Never be affraid to dream!

11.08.2007., subota

Štafeta i krčki sajam

Dobih štafetu od Maron pa evo da je odradim, iako sam ovu istu već dobila nedavno ali nema veze:) Ako netko nije pročitao sad ima priliku:)

KOJI JE TVOJ SAVRŠENI DAN???



Dizanje oko 9 i to sama od sebe...doručak, kakao ili nescaffe...buđenje uz osobu koju volim. Godišnje doba zima. Odlazak na kafe sa frendicama, čakulanje...:)Doma se vratim, igram sa dragim malo wormse, nakon ručka idemo u šetnju uz more, oblačno nebo, sprema se kiša...navečer dolaze prijatelji kod mene, zezamo se, pjevamo, plešemo, pričamo, papamo nešto..nakon odlaska ja i dragi ostajemo sami...prepuštamo se jedan drugome i eto..onda tonemo u san..:)

ŠTO VAS NA LJUDIMA PRVO PRIVLAČI??
Hm...pa lice, osmijeh, izraz lica...Kad vidim da je osoba nekako sva..natmurena ili da mi djeluje kao da je živčana, ljuta odmah me odbiju takve osobe. Aha što me privlači..:)) Pa da, osmijeh, vedrina...simpatičnost...privlače me razgovorljive osobe i pristupačne. :)

KOJE VAS STVARI KOD LJUDI NAJVIŠE ŽIVCIRAJU ILI SMETAJU???
Smeta me kad su ljudi puni predrasude i kad sude o nekima koga i ne poznaju npr. najviše me smeta kod ljudi kad za crnce kažu da su crnčuge i slično ili za pedere isto..to je njihov izbor, ako tebe ne diraju šta im se itko ima petljat u život. Ne volim pretjerano depresivne osobe, narcisoidne osobe koje vole samo sebe, ljude na koje roditelji imaju pretjeran utjecaj i tako...u biti nije da ne volim nego me to živcira, takvi roditelji onda...a i te osobe jer ne znaju reći dosta! Ne volim kad se ljudi prave važni ili kad su hvalisavi i lažljive ne volim, pokvarene koji radi sebe drugima zagorčavaju život.

DA MORATE BIRATI,BISTE LI IZABRALI ULOGU ČOVJEKA KOJI IMA NOVAC I KARIJERU,A NEMA VOLJENU OSOBU ILI OSOBU KOJA NE ŽIVI U OBILJU NOVCA ALI KRAJ SEBE IMA VOLJENU OSOBU...?

Naravno da ovo drugo:) Bez suvišnih objašnjenja..:)

Dalje šaljem: sanjici, Tinchy, Ingrid, djevojci zamišljenog pogleda i studentici:) Ako još netko želi samo vi dajte!:) Najrađe bi svima proslijedila ali baš da ne pretjerujem..nisu svi ljubitelji štafeta baš:) A i pol vas je na moru:)

Jučer je bio zadnji dan krčkog sajma, došla mi je sestrična Petra i njena frendica pa sam ih vodila malo van vidjeti, smao što je barba bio neumoljiv i do ponoći sam ih trebala vratit doma jer su došli iz Dramlja (blizu Crikvenice) pa da se po tom mraku i vremenu ne vraćaju baš u 3 ujutro. Pogledali smo vatromet i pomorsku bitku (doduše, nisam je vidjela jer se ljudi nakrcalo na marini, a kako nisam baš visoka 2 metra nisam ništa vidila, samo bombice kako lete i dim:) I nakon toga sam im kupila sjadojed (kako bi rekao moj brat kad je imao 2 godine) i nazad doma. Poslije se Alexu nije dalo više vraćat, on je htio ostat u gradu kad smo već bili, al di ću njih 2 pustit same da se vraćaju. Onda me moja D zvala euforično pitajuć me gdje sam, a ja eto da sam doma, pa daj šta ćeš doma, dolazi dole, makar bez Alexa, 2 frenda su bila došla i htjela sam ih vidjeti al eto...glupo mi je njega pustit samog doma, a i glava me počela bolit i eto...po tabletu...a danas se osjećam ko da me netko zgazio. Stvarno. Jedva gledam, imam pritisak neki u glavi, najrađe bi išla spavat ali bilo bi ipak previše. Navikla sam se valjda ić spavat u donekle normalno vrijeme i sad ovih dana kako smo išli kasnije spavat mi je nekako težak dan.

A dragoj D.R.I. čestitam od srca rođendan i želim joj puno sveeeega lijepoga i krasnoga i da ne pišem sad hvalospjeve, poslah joj i poruku, tamo piše isto nešto:)

I moram radit danas jao:( Baš nisam za ništa..........napravit ću si nescaffe ili ako bude trebalo tursku kavu pa je na silu popit..inače ne volim kavu...:) Eto, to je to....:)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.