Never be affraid to dream!

24.08.2007., petak

Španjolska, čovjek sa hulahopkama i djevojačka + dodatak

Brat mi ide za 2 dana na maturalac u Španjolsku. Zavidim mu! I ja bi htjela ići! Hvata me nostalgija! Želim se ponovno vratit u srednju! Kad ću opet ići u velikoj grupi na neki izlet? Sa svojima iz razreda? Baš me malo uhvatila nostalgija za srednjom...
Mi smo jedni od rijetkih, ako ne i jedini koji smo bili na 2 maturalca - u 3.razredu u Grčkoj i u 4. u Pragu. I super mi je bilo na oba. VOlim putovati, pogotovo po stranim zemljama u kojima još nikad nisam bila. Španjolska i Portugal su mi 2 zemlje koje su relativno pri vrhu mojih destinacija. Prvi naravno Novi Zeland i Australija. Onda...hm..ne ovim redom: Kanada, Brazil, NIzozemska, Engleska, Irska, Egipat.....a imam još..Norveška...pa recimo jug Afrike.....Havaje sam zaboravila, a nekad su mi bili broj 1. :D
U Engleskoj sam bila već ali me toliko oduševila da želim otići još. :)

Danas frendica ima djevojačku večer u Rijeci pa odlazim na nju. :) To mi je prvi put da idem na djevojačku. Baš me zanima kako će nam biti:D Ali sigurno će bili puno zabave:)

Neki dan sam ostala paf. Bio je neki par mi u dućanu. Lik je bio obučen u: bijelu majicu, crvene kratke hlače, neke bijele...natikače..ne znam kako da ih nazovem i - DOKOLJENKE! Dokoljenke onako od materijala kao hulahopke. Vidjela sam svašta ali ovo...:) Ne znam, ne kužim nekad kako se ljudi mogu tako čudno obuć. Bio je i jedan talijan u bijelim krakim hlačama, a ispod je imao plave boxerice - naravno, vidjele su se kroz hlače. I da ne nabrajam, bilo je još bisera:) Da ne ispadne da ogovaram, ali ova dva primjerka...:)
Jučer mi se skupilo 10 Talijana odjednom! I svi nešto oće kupit. Al zanimljivo, neko vrijeme pola sata nitko ne dođe, ali kad dođu talijani obavezno ih se skupi više. Jedno vrijeme mi je bilo toliko slabo od njih i pošto sam bila rastrojena i nikakva mi je došlo da ih sve pošaljem u PM i da me puste na miru! Uspila sam pročitat pola jednog i pola drugog romana - ukupno 1! A inale mogu 3 bez problema. Nego svako malo netko ulazi. Najbolji su mi kad oće popust na jednu stvar koja košta 15 kuna! Ali ima ih svakakvih. Jučer neka Čehinja...uzela neku ribu od 49 kn i pita popust. Prvo sam se pravila da nisam razumila, a onda sam joj prodala za 45 kn. Daj molim te...ja od srama ne b pitala popust, pa nismo u Turskoj! Ja sam gora od šefice, ona daje ljudima, ali ja sam neumoljiva skoro:D Ali jučer mi je rekla da slobodno ja dam 10-20 kn popusta. Pa ajde, mirne duše sam nekima dala. Oni koji ne pitaju su mi dragi i njima ću prije dat. :)

Eto......za 99.post je dosta.....sutra ću najvjerojatnije 100.objaviti:) Jubilarni...pa ću nešto smisliti:)
Pozdrav svima!
Alexu pusa velika! :) :***********

Dodatak:

Jučer idem u dućan, stanem na pješački i zaustavi se neki kombi s nekim radnicima, a ovaj koji je stao mi je dovikuo : AJDE LIPOTO! :D Mislim stvarno...:) Ono hvala šta si stao ali zar je ovo "lipoto" bilo potrebno? :)) Za takve ljude me to ni ne čudi, nije prvi put da curu ili žensku gledaju kao da je ..ne znam...:) To je to...:) hehe:)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.