:D I mogli bi ljudi prespavati, oni koji su iz daleka. Svi moji dragi čitatelji bi bili pozvani, svi koji me čitate i komentirate i pomažete mi svojim savjetima..:) Svi linkirani, a i oni koji još to nisu bi bili moji počasni gosti:)

Evo ja bi osigurala smještaj, hranu, piće, muziK, kolače i ostalo...:) Sanja bi sredila prijevoz vas malo udaljenijih sa sjevera i istoka i slala bi pozivnice. :) Južne goste bi isto Sanja organizirala. :) Unajmljen bi bio avion do Krčkog aerodroma i onda bi ja sa mini busom došla po svih. :)

Svašta bi bilo za jest i pit, muzike razne, svatko bi nešto donio - samo ne narodnjake, žao mi je, ali nema u mojoj kući toga:)
Svi bi se međusobno upoznali, pričali...onda lagano pijuckali, pa plesali, pjevali....:D Fešta bi trajala cijeli vikend:) Neki bi spavali na podu, neki na kauču...smislili bi nešto....:) dream girl bi zaposlila ko šankericu:D hehe:) ne pitaj zašto, prva si mi pala na pamet:D Ja bi bila osobni fotograf:) Odabrali bismo osobe odgovorne za hranu, za kolače, palačinke...sve:D
Bilo bi nam baš zabavno:)

Eto, mala improvizirana feštica...:) U sljedećem postu ću napisati nastavak na ovaj post, sad nemam baš vremena.....ali nastavit će se...vezan je za jubilarni...:)

Puno pusa i pozdrava od Ninuške:)

ps.s jedva cekam vratit onaj zeleni dizajn! :)


Dodatak!

Živčana sam zbog dizajna! Ubila bi nekoga! Tako mi je lipi bio i eto ti! I sad dok ja to skužim kako vratit nazad...sljedeći put ću spasit kod pa neće bit nevolje....ccccc

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.